Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Moc krásný článek. Naprostý souhlas a karma.

2 0
možnosti
JR

J22a81n 39R23á71ž

20. 3. 2017 18:12

Víte proč jsem miloval svou matku a čím jsem starší, tím s větší láskou na ni vzpomínám?

Že uměla přesně odhadnout, kdy je vhodné mne k sobě přivinout a pomazlit se a kdy je dobré mi dát pár facek, či přetáhnout řemenem.

2 0
možnosti
ZS

Moudrá žena, měl jste štěstí!

0 0
možnosti
JK

Perfektní článek, díky.

Musíme se bouřit proti tomu šílenému trendu sociálního inženýrství ! I proti politikům, kteří v tomto směru rozhodují, křiví zákony, pravidla..

Doteky.. tohle mi došlo až jako dospělému člověku, když mám tendenci se dotýkat, pohladit či poklepat po rameni, po ruce i dospělé lidi. Děti snad ani nevědí, že jim to chybí, pochopí to až jako dospělí. Rovněž podobný je problém sebevědomí. Srovnání se se svou osobností, víra v sebe. To všechno jsem neměla, a přináší to pak určité problémy. Nevím, jak jiní, ale já to doháněla celý život, i když jsem o tom nevěděla. Teprve teď na stáří, se zkušenostmi a také spoustou článků na tato témata, teprve teď si umím rozkódovat mnohé, nad čím jsem neměla dřív čas.

4 0
možnosti
ZS

Přeju vám hezké nadcházející jaro!:-)

0 0
možnosti
JP

hezky clanek.... dekuji

nektere futuristicke filmy budi hruzu, stejne jak nektere povidky/romany

ale ono se to blizi nebo to uz nastalo...

dceru jsem se bal myt, kdyz potrebovala na verejnosti na zachod, kam s ni? na pansky nebo na damsky... v obou pripadech budu za uchyla:-)

3 0
možnosti
ZS

Tuhle jsem v Rakousku omylem vlezla na pánské toalety, nějak jsem nerozeznala piktogram. Řeknu vám, že jsem vylítla ven jako raketa;-D;-D

3 0
možnosti
Foto

Ano, dítě potřebuje lásku, zájem o ně - i pohlazení. Některé dítě to potřebuje víc, některé mén, záleží na jeho povaze... Rodiče by měli svoje děti znát, a podle toho se k nim chovat. I ve škole potřebují děti povzbuzení a pochvalu, někdy i pohlazení vyučujícího. U nás musí být všechno jak se říká "z rohu do rohu"... Psychologové někdy radí i to, co by každý rodič, nebo vychovatel, měl sám vědět. A pokud byl sám vychovává milujícími rodiči a ve škole rozumnými pedagoggy, ví to sám, a na knížecí rady psychologů nedá...Rv Díky za zajímavý článek.

4 0
možnosti
ZS

Děkuji za přečtení, za komentář a přeji hezký večer!:-)

1 0
možnosti
Foto

Byl jsem nechtěné dítě a snad proto jsem měl v dětství tzv. "studený" odchov. Nijak jsem si to neuvědomoval. Potíže začali při výchově mého vlastního syna, kdy jsem si uvědomil že něco není v pořádku. Byl jsem k synovi citově chladný, prostě jsem neuměl překročit tu mez mezi dospělím a dítětem. Neuměl jsem si ze syne hrát, pomohl mě až psycholog. V dospělosti jsem se učil to co jsem se měl naučit jako dítě. Později jsem dělal vedoucího na letních táborech

2 0
možnosti
ZS

Jsem ráda za sdělení vaší zkušenosti, dík!

0 0
možnosti
Foto

Hlavně je potřeba soc.inženýrum ubrat peníze ze st. rozpočtu. Až se budou muset živit smysluplnou prací ,roupy je přejdou.

5 0
možnosti
ZS

Tak, tak...

Hezký večer!

1 0
možnosti
JS

J13o48s45e55f 40S83u98k

17. 3. 2017 12:03

Velmi děkuji za vynikající a potřebný článek. Většinová společnost se musí začít bránit neskutečným výmyslům sociálních inženýrů a nedovolit jim páchat kvůli několika úchylným jedincům nedozírné škody prakticky na celé populaci. Je prokázáno, že bezkontaktní výchova dítěte je prakticky nemožná..Stíhat kriminální činy, nekriminalizovat běžnou populaci !

5 0
možnosti
MK

R^R^R^ Děkuji za všechny krásné názory, které brání přirozené a hezké soužití. Nenechme se převálcovat novodobými sociálními inženýry! Jejich děti jsou chudáci a skončí na drogách.

2 0
možnosti
AM

Karma, plně s vámi souhlasím, děti potřebují lásku, nikoli pseudoochranu postmoderních sociálních inženýrů.

14 0
možnosti
ZS

Napsal jste to skvěle! :-)

2 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS