Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
DP

Paní ZuzkoR^ R^Je pravda, že úchylové bohužel existují, ale teď je z toho extrémní hystérie. Naše lokální rádio před časem odvysílalo vyprávění jedné paní, které ilustrovalo, kam až ta hysterie došla. Paní má za sousedy mladý pár se čtyřletou dcerkou. Maminka holčičky musela dost naráz na akutní záležitost na pár dní do nemocnice. Babičky po ruce nebyly. Manžel zazvonil na sousedku, a požádal ji, aby dcerku přišla k nim vykoupat. Paní se podivila, proč? No on to prý neumí. Tak paní řekla, "dobře, já to dnes udělám, ale buď tam taky, a já ti to ukážu, ať to příště zvládneš sám". No a na druhý den zase tatínek na sousedku zvoní. Ta už se trochu nakrkla a dala to sousedovi najevo. Z něj potom "vylezlo" že má strašný strach sám dcerku koupat, kdyby ona třeba ve školce řekla, že se jí táta dotkl i třeba nedopatřením či nešikovností na citlivém místě, udělali by z něj úchyla a pedofila s nedozírnými následky jak pro něj, tak pro celou rodinu. Sice extrémní případ, ale úkazka toho, jak daleko jsme to teď "dopracovali".;-(

29 0
možnosti
ZS

Ufff... kam tohle povede...

3 0
možnosti

No Zůzo, to jsi zase uhodila "hřebíček". Kéž by to četly všechny ty maminky, co za sebou za ruku vedou dítě, ale vůbec se s ním nebaví. Nedovedu si tedy představit, že doma je to moc jiné. A jak píšeš, ten dotyk, fyzický kontakt je důležitý teď hned, stejně jako pro další, i partnerský život.

Pěkně jsi to napsala.DíkVR^

9 0
možnosti
ZS

Máří, děkuju!

Tahle společnost se mi začíná zdát nemocná...;-(

5 0
možnosti
Foto

Co mě má dcera na háku, jako správná puberťačka, mi na občasné pohlazení nebo mazlení zbyl syn. Ale je pravda, že je mi líto, že dcera za posledních 15 let moc rychle vyrostla. Není to tak dávno, co bez mého pohlazení nebo přitulení neusnula. Takže já se svých dětí, teď tedy už jen jednoho, stále dotýkám, protože nechci, aby prošly stejně studeným odchovem, jakým jsem prošel já.

5 1
možnosti
ZS

Děti si to budou pamatovat, to si piš... a budou pokračovat.

Čas se nám od deseti do patnácti táhnul jako ztuhlý karamel, ale když vezmeme tuhle dobu v roli rodiče, tak jsme se dvakrát vyspali a naše děti si šly pro občanku...:-)

1 0
možnosti
PB

.... každej den sa tady něčemu přiučím!,- dcérku aj synka sem začal oslovovat "TO", co kdyby sa náhodou dcéra rozhodla že bude syn a navopak, žejo?! V rámci gender vyváženosti hraběnka kope studnu,- já sa motám kolem plotny a štepuju fusakle,- nóóó, a vodedneška sa budu s děckama mazlit na dálku násadou vod smetáku nebo řemenem,- abych jako konečně projevil ty správný cityV!R^

12 0
možnosti
ZS

;-D;-Dtak, tak... a o tý genderový vyváženosti mám už taky něco sepsáno, jste mi to teď připomněl :-)

P.S.: bez vašeho komentáře by můj den stál za dvě věci...;-)

0 0
možnosti

J12a19k88u46b 61Š39o61l58c

14. 3. 2017 11:06

Velká pravda. Mazlení dětem se snažím nikdy neodmítnout.

7 0
možnosti
TM

Z toho spolecneho jidla na vanoce bych takove drama nedelala - v nekterych rodinach proste fakt neni cas na kazdodenni spolecne stolovani, o to vzacnejsi jsou pak treba nedele, svatky.....ale jinak mate samozdrejme pravdu R^

2 0
možnosti
Foto

Bohužel, je to tak. Učitel aby se bál pohladit ve třídě žáka po ramenou.

A ještě nějací přiblblí psychologové vtloukají dětem do hlavy: "Nesmíš dovolit žádnému dospělému, aby se tě dotkl."

9 0
možnosti
MP

A potom se oina tvrdá matka z vašeho příběhu bude divit, když skončí na stáru někde hnít v ústavu v nedůstojných podmínkách. já říkám DOBŘE JÍ TAK.

8 0
možnosti
  • Počet článků 281
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 3262x
„V okamžiku, kdy jsem pochopila, že dokážu všechno, co si umanu, se můj život obrátil naruby. Životní zkušenosti mi ukázaly, že se nemusím brát vážně a s úsměvem jde všechno líp. Limity, které mám, si tvořím sama ve své hlavě a je jen na mně, jestli je překonám.“

 

Jsem autorkou knih:

Když se dáma rozběhne aneb Ani v padesáti není pozdě

Deník běžkyně v nejlepších letech s podtitulem Co vám o běhání nikdo neřekne,

a knih fejetonů ze života:

Běh života s úsměvem

Diagnóza žena

Když mi budete chtít něco sdělit, můžete napsat: zuzkasouckova@atlas.cz

 

Pokud se vám mé psaní líbí, navštivte také moji fb stránku, kde často glosuji běžné životní situace:

https://www.facebook.com/zuzkasouckovaspisovatelka/?pnref=lhc

Vaše vzkazy mne potěší.