Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Ano, časem si zase zvyknem na pytlíčky s obloženým chlebem z domova. Lidem to asi vyhovuje. Bohužel.

0 0
možnosti

Je dobře že restaurace zavřela. Doufám že do půl roku neotevře že si to rozmyslel. Myslet si že on je tím pánem kdo rozhoduje tím že vám přinese místo objednaných třech knedlíků pět tak by mně dost naštval. Jako by tím říkal mně nezajímá co chceš ty ale co chci já a žer. Myslet si jsem lidový tak mně musí mít lidi rádi je veliký omyl. Těch pět knedlíků bych mu tam nechala (ať si je sežere on) a odešla bych a nikdy víc bych do té restaurace nevstoupila. Tvrdit on přeci krade každý tak můžu krást taky a opovaž se mně nahlásit budu o tobě říkat že jsi udavač to je na českej národ jak vyšitý. 27 let máme pořád v sobě "kdo nekrade okrádá rodinu" takže dalších 27 let máme před sebou než se něco malinkatého v českém národě změní. ;-)

0 2
možnosti
Foto

Vy si zavřít za ostnatej drát opravdu zasloužíte.

1 0
možnosti

Jak si tohle přečte Babiš, hned tam jede. Aspoň to tvrdil v přímém přenosu.

Ale nejspíš to dopadne stejně, jako s těma 300 miliardama daní co slíbil najít na chodníku - zatím se pro ně neohnul.

1 1
možnosti

..... nesmutnite !,- pár přísloví a máte jasno,- "není všem dnům konec", samozřejmě že "zvyk je železná košile" ale "kdo hledá, ten najde !"V

2 0
možnosti

R^Tlesám, skoro jako teta Kateřina (Z. Jirotka - Saturnin);-D

1 0
možnosti

J27i52ř38í 96F31o15g67e86l

2. 12. 2016 8:58

Kdyby dával normální, nebo jen trochu abnormální porce, mohl pokračovat

2 0
možnosti
Foto

Chudák pan hospodský... Čím se teď bude živit? Málem je mi ho líto... Rv;-(

3 4
možnosti

Myslím, že litovat nepotřebuje...

0 0
možnosti

Podnik končí kvůli aroganci státní moci. „Vadí mi rozeštvávání národa a kampaň proti živnostníkům. Jejich dehonestace je strašná, to je pro mě problém, proto končím.

Takže trvat na řádném placení daní a kontrolovat to, je to co pan Šedlbauer uvádí na ceduli? Rv

3 13
možnosti

No myslím, že podnik nekončí kvůli řádnému placení daní a kontrole. Vždyť ať to stát kontroluje zda řádně odvádí daně. Ovšem jedná se o způsob kontroly.

Dejme tomu, že by zaměstnanec dostal příkaz od svého zaměstnavatele aby si pořídíl nástroj na svou kontrolu zaplatil si ho a potom platil měsíční paušál aby ho mohl zaměstnavatel kontolovat. Dále by zaměstnavatel vyhrožoval zaměstnanci pokutou pokud by při této činnosti udělal chybu. Nezajímalo by ho zda zaměstnanec dokáže s daným zařízením pracovat a trval by na tom aby si to nějak zařídil. A zároveň aby si to sám platil. To, placení by mu kompenzoval tak, že by mu snížil cenu svačin v podnikové kantýně o 6%.

Když by zaměstnanec protestoval,tak by argumentoval, že když je poctivý tak přece o nic nejde a nemusí se bát. A když by dal výpověď tak by argumentoval, že do této doby byl jako zaměstnanec nepoctivý a vlastně zaměstnavatele okrádal. A proto teď odchází.

Myslíte si, že by tomu zaměstnanci tleskali? Nebo, že by se to nelíbilo jen těm nepoctivým? A ostatním ano?

8 1
možnosti
Foto

Aneb, jak praví jeden můj známý zedník. Řemeslník z poctivé staré školy. "Postarám se o sebe sám. Nic po státu nechci, jen ať mi dá pokoj." Zuzko - přibalit chleba, co dodat.

10 2
možnosti

Jj, Ivi, za chvíli už dobrého řemeslníka nenajdeme... brrr!

1 0
možnosti

Meli to udelat vsichni, co s EET nesouhlasi. Zavrit kram a 1.12. vyrazit na pracak. Po dvou trech mesicich by bylo po EET.

3 4
možnosti

Je zajímavé, že podnikatelé naříkají na EET a přitom se to dotkne asi 50tisíc lidí.Když ministr Julínek sebral lidem nemocenskou za tři dny (v nemoci 3 dny zadarmo doma)a dotklo se to nejméně 3 milionů lidí, tak nikdo neprotestoval.

Lidi, přemýšlíte vůbec.Když vás okrade ODS tak jste spokojení a když vás "okrádá" Babiš, tak protestujete?

6 15
možnosti

J74a61n 32Z36e32m40a51n

2. 12. 2016 0:01

osvč ani právnických firem se žádná nemocenská netýká, tak proč by to mělo být nějak srovnatelné?

2 2
možnosti
  • Počet článků 281
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 3262x
„V okamžiku, kdy jsem pochopila, že dokážu všechno, co si umanu, se můj život obrátil naruby. Životní zkušenosti mi ukázaly, že se nemusím brát vážně a s úsměvem jde všechno líp. Limity, které mám, si tvořím sama ve své hlavě a je jen na mně, jestli je překonám.“

 

Jsem autorkou knih:

Když se dáma rozběhne aneb Ani v padesáti není pozdě

Deník běžkyně v nejlepších letech s podtitulem Co vám o běhání nikdo neřekne,

a knih fejetonů ze života:

Běh života s úsměvem

Diagnóza žena

Když mi budete chtít něco sdělit, můžete napsat: zuzkasouckova@atlas.cz

 

Pokud se vám mé psaní líbí, navštivte také moji fb stránku, kde často glosuji běžné životní situace:

https://www.facebook.com/zuzkasouckovaspisovatelka/?pnref=lhc

Vaše vzkazy mne potěší.