Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

R^Ani za čtrnáct dní se na sítích nic neuděje.;-) A když náhodou jo, člověk se to dozví jinou cestou.:-)

2 0
možnosti
ZS

Ano, neuděje, ale jak to vysvětlit tomu závislákovi ve mně...

Hezkou sobotu!

1 0
možnosti
RE

A to všechno proto, že internet nakonec neslouží k tomu, k čemu jsme původně mysleli - k sdělování důležitých zpráv:-) A tak je to nakonec se vším. Člověk si myslí, že všechno řídí a nakonec je pouhou hříčkou....:-)

2 0
možnosti
ZS

Hříčkou přírody je ten pozemský červ, který si myslí, že může ovládnout vše... pěkně jste to řekl, díky!

1 0
možnosti
Foto

Máme doma takový všelijaký internety různý, že aby všechni vypadlo, to by musel být takový globální malér, že by internet byl to poslední, co by nás trápilo :-). Nějak se nám proplížil do života, darebák.

A moje děti špatně chápou, že ho občas prostě nechci mít po ruce (jakože, Zuzi, u nás to nalezlo i do těch mobilů do všech, vlastně bych se měla zajít podívat, jestli není i v mikrovlnce?

A moc pěkně se ti to povedlo napsat.

3 0
možnosti
ZS

Jani, díky!

Tuhle jsem jela cyklistický závod. V propozicích bylo, že mít GPS je více než vhodné. Nemám GPS, nemám chytrý telefon, ale umím číst v mapě. Přesto mám pocit, že začínám být vykořeněná ze společnosti. Uvidím, jak dlouho ještě budu odolávat.

Hezký víkend!:-)

0 0
možnosti
Foto

Když nejde internet, stává se svět nebezpečným místem. V práci se stává jednou, někdy dvakrát do týdne, že zkrátka a dobře na několik desítek minut internet nejde. Protože kolegové, kteří se vrtají v tom, v čem ani já nemám - a to už je co říct - odvahu se vrtat, provádějí nějaký důležitý zásah do firemní proxy. A i když několik hodin před tím se nikde nic zvláštního nestalo, nikdo se nepochlubil fotkou zlomené nohy, přejetého křečka ani vyraženého zubu, tak ta chvíle, kdy ten internet nejde, je k nepřežití. A on si pak takhle nenápadně zase naběhne. Stránka, co má v popisu se automaticky aktualizovat, a co hrozně dlouho, minimálně tak dlouho, co bych si došel na toaletu, cestou zpátky si uvařil kafe a u svého stolu je vypil, hlásila, že připojení není k dispozici, se najednou zobrazuje v celé své kráse. A počet zmeškaných aktualizací je jednomístný, většinou o tom, že někdo sdílel něco, co pokládal za legrační.

Ale taky s tím můžu kdykoli seknout. Až do jednoho podzimního dne roku 1992 jsem žil i bez internetu, i když tomu už nevěří ani můj pes (viz fotky v blogu Soni Pražákové.) ;-D

2 0
možnosti
ZS

Tuhle nám nešel ve škole. Tragédie. Co si počneme? Vždyť nebudu moct ukázat dětem hrocha. Museli jsme hledat v atlase zvířat, to bylo pravé dobrodružství...;-D

1 0
možnosti
ZS

... aneb Umění říct vše beze slov!

Díky:-)

0 0
možnosti
Foto

Ano, i taková může být závislost, ale jsou horší, končící i skonem. Tahle nás naopak k životu probouzí. Zuzko, přeji hodný a neustále přítomný INTERNET!!R^:-)

2 0
možnosti
ZS

Horste, díky!

Hip, hip, hurá, ať žije internet!;-D;-D

0 0
možnosti
Foto

No, asi jsem na tom stejně;-D

Abstinenční příznaky trvají pár hodin,ale pak zjistím, že i když celý den nevím, co se děje na fcb, už se z toho nehroutím:-)))

1 0
možnosti
ZS

Šárko, vítej v klubu;-D

Pořád ještě nejsem ve stádiu, utnout to!

1 0
možnosti
JS
ZS

;-D Jani, díky... no, řekla jsi to hezky :-)

1 0
možnosti
  • Počet článků 281
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 3262x
„V okamžiku, kdy jsem pochopila, že dokážu všechno, co si umanu, se můj život obrátil naruby. Životní zkušenosti mi ukázaly, že se nemusím brát vážně a s úsměvem jde všechno líp. Limity, které mám, si tvořím sama ve své hlavě a je jen na mně, jestli je překonám.“

 

Jsem autorkou knih:

Když se dáma rozběhne aneb Ani v padesáti není pozdě

Deník běžkyně v nejlepších letech s podtitulem Co vám o běhání nikdo neřekne,

a knih fejetonů ze života:

Běh života s úsměvem

Diagnóza žena

Když mi budete chtít něco sdělit, můžete napsat: zuzkasouckova@atlas.cz

 

Pokud se vám mé psaní líbí, navštivte také moji fb stránku, kde často glosuji běžné životní situace:

https://www.facebook.com/zuzkasouckovaspisovatelka/?pnref=lhc

Vaše vzkazy mne potěší.