Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

A řeklo by se...co je na tom...natankovat?!:-)))) No ještě, že tak. Zůzo, už jsem se dlouho tak nepobavila. Skvěle jsi to převedla do písemné podoby:-D

4 0
možnosti
ZS

Přesně (co je na tom...;-))

Děkuju, že jsi se pobavila!

1 0
možnosti
PB

..... na Shellce brigádnica,- "natankuju, umyju vokna ?",- "néééééé, proboha jenom to néééé !",- do benzíňáku mi podobná kopretina minule vysmahla naftu, tank si zrobím ale vokna přejet možete",- .......... po výkonu,- "promiňte, ale ty stěrače sem musela vohnout, vony nešly dat zpátky ;-D!"

3 0
možnosti
ZS

Vohnout;-D;-D;-D ...zase jsem se zasmála, tak daleko jsem ještě nedošla R^

0 0
možnosti
Foto

Znám čerpadla, kde se po zastavení okamžitě objeví obsluha, s kterou pak zápasím o pistolku R^;-D

2 0
možnosti
ZS

Zřejmě v Německu, Horste, co...

Hezký den!V

1 0
možnosti
MH

No, vozit si zadek a neumět ani natankovat ? To jako že to za roky jízd ani neokoukala od manžela ? Hmmm ... Hustý ... Takovou ženskou bych chtěl mít doma. Vycpanou ... ( omlouvám se, normálně nejsem takový drsňák, ale o zde by měl nastoupit přirozený výběr a nepředávat geny dále ... )

1 1
možnosti
ZS

Můžete bejt klidnej, k vám domů by mě nikdo nedostal!

2 0
možnosti
SB

Je to milé, to ženské stvoření. Žádná emancipace, prostě to jsou přírodní rozdíly a to nelze měnit. Je to zcela normální.

1 0
možnosti
ZS

Myslíte to, jako to... jo aha;-D;-D;-D

0 0
možnosti
JS

Zuzi, Ty si umíš užít R^R^;-D;-D;-D

1 0
možnosti
ZS

Viď.;-D Kolegyně, když jsem jim tuhle historku začerstva vyprávěla, říkaly totéž. Myslím, že ani jedn z vás byste se mnou tenhle zážitek neměnila ;-);-D

1 0
možnosti
PO

Jsem rád, že ta moje doma není jediná... :-D V

1 0
možnosti
ZS

Jsem ráda, že ta vaše jede na stejné vlně. Dík, že jste mi to řekl, už jsem se bála, že jsem jediná ;-)R^

0 0
možnosti
  • Počet článků 281
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 3262x
„V okamžiku, kdy jsem pochopila, že dokážu všechno, co si umanu, se můj život obrátil naruby. Životní zkušenosti mi ukázaly, že se nemusím brát vážně a s úsměvem jde všechno líp. Limity, které mám, si tvořím sama ve své hlavě a je jen na mně, jestli je překonám.“

 

Jsem autorkou knih:

Když se dáma rozběhne aneb Ani v padesáti není pozdě

Deník běžkyně v nejlepších letech s podtitulem Co vám o běhání nikdo neřekne,

a knih fejetonů ze života:

Běh života s úsměvem

Diagnóza žena

Když mi budete chtít něco sdělit, můžete napsat: zuzkasouckova@atlas.cz

 

Pokud se vám mé psaní líbí, navštivte také moji fb stránku, kde často glosuji běžné životní situace:

https://www.facebook.com/zuzkasouckovaspisovatelka/?pnref=lhc

Vaše vzkazy mne potěší.