Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
MB

Poště se cíleně vyhýbám - nicméně jako činný chalupář si sám léčky chystám ! Renovace chalupy na důchod - akce komín. Na Stavební úřadě, je společenský ruch, tož lavičky v čekárně dobré ... Komín - předložte - od původu parcely po zdůvodnění proč ! Pochopeno - Schváleno - Dejte nám papír s razítkem ! To nejde, bude se zasedat, schvalovat ... Ve schránce - klasika, opět jste lotři nebyli doma, proč pracujete !? Jsem na Poště - zajímavé fronty a ještě zajímavější lidé ! Vyberu tu nejkratší - sázka na slepého koně - osoba se u okýnka zasekla .... Hurá , jsem na řadě - Žádám obálku modrého pruhu - paní mi nabízí Noviny + Pojištění ... !? Nedočkavě otevírám obsah - Můžete stavět komín ...! Kupodivu jsem doma - Pošťačka ! Nese opět modrý pruh ! Je to, ale pro ženu - nemohu přijmout ! Žena absolvuje identicky mou zkušenost - viz výše. Nedočkavě otevírá obálku - Hle - Může taky stavět komín ! (Chalupa v podílovém vlastnictví manželů) ... Pomóóóc, teď zase přestavba kůlny ! ...

1 0
možnosti
ZS

;-D;-D... a to můžete být rád, že vám povolili ten komín...:-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 281
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 3262x
„V okamžiku, kdy jsem pochopila, že dokážu všechno, co si umanu, se můj život obrátil naruby. Životní zkušenosti mi ukázaly, že se nemusím brát vážně a s úsměvem jde všechno líp. Limity, které mám, si tvořím sama ve své hlavě a je jen na mně, jestli je překonám.“

 

Jsem autorkou knih:

Když se dáma rozběhne aneb Ani v padesáti není pozdě

Deník běžkyně v nejlepších letech s podtitulem Co vám o běhání nikdo neřekne,

a knih fejetonů ze života:

Běh života s úsměvem

Diagnóza žena

Když mi budete chtít něco sdělit, můžete napsat: zuzkasouckova@atlas.cz

 

Pokud se vám mé psaní líbí, navštivte také moji fb stránku, kde často glosuji běžné životní situace:

https://www.facebook.com/zuzkasouckovaspisovatelka/?pnref=lhc

Vaše vzkazy mne potěší.