Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

To je marný, Zuzko. Mezi mnou a těmi chemikáliemi existuje silné chuťové pouto - zkrátka chemie. A to nelze jen tak přetnout nebo překonat. Snad jedině nějaké magické zaříkávadlo...

Díky za fajn článek. Mluvíte mi z duše. R^:-):-):-)

1 0
možnosti
ZS

Magická zaříkávadla nefungují, Pavli.

Kdybyste viděla, kolik jsem jich vyzkoušela a nic... Pokud na nějaké přijdete, ještě magičtějí a kouzelnější, řadím se s nastaveným uchem do fronty;-)

Děkuju předem!

0 0
možnosti
Foto

R^R^dennodenně řeším úplně stejné dilema;-D

1 0
možnosti
ZS

Wow, nejsem v tom sama, děkuju Vám:-)

0 0
možnosti
MV

presne tak - coko s vorechama - ritter sport mlecna i horka! kousat!!! nechapu, jak si nekdo (moje matka treba) muze dat do pusy tafličku čokolady a mít jí tam i par minut...nechat jsi rozpustit...takovy plejtvani rozkosi!!!! pekne sem si pocet, diky, Zuzko (zrovna vcera asi po pul roce to nejmensi baleni echt ceskejch bramburku. a ... orgasmus)

2 0
možnosti
ZS

Marku, já ještě nechápu, jak můžou mít lidi na stole (třeba moje tchýně) vysypané brambůrky i s oříšky v misce. Když k nim přijdu, prvně padne oko na stůl, uspokojeně si řeknu, že tam jsou a jedu, jedu. Z návštěvy neodejdu, dokud není miska prázdná...

Hezký den!

0 0
možnosti
  • Počet článků 281
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 3262x
„V okamžiku, kdy jsem pochopila, že dokážu všechno, co si umanu, se můj život obrátil naruby. Životní zkušenosti mi ukázaly, že se nemusím brát vážně a s úsměvem jde všechno líp. Limity, které mám, si tvořím sama ve své hlavě a je jen na mně, jestli je překonám.“

 

Jsem autorkou knih:

Když se dáma rozběhne aneb Ani v padesáti není pozdě

Deník běžkyně v nejlepších letech s podtitulem Co vám o běhání nikdo neřekne,

a knih fejetonů ze života:

Běh života s úsměvem

Diagnóza žena

Když mi budete chtít něco sdělit, můžete napsat: zuzkasouckova@atlas.cz

 

Pokud se vám mé psaní líbí, navštivte také moji fb stránku, kde často glosuji běžné životní situace:

https://www.facebook.com/zuzkasouckovaspisovatelka/?pnref=lhc

Vaše vzkazy mne potěší.