Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Myslím, že jste v poslední době viděla nějaký film. :-)

1 0
možnosti
VS

Není to náhodou tak, že " jeho" hospoda, " jeho" pravidla?

2 0
možnosti
JM

Milá autorko, napsala jste to pěkně. Přečetla jsem jen asi deset komentářů a otevírá se mi kudla v kapse. Zdá se mi, že ti "diskutující" Vám prostě závidějí a nepřejí, že se díváte kolem sebe, umíte psát, že jezdíte na kole, že....např. v hospodě předpokládáte základní čistotu, nechcete si odvézt salmonelu či střevní potíže. Při své povaze, kdy nesnáším šlendrián, už bych tu hospodu práskla hygieně i čoice. A jak ten pán dole píše, že takové hospody vyhovují kydačům hnoje a utahaným dojičům i zedníkům, kteří zblajznou i připálenou sekačku, tak je podle mne degraduje. Ostatně si nejsem zcela jista, že tyto zemědělské profese na českém venkově ještě existují. Zedníky si firmy dnes chovají jak v bavlnce a zajišťují jim catering.

A jestli mne zde někdo za můj názor zkritizuje, tak je mi to jedno.

7 2
možnosti
ZS

Váš názor je moc prima! Hezký den!:-)

0 0
možnosti
Foto

podle záchodů a hospod se pozná kultura národa

3 0
možnosti
Foto

R^:-)neuvěřitené ale poučné a vtipné a moc hezky napsané

co se komentářů týče titul pražské fifleny mi nevadí

3 0
možnosti
ZS

Tato plodná diskuze mě obohatila

Např. jsem nevěděla, že jsem fiflena, a že fiflena nutně musí být z Prahy. Tímto se ženám a dívkám žijícím v Praze omlouvám, že se se mnou svezly v negativní kritice.

Též jsem netušila, že náš pes je čokl. Od chvíle, kdy jsme se to s manželem tady dozvěděli, ho tímto titulujeme, ovšem on neslyší a klidně si dál líže kulky.

Také jsem se tady dozvěděla, že špatné služby je třeba ochraňovat a vážit si toho, že vůbec jsou, i když stojí za... nic! Je lepší mít možnost koupit si např. zkažené maso, ovadlou zeleninu, platit mobilnímu operátorovi víc, než je třeba, nebo přijít o možnost tuto službu využívat?

Něco statistiky:

Tento článek má momentálně cca 16 000 přečtení, v diskuzi je cca 200 příspěvků, z čehož se někteří diskutéři vracejí opakovaně, někteří si dovolili se mnou souhlasit, což je vrhlo společně se mnou mezi vyvrhely; a patří mezi nejčtenější v tomto týdnu. Z čehož pro mě vyplývá, že situace není tak špatná, jak by se na základě této diskuze mohlo zdát.

Prosím, nezapomeňte tento text řádně omínusovat. Já si balím kolo a opětovně vyrážím do terénu!

10 1
možnosti
MS

No, i mistr tesař se někdy utne a soudě podle diskuze, váš článek asi nebyl pochopen tak, jak jste zamýšlela. Protože zkráceně řečeno: "Tak nás tady máte i s naším báječným psem, jo on se vám nelíbí, vy to tady v tý vesnický hospodě máte ale hnusný," jste asi napsat nechtěla. Je mi líto, ale přesně tak to vyznělo, alespoň pro mě a patrně i pro ty, co vás neznají.

Škoda jen, že z vaší strany v diskuzi chybí trochu sebekritiky, ono přiznat si, že se něco nepovedlo, je někdy dost těžké.

3 3
možnosti
Foto

no já to Zuzku s psem neznám, ale z pohledu potřeb cyklistického týmů je všechno přibližižně při starém...tam zavřeli, tak otevřeli, tak mají dobrý pivo, tak se nedá pít:-)

0 0
možnosti
Foto

O tejto téme je zbytočné diskutovať s niekým, kto neprežil pár rokov so psom... U mňa to je spolu cez 25 rokov a život s nimi ma naučil jednu pravdu, ktorá sa rôznymi príhodami nespočetnekrát potvrdila. Kto nemá rád psov, nemá rád ani ľudí...

6 3
možnosti
Foto

No to je zklamání, myslel jsem, že jste se jako vrátila do dob svého mládí, před rok 1989 a vy jste si vyjeli do dnešní vesnické hospody. No fuj! Takové krušné mládí, to vám vůbec nezávidím.;-D

0 0
možnosti
LV

Zaplať Pánbůh za takové hospody! Komu se to nelíbí, ať tam neleze. Já tam taky nelezu, ale abych o tom psal dehonestující články... Kdo jste, dámo, že očekáváte všude styl a standard, jaký Vy považujete za jediný možný?

Já vím, jsem příliš osobní, ale to právě kvůli Vám a Vám podobným spousta venkovských hospod dopadá takhle. To Vy a Vám podobní jste přesvědčeni, že když si naložíte kola po střechu a vyrazíte v cyklodresech s reklamou a podprd*lníkem jednou za 5 let na výlet, musí Vás všude vítat a usadit v načančané vyvoněné nekuřácké restauraci s kytičkou ve vázičce a mystičkou pro pejska, a být vděční za ty dvě stovky, které tam milostivě utratíte.

Jenomže tyhle hospody žijou z toho, že se tam stahují krmiči, dojiči, traktoristi, upocení, v gumákách od hnoje, zedření prací, jakou si ani neumíte představit, v podmínkách, kterých byste se štítila i na fotce. Ti si tam přijdou vypít svoje pivo a rum, zakouřit svoje startky, a třeba i si dát sekačku osmahlou na tom přepáleném oleji.

Oni tak žijí, a ani Vy, ani Vám podobní jim to nijak neusnadňujete. Takže nemáte právo ohrnovat nad nimi nos. Tyhle hospody nepotřebují zákazy kouření, zákazy ohřívání jídel, plastová prkýnka a nerezové špajzky. Vždycky se v nich hulilo, pilo, bilo, ohřívalo jídlo ze včerejška, a - světe, div se - bejvalo v nich dobře! Ne Vám a Vám podobným, ale těm, pro koho ty hospody byly primárně určené. Viz výše.

10 7
možnosti
DP

Nevím jak vy, ale u nás na vsi se traktorista než jde do hospody vysprchuje a převlíkne. Je totiž slušně vychovanej a spinavej a upocenej by nikam nešel.

6 1
možnosti
  • Počet článků 281
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 3262x
„V okamžiku, kdy jsem pochopila, že dokážu všechno, co si umanu, se můj život obrátil naruby. Životní zkušenosti mi ukázaly, že se nemusím brát vážně a s úsměvem jde všechno líp. Limity, které mám, si tvořím sama ve své hlavě a je jen na mně, jestli je překonám.“

 

Jsem autorkou knih:

Když se dáma rozběhne aneb Ani v padesáti není pozdě

Deník běžkyně v nejlepších letech s podtitulem Co vám o běhání nikdo neřekne,

a knih fejetonů ze života:

Běh života s úsměvem

Diagnóza žena

Když mi budete chtít něco sdělit, můžete napsat: zuzkasouckova@atlas.cz

 

Pokud se vám mé psaní líbí, navštivte také moji fb stránku, kde často glosuji běžné životní situace:

https://www.facebook.com/zuzkasouckovaspisovatelka/?pnref=lhc

Vaše vzkazy mne potěší.