Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
DS

Zuzi, trochu se ozvu, jako správná potrefená husa, za nás, kterým to v životě nevyšlo. Věř mi, že ne každý (troufám si málokdo) balí kufry rád. Že je v tom mnoho let uvažování, zda a kam až posouvat mez schopnosti to či ono snášet, zvláště pak v situaci, kdy toleranace a kompromis jsou pro druhou stranu neznámé pojmy. Zkrátka to, co píšeš jako recept na manželství funguje, když se snaží každý z partnerů. Pakliže zůstane u jednostranného snažení, jednoho dne se zkrátka ucho utrhne. Zvláště pak, když dodatečně zjistíš, že to, co ses snažil/a vydržet, bylo domácí násilí, které by se časem otočilo i na děti, pro které jsi byla ochoten/a setrvat. Vyrábění "strejdů" dětem je potom kapitola jiná, asi ještě na delší diskusi. Já osobně měla (ne)vztahu na dlouho dost a užívala si klidu s dětmi.

5 0
možnosti
ZS

Dášo, vždycky to určitě nejde a nic nelze nasadit na všechno...

Mě jen překvapuje to ohromné množství dětí, které nežijí v původní rodině.

Hezký víkend přeju celé vaší rodině!

0 0
možnosti
MJ

Jo, Zuzko, ono se všechno pořád opakuje... ale říkej to někomu, kdo je zrovna děsně zamilovaný... moc zdravím!:-)

1 0
možnosti
ZS

Magdo, díky za návštěvu... a hezký víkend, přeju!:-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 281
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 3262x
„V okamžiku, kdy jsem pochopila, že dokážu všechno, co si umanu, se můj život obrátil naruby. Životní zkušenosti mi ukázaly, že se nemusím brát vážně a s úsměvem jde všechno líp. Limity, které mám, si tvořím sama ve své hlavě a je jen na mně, jestli je překonám.“

 

Jsem autorkou knih:

Když se dáma rozběhne aneb Ani v padesáti není pozdě

Deník běžkyně v nejlepších letech s podtitulem Co vám o běhání nikdo neřekne,

a knih fejetonů ze života:

Běh života s úsměvem

Diagnóza žena

Když mi budete chtít něco sdělit, můžete napsat: zuzkasouckova@atlas.cz

 

Pokud se vám mé psaní líbí, navštivte také moji fb stránku, kde často glosuji běžné životní situace:

https://www.facebook.com/zuzkasouckovaspisovatelka/?pnref=lhc

Vaše vzkazy mne potěší.