Diskuse

Žena a pistole aneb Když nejde zasunout, netlačte!

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Uživatel požádal o vymazání
1 0
možnosti
Foto

Zuzko, já to vidím a řvu smíchy... promiň V

1 0
možnosti

R^Tomáši, tak tím má anabáze s pistolí splnila účel. Když jsem odjížděla od pumpy, říkala jsem si, snad se tím aspoň někdo pobaví.:-)

0 0
možnosti
Foto

;-D;-DR^A to jsem si připadala jak blbka, když jsem v rodinném autě před X lety nemohla najít páčku na otevření krytu nádrže.;-) A musela poníženě volat tátovi, který mi vynadal, co tankuju, že i když kontrolka nádrže hlásí málo, je tam ještě dost...

1 0
možnosti

Tohle mi nedá - půjčila jsem si auto (veterána) a u pumpy jsem nemohla najít otvor nádrže. Ten mizera výrobce ho schoval pod zadní SPZ. Ani obsluha nepomohla, nebýt náhodného kolemjdoucího, šla jsem domů pěšky.

1 0
možnosti
Uživatel požádal o vymazání
0 0
možnosti

Já teda nevím, ale ona ta pistole pro náklaďáky je fakt o dost větší. Ženy jsou sice snaživé a přizpůsobivé, ale tady jde o kov a kov, to když se tam nevejde na první dobrou, tak se to tam fakt nevejde a nemá cenu se s tím zdržovat ;-)

... ale vážně, kamarád dělal na pumpě a líčil mi řadu podobných historek, o tankování nafty do benzínu a naopak, o neuvěřitelných výkonech s hadicí, protahovanou pod autem, okénky a podobně. Nicméně taky o ženě, které chtěl v podobné situaci pomoci a byl prý velmi hrubě napaden, že ať se stará o své, že ona to zvládá a nepotřebuje, aby se před ní nějaký chlap předváděl, že není žádná chudinka, ale samostatná žena. Tohle se stát dvakrát, třikrát a veškerá snaha být gentlemanem brzy zmizí...

0 0
možnosti

J84a22n 25B69u16r92i35a89n

21. 6. 2017 7:10

Já se spíš divím, že Vás manžel tankovat nenaučil (šroubování uzávěru u starého auta). Je ale pravda, že má žena to pochopila asi tak po dvou měsících.

Jinak mám kliku, že auto má na benzín. Kdyby bylo na naftu, tak by tu kamioňáckou pistoli určitě taky prubla. Viníkem bych byl samozřejmě já, protože jsem ji o takové pasti neřekl.

1 0
možnosti

J90a83n 51P46a49l23l85a32s

20. 6. 2017 22:30

Dobrý večer, ale na tyhle dvě nemáte:

https://www.youtube.com/watch?v=sHOUGrg9Aws

A pokud nejste zde:

https://www.youtube.com/watch?v=TfDO5u7K9og

tak se nemáte čím chlubit, salátko.

A karma, to zase jó.

0 0
možnosti

J81a57n 36P46a38v66e23l

20. 6. 2017 22:13

Vřele doporučuji mít do konce život nafťák. Nafta má celkem vysoký bod vzplanutí a netvoří za normální teploty páry které byste mohla zapálit, takže krom smradu a ega na popel nic nehrozí. Takhle se polít benzínem, krom toho ega by mohlo být na popel i tělo ;-)

1 0
možnosti

D14a23v21i31d 39V85l97k

20. 6. 2017 20:15

Kdybys byla frajerka, tak to tam všecko postříkáš.Vytáhneš nonšalantně zapalovač škrtneš a odcházíš středem. Z Tebe velké, drsné Zuzky si přece nikdo dělat srandu nebude a auto už vůbec ne.;-D

3 0
možnosti

;-DNeměla jsem zapalovač...;-)

0 0
možnosti
Foto

Všechno zlé je k něčemu dobré - teď je z tebe zkušená pistolnice, Zuzko.;-)

Vipný článek! R^:-)

2 0
možnosti
Foto

myslím "vtipný" :-(. To bude tím horkem.

1 0
možnosti