Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
BS

Nic ve zlém, ale po přečtení tohoto blogu bych po knize paní Součkové nesáhl. Je to příliš zjednodušující.... Život takový často není.....

3 0
možnosti
MN

Ženský, nevím, proč toto píšete, co vás k tomu žene, proč se to najednou všude rojí podobnými blogy? Mně taky nevadí, že jsem žena, koneckonců mám čtyři děti a manžela a vůbec. Ale proč bych dělala toto? Proč bych se měla takhle podbízet a tvrdit, že ženská role je umývat okna a mužská přišroubovat poličku a podobně. Svět se pořád mění a je třeba být flexibilní.

3 0
možnosti
MN

Musím tedy s vámi souhlasit s tím, že by muži a ženy neměli soupeřit v partnerství, ale doplňovat se. Ale jinak mi to celkově připadá tak nějak lacině podbízivé v duchu dnes moderního trendu zdůrazňování, že "já přece nejsem ta strašlivá feministka".

3 0
možnosti
Foto

A proto mám rád Tebe, je mmně sympatický i Tvůj chlap a konstatuji, že dámou jsi (chceš-li)!

R^

2 0
možnosti
ZS

Vláďo, naše vzájemné sympatie jsou oboustranné. Doufám, že se uvidíme, pokecáme a nějakou sklenku vypijeme.

Hezký den!:-)

0 0
možnosti
JJ

J12a72n 63J40e27n65i42c

18. 4. 2017 14:49

Paní Součková díky! Jsem rád, že jsem "potrefený" ženou podobného ražení. Snad tuto moudrost zdědí i dcera a syn si najde taky takovou. Snaha, aby se žena "za každou cenu" vyrovnala muži je velmi hloupá a nereálná. Ale úchylky jsou různé. Vůbec mi nevadí, že jsem na manželce nezávislý. Jí evidentně závislost na mně taky ne. Je parádní doplňovat se. Je to velmi podobné jako v práci. Pokud jde někomu jen o to, aby se mohl ukázat bez ohledu na společný cíl, tak je to vždy problém, projev sobeckosti a absence nadhledu. Takového člověka bych si do týmu nevzal a už vůbec nechtěl jako manželku. Pokud nemají oba partneři dost pokory, úcty a lásky, tak to dříve nebo později skončí průšvihem.

V USA mají jednu takovou vlastnost, kterou hodnotí u zaměstnanců, která by se dala přeložit jako "ochota sloužit". Je to jedna z nejdůležitějších vlastností, co jsem měl možnost poznat. (Tak nějak je mi jedno, jak mne budou někteří lidé za to cupovat.) Bez této vlastnosti by spousta projektů a úkolů zůstala na půli cesty a nebyla dořešená nebo by se musely složitě řešit kompetence a úkol zadávat znova. A v manželství je to stejné. Oba mají stejný cíl a jestli někdo dělá víc nebo míň a jestli někdo udělá práci toho druhého není důležité. Důležitý je výsledek. Jo, že se nechá žena hýčkat? Že má stres z toho, jak zařídit dovolenou? Hmm, a co na tom? Já bych byl na prášky, kdybych měl každý týden prát a žehlit... Úpřímně si myslím, že manželka toho doma zvládá více než já, ale nikdy mi to nedala znát...

Má žena říká, že současné feministky škodí ženám zásadním způsobem. A já dodávám: ostatně jako drtivá většina aktivistů... Je to dáno náladou ve společnosti a potřebou ohromovat a poutat pozornost, tak trochu exibicionismus. Oproti tomu je spokojený rodinný život nuda...

Tož tak...

4 0
možnosti
AV

Díky tomu, že jsem se na článek proklikla z upoutávky jinde, jsem ho četla vlastně odzadu. Od věty ... " oba jsme schopni, je-li třeba, převzít opačnou roli"..

A byla jsem na to docela zvědavá. Jakžtakž jsem si uměla představit, ženu se zbrojákem a černým páskem z bojových sportů, která v případě potřeby dokáže do správných mezí zahnat obtěžujícího chuligána. Nicméně představa muže, který dokáže zaskočit při kojení, mě zcela fascinovala...

No a pak jsem se dočetla, že ženskou "rolí" je mytí oken a tou mužskou nošení kufrů...

Vlastní článek, kdyby pro popis dělby práce v jedné domácnosti nepoužil těch velkých slov "ženská a mužská role" byl fajn, nic proti němu...

Ale ten závěrečný imperativ, bych asi poupravila "ženy, buďte ženami, vy muži chovejte se jako chlapi... a nenechte si namluvit, že se to řídí tím, kdo umyl okna".

0 0
možnosti
JJ

J23a94n 51J25e67n67i26c

18. 4. 2017 13:41

Asi nejsem ve formě. Váš příspěvek jsem ne zcela pochopil. Cítíte se jako žena nebo jako muž? Je pro Vás přirozenejší zrýt zahradu nebo umýt okna? Raději byste sklidila 40q uhlí nebo navařila? Tak nějak si neumím představit, že bychom dorazili na hotel a ty 2 největší kufry by tahala manželka a já šel se 2 lehkými taškami... Osobně vidím mezi mužem a ženou velký rozdíl, který ale není na škodu, naopak...

0 1
možnosti
OM

jste správňácká ženská :-) je dobré zjistit že v dnešní korektní době ještě existují lidé s "nekorektními" názory R^

5 1
možnosti
Foto

Na jednu stranu - jsem ráda, že alespoň někteří vidí ten náš svět tak nějak černobíle a vše je jim jasné, prostě mají ten svůj recept. Na tu druhou stranu - velmi laciný článek, neuvěřitelná jednoduchost myšlení. Někteří si myslí, že ve zjednodušování je pravda, ale je to přesně naopak.

2 9
možnosti
JJ

J14a31n 68J37e49n69i30c

18. 4. 2017 13:36

Článek mne moc potěšil. V současném klimatu, kdy spousta neziskovek lidem znepřijemňuje život, je, z mého pohledu, tento článek úkazem nebývalým. Taková žena je u mne obařená moudrosti a je to sen většiny mužů. U nás se říká: Muž je hlava rodiny a žena krkem, který tou hlavou otáčí.

Možná byste se mohla podělit, z Vašeho pohledu, o nějaké hlubší myšlenky, když Vám přijde článek jako "neuvěřitelná jednoduchost myšlení"...

3 0
možnosti
HP

Já vám přeji, že jste takhle spokojená, jen nechápu, proč máte potřebu ostatním říkat, jak se mají chovat oni.

9 2
možnosti
JH

J49a40n 82H72r26u65z93a

17. 4. 2017 12:10

No nevím jestli se autorko nedostanete na černou listiinu v EÚ za své zpátečnické názory a šíření štvavé propagandy. Je to tak normální až je to téměř nenormální. Za to si ještě schytáte.;-DR^

2 0
možnosti
MS

Měla jste vynechat ten závěr,který celý článek jen shazuje.Stará známá věc vyzkoušená po staletí je také,že existuje pouze jeden Bůh.Přesto kvůli této větě a této "entitě" zemřelo po staletí miliardy lidí.Howgh!-tímhle pozdravem jste to jen dorazila.

Mohu jen spekulovat,je-li článek zaměřen proti homosexálům,nebo jen vysvětluje nejčastější důvod nefunkčních manželství a rozvodů.

Dobře jste popsala,že v dnešní době,kdy do práce chodí oba partneři, si můžete vystřídat role.Hádat se kdo vypere,nebo umeje nádobí po práci je mimo.Na druhou stranu jste dobře načala téma jestli dlouhodobě vydrží vztah pokud chlap pravidelně pere kalhotky a podprsenku a žena opravuje předmětnou el.zásuvku a stěhuje skříně.Nedejbože když druhý partner manuálně v genderové práci předčí toho prvního-to jsou potom boje.Dovedete si představit,když chlap školí ženu,že pere/žehlí špatně a žena školí chlapa,že opravuje špatně?

2 2
možnosti
JJ

J91a52n 69J50e28n11i74c

18. 4. 2017 14:07

Promiňte, ale přeháníte a vidíte "trávu růst". Nejhmatatelnější je "zemřelo po staletí miliardy lidí". To by muselo být o 1 až 2 řády více obětí než 2www nebo nejhorší diktatury na světě... To už je slušný ústřel... Podobně jako snaha upozornit na homosexuály...

1 0
možnosti
  • Počet článků 281
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 3262x
„V okamžiku, kdy jsem pochopila, že dokážu všechno, co si umanu, se můj život obrátil naruby. Životní zkušenosti mi ukázaly, že se nemusím brát vážně a s úsměvem jde všechno líp. Limity, které mám, si tvořím sama ve své hlavě a je jen na mně, jestli je překonám.“

 

Jsem autorkou knih:

Když se dáma rozběhne aneb Ani v padesáti není pozdě

Deník běžkyně v nejlepších letech s podtitulem Co vám o běhání nikdo neřekne,

a knih fejetonů ze života:

Běh života s úsměvem

Diagnóza žena

Když mi budete chtít něco sdělit, můžete napsat: zuzkasouckova@atlas.cz

 

Pokud se vám mé psaní líbí, navštivte také moji fb stránku, kde často glosuji běžné životní situace:

https://www.facebook.com/zuzkasouckovaspisovatelka/?pnref=lhc

Vaše vzkazy mne potěší.