Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Správně, Zuzko! Vidíš, že tě čtu! A odmítám urážení koblih ze strany kazokobliha, jelikož jim zkazil charakter. Já je mám totiž ráda, rozhodně ale od jiný firmy!!!!!!!! ToběR^R^R^R^ a k tomu ještěV

2 0
možnosti

Šárko, moc si toho vážím, udělala jsi mi velkou radost a děkuju!V

Tys jistě pochopila, že koblihy jsou jen zástupný obrat...

Posílám ti přání hezkého večera!

Právě jsem se vrátily z cyklovyjížďky po českém venkově a jsem předávkovaná řepkou...

0 0
možnosti

Dobrý politik pro koblihu přes pult skočí

Škoda koblihy, kde voličský hlas není.

Bůh dal lidem pokrm, politik koblihu

Kam polituk nemůže, nastrčí koblihu.

Kobliha ke koblize...

1 0
možnosti

..... sem v rámci osvěty přešajtroval z koblih na kostelecký uzeniny,- žádnej zázrak,- ale ešče tady máme třešně!,-.... by v tem byl čert abych sa z teho totál nepo....

1 0
možnosti

;-D;-D;-D...Kostelecký uzeniny vám nešmakujou? Zkuste Vodňanské kuře zajíst chlebem Penam, přečtěte si k tomu něco od Mafry a kdyby toho bylo pořád málo, kvůli reprodukci skákněte do Genetu... pořád nic? Tak řepka, Petře, je tu ještě řepka...

...a třešně?

Asi se z toho všichni stejně po...

Vaše komentáře já miluju!

0 0
možnosti
Foto

...jak k tomu chudinky koblihy přijdou...je mi jich líto. Ale jinak bych to shrnula lapidárním - Zuzka Zuzce vždycky rozumíR^

1 0
možnosti

Zuzi, díky za pochopení!

1 0
možnosti
Foto

Jak jsem pročítal diskuzi, tak některým by evidentně prospěla konzumace kaše. :-)

1 0
možnosti

Myslíte, předžvýkat jim to, aby pochopili, o čem je řeč?;-)

0 0
možnosti

;-)koblihy si kupuji sama, tak jednou za měsíc. Jednu pro chlapa a jednu pro mne. Než přijedu domů, sežeru obě.

1 0
možnosti

Taky jsem z nich taková "pěkná". Širší, jak vyšší;-D.

0 0
možnosti
Foto

Posím vás, co jste tím v "zákrytu" chtěla říct? Zamyslete se sama nad sebou.:-)

0 3
možnosti

Není třeba mě "posit"...

2 0
možnosti
Foto

Díky zasmál jsem se. R^:-)

Slovo "český" se používá pro dva pojmy. Vztahující se k Čechám a vztahující se k celé České republice. To se mi jako exaktně myslícímu člověku nelíbí. Některé Moraváky a Slezany uráží, že když se mluví o Češích, tak se tím někdy míní všichni obyvatelé Čech, Moravy a Slezska. Měli bychom pro Českou republiku vymyslet nový název. Rozumný návrh jsem ještě neviděl. Nerozumných již dost. Například: Středoevropský Kocourkov, Středoevropská banánová republika, Knedlíkov atd. Koblihovo je celkem milý název, skoro neutrální výraz. Jak však nazývat občany Koblihova?

PS. Koblihy moc rád nemám. V Nizozemsku však patří k Silvestru, kdy se smaží a jedí ve velkém. Takže o půlnoci koblihy a šampaňské.

0 0
možnosti
Foto

Zuzko, není to tak dávno, jen něco málo přes 12 let, co jsem si vždycky ráno před cestou do práce kupoval dvě koblihy v pekařství kousek od centra jednoho z deseti největších českých měst. A není to tak dávno, jen nějaké 4 roky, co jsem se v tom městě ochomýtal znovu a ke svému zklamání zjistil, že ta pekárna už tam nestojí.

Ale ten hlavní důvod, proč o tom tak zdlouhavě a přitom neuvěřitelně zajímavě vyprávím, je ten, že jsem se včera večer přesvědčil, že mi to pořád běhá. A nejen mně. Ale o tom až někdy jindy. Hezkou neděli ;-)

2 0
možnosti

Martine, tak to je úžasná zpráva. Myslím, že není důvod, aby ti to neběhalo. Máš přece dvě nohy. ;-)

Krásný den ti přeju!

1 0
možnosti
Foto

Co se týká koblihy, ani jednu nedoporučuji diabetikům, hladinu cukru vyžene hodně vysoko. Zuzko R^R^

1 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS