Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JZ

Zasloužená karma. R^Já bych se tedy nechtěl vracet do mnohdy špinavých komunistických hospod. před rokem 1989 s často hnusným jídlem a podměrečným pivem

5 1
možnosti
DP

A bonzákem vedle u stolu.

3 0
možnosti
OU
Uživatel požádal o vymazání
6 5
možnosti
OU
Uživatel požádal o vymazání
0 0
možnosti
AR

Řeknu Vám to takhle: zatímco Váš první cíl cesty byl kdysi německy mluvící, Horšovský Týn byl dominantně česky mluvící. Jeho obyvatelé tam mají kontinuitu a funguje tam funkční společnost, což se o území, odkud se vyhnalo takřka 100 % původních lidí a které se dosídlilo kdekým, s tím, že se tam stěhovaly zpravidla ty nejhorší elementy společností okolo (protože kdo nebyl v roce 1945-6 spodina zpravidla neměl důvod se tam stěhovat). No a tady máte výsledek. Já jsem tohle v tom kraji zažil před rokem: Karlovarský kraj - naprostá katastrofa; Chodsko, které je jen kousek vedle - spousta ochotných a milých lidí, přívětivé, úhledné místo.

10 0
možnosti
JK

J90a53n 80K40a53i71s87e69r

1. 9. 2017 9:44

Omyl, Horšovský Týn a Mířkov byly Sudety, postižené odsunem stejně.

0 0
možnosti

Jak je to s tou EET? Do jakeho obratu se nemusi? S tim psem je to pousteni se na tenky led... zvirata by snad logicky do mist, kde se stravuje, nemela mit pristup.

2 1
možnosti
JM

V okamžiku, kdy se jedná o pravidelnou soustavnou činnost za účelem zisku, tzn. v okamžiku, kdy dotyčný vlastní živnostenský list, je pro pohostinství potřeba EET vždy, pro např. domácí výrobu šperků "až" od 1.3.2018. Tzn. žena na mateřské, která si přivydělává výrobou 2 šperků za měsíc bude mít EET až od příštího roku. Pokud nevyhraje volby někdo, kdo to zruší či aspoň nějak omezí.

0 0
možnosti
DP

Taky se mi stalo, že si nějakej zedník v hadrech od malty stěžoval, že jsem přišla do místní čtyřky se psem. Normální lidi s tím nemají problém.

5 3
možnosti
OU
Uživatel požádal o vymazání
2 0
možnosti
Foto

A jako mnozí předřečníci - kteří si myslí, že to bylo spíš o čoklovi, což bych nevyloučila - tak já bych řekla, že hospoda dojela na zákaz kouření. Jediná na vesnici... no co už tak.

0 0
možnosti
MS

Z článku a diskuze pod ním jsem pochopil asi následující.Opravte mě jestli se mýlím.

Pejskař je asi nesvéprávná osoba, která potřebuje na dveřích provozovny cedulku s přeškrtnutým psem, aby se nedej bože nedostal do trapné situace.

Turista je asi nesvéprávná osoba, která potřebuje na dveřích cedulku Vaříme do 25.8. pak vyklízíme lokál,kde logicky vznikne bordel,špína a smrad z potu. Bohužel jste v článku neuvedla datum návštěvy hospody. Pokud se shodoval s datem ukončení vaření, tak se nabízí otázka: Čemu se divíte?

Nechci ani domýšlet co vznikne kombinací turisty - pejskaře. Tak hlavně, že jste si kopla do personálu, pokud to vůbec personál byl. Že jste se kromě psa neptali ani na uložení kol a rovnou je dali na chodbu vypovídá vše. Ještě,že jste nejeli autem,jako ten opilec,kterého jste zmínila.

Pokud jste chtěla poukázat na úroveň hospod a restaurací,tak s vámi souhlasím,že není nějak výrazná,ale bohužel musím dodat,že úroveň chování hostů také nestojí moc za řeč - viz váš článek.

8 2
možnosti
Foto

Jestli ten původní text měla být nadsázka - tak se to nedalo odhadnout. (Navíc nechápu, proč do toho rvát rok 1989 a nebo EET. )

Takže souhlasím s Vaším hodnocením.

2 0
možnosti
VI

V77l93a91s54t42a 53I78l53e47k

30. 8. 2017 12:34

Teda vy tady té Zuzce dáváte:-/. Kdo jí čte pravidelně.....jako třeba já;-)..., tak ví, že píše všechno s nadsázkou. A taky píše, že se tomu nakonec jen zasmáli.

6 2
možnosti
ZS

R^Děkuji, náčelníku, že jste se mě zastal... ale tady je to házení perel...V

2 3
možnosti
KC

Ale ten článek není vůbec o jedné vesnické hospodě. Ten je o arogantní ženě, která se nevyrovnala s tím, že ji nepustili se psem do té hospody. A ještě je otázka, jestli ji z té hospody vyhodili kvůli psovi, nebo proto, že nebyli zvědaví na dva potem páchnoucí cyklisty.

10 6
možnosti
IP

Zkušenost se psem z českých hospod. Čím nižší úroveň, tím častěji se odvolávají na hygienika a podobně. Čím je hospoda (restaurace) ve vyšší kategorii, tím méně problémů. Jinak, pokud není pes vycvičen, aby ležel pod stolem nebo vedle něho, má být vždy na vodítku! Dalším pravidlem je, že patří na podlahu a nikoliv na židli nebo lavici. Pes nesmí rozhodně obtěžovat ostatní hosty i když mu těžko zakážete, aby sledoval s žádostivýma očima konzumaci ostatních.

5 1
možnosti
DP

Chodíme se psy do restaurací běžně. Tuhle byl tak rychlej, že obsluha ani nezaregistrovala, že tam je, složil se pod stolem a pak se nám ještě omlouvali, že si ho nevšimli, když jsme je požádali o misku s vodou.

4 0
možnosti
  • Počet článků 281
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 3262x
„V okamžiku, kdy jsem pochopila, že dokážu všechno, co si umanu, se můj život obrátil naruby. Životní zkušenosti mi ukázaly, že se nemusím brát vážně a s úsměvem jde všechno líp. Limity, které mám, si tvořím sama ve své hlavě a je jen na mně, jestli je překonám.“

 

Jsem autorkou knih:

Když se dáma rozběhne aneb Ani v padesáti není pozdě

Deník běžkyně v nejlepších letech s podtitulem Co vám o běhání nikdo neřekne,

a knih fejetonů ze života:

Běh života s úsměvem

Diagnóza žena

Když mi budete chtít něco sdělit, můžete napsat: zuzkasouckova@atlas.cz

 

Pokud se vám mé psaní líbí, navštivte také moji fb stránku, kde často glosuji běžné životní situace:

https://www.facebook.com/zuzkasouckovaspisovatelka/?pnref=lhc

Vaše vzkazy mne potěší.