Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
MJ

Zuzko, jako bývalá šéfová zařízení pro závislé Ti nařizuji ambulantní léčbu a pětkrát otčenáš... :-)R^

0 0
možnosti
Foto

podívejme se pravdě do očí...je to neřad:-)

0 0
možnosti
MV

leto, vietnamky, sortky, dlouhy dny, horko, lidi venku - to jsou zase moje zavislosti, Zuzko

fajnovou nedeli preju

0 0
možnosti
ZS

No, to je taky dobrý - u nás už léto skončilo, prší a je nevlídno ;-D

Tobě taky krásnou neděli a děkuju!

0 0
možnosti
PB

..... mi takhle jednou došel chlast a cigára,- ....... absťák jak cirkusovej stan !

0 0
možnosti
ZS

...každý má svého démona ;-)

0 0
možnosti
JP

J35a38n 13P59a86l79l30a75s

4. 6. 2017 1:04

Dobrý večer, krásné, vtipné, výstižné, karma. Když jsem viděl, co FB udělal z mé ženy, navždy jsem se ho zřekl. A na zahrádce bylo jako vždy nádherně, akorát mi letos chcípají cukety a okurky.

2 0
možnosti
ZS

Mně zase žerou slimáci mátu. Okurky zatím jdou...

Zelenině zdar a vám hezký den!

0 0
možnosti
Foto

A což teprv až přijde Matrix. To bude závislost jen to vynýst na osu y :-)R^

2 0
možnosti
ZS

;-D;-D... aha8-o8-o

Mně zatím stačí malá násobilka;-D

Hezký den!

1 0
možnosti

Ha, há! Zůzo, jak já ti rozumím! Dneska zrovna...při luxováni jsem si hadicí vypnula zástrčku, do které je zapojen internet. Nevšimla si, a myslela, že jsem rozpojila modem. A co myslíš? Muž přijel z chalupy, já mu to říkám, a nic. Až odpoledne šel, že se tedy podívá, a objevil můj přehmat. No, jsem na tom úplně stejně.

,

2 0
možnosti
ZS

Společné zážitky sbližují, díky!

Hezký večer, Máří!

1 0
možnosti
Foto

Jsem na tom stejně....tedy to, že neumím opravit nefungující internet. Ty máš aspoň svýho bafače dýmky, ale já jsem zoufale osamocen...

2 0
možnosti
ZS

Rozumím.

Často si říkám, jak to dělají v domácnostech, kde nemají IT experta. Nebo jim to funguje pořád?

A víš, jak to dělají? Zvoní u nás.:-)

Hezký den! Ještě Chorvatsko?

0 0
možnosti
Foto

Zuzko, úplně tě chápu. Ještě před velmi nedávnou dobou jsem neměla doma internet. Ten stav trval čtyři roky - no prostě mi nějak nevycházely peníze na měsíční poplatek. Teď když můžu na internet kouknout kdykoliv, stávám se na něm pomalu a jistě taky závislá. Ještě před půl rokem jsem nepoužívala FB a teď na něj kliknu i několikrát denně? Proč?

Před těmi pár lety mi domácí internet až tak citelně nechyběl, teď mi naopak citelně chybí více času stráveného offline. Díky za prima článek.R^:-):-)

2 0
možnosti
Foto

Dokud jsem měla "blbý" mobil, prostě se v deset večer vypnul počítač a byl šlus. Teď si naopak vyhrazuju offline dobu, jenže ji stejně nedodržuju.;-D;-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 281
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 3262x
„V okamžiku, kdy jsem pochopila, že dokážu všechno, co si umanu, se můj život obrátil naruby. Životní zkušenosti mi ukázaly, že se nemusím brát vážně a s úsměvem jde všechno líp. Limity, které mám, si tvořím sama ve své hlavě a je jen na mně, jestli je překonám.“

 

Jsem autorkou knih:

Když se dáma rozběhne aneb Ani v padesáti není pozdě

Deník běžkyně v nejlepších letech s podtitulem Co vám o běhání nikdo neřekne,

a knih fejetonů ze života:

Běh života s úsměvem

Diagnóza žena

Když mi budete chtít něco sdělit, můžete napsat: zuzkasouckova@atlas.cz

 

Pokud se vám mé psaní líbí, navštivte také moji fb stránku, kde často glosuji běžné životní situace:

https://www.facebook.com/zuzkasouckovaspisovatelka/?pnref=lhc

Vaše vzkazy mne potěší.