Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Prijde mi to jako mnoho povyku pro nic: Po precteni clanku a diskuze jsem nepochopil kde je zakopano jadro pudla. Dle svych zkusenosti (choval jsem basety) shrnu do par bodu:

ad 1) vesnicke pajzly trampama a cundrakama hojne vyhledavane hospody, nemusi byt 100% ciste, ale musi tam byt dobre pivo a atmosfera. Vesnickych pajzlu, bohuzel ubyva a to nejen kvuli EET, ale tak nejak se spousta z nich transformovala na ty "typicky ceske hospudky s vybornou domaci kuchyni" a zameruji se na turisty vseho druhu, hlavne na ty solventni.

ad2) pes v hospode, vetsina hospodskych psy nerada vidi uvnitr lokalu, ale na zahradce nevadi (ma to i co delat s hygienou). do hospody vstupuji klidne se psem, a rovnou se slusne ptam, nebude Vam vadit, kdyz tady budu mit psa? Krome hospod, kde to maji vyslovne zakazano (prislusny piktogram na vstupnich dverich hospody) se nestavalo casto, ze bych byl i se psem vykazan z lokalu. Ale ten hospodsky / majitel ma vzdycky pravo, psa z hospody vykazat, tak to proste je.

Takze to shrnu. V pribehu jsme se dozvedeli nasledujici:

a) autorka s manzelem je vasniva cykloturistka, ktera nejradeji jezdi po cechach s kolem nalozenym vecma a snazi se vyhybat hlavnim turistickym trasam. Svoji vasen provozuje i se svym psem, takze je to takove jezdi cela rodina. Budiz jim prano i s vozejkem.

b) na jednom vyletu, puvodne neznamo kde, jsme se dozvedeli, ze meli hlad a zizen a ze pejsek umi bezet vedle kola na cyklostezkach (coz taky neni dvakrat ohleduplne), zatimco na silnici se vozi ve voziku. Na sklonku dne dojeli do vesnice, kde byla vytouzena hospoda.

c) do hospody je nepustili se psem. Museli odjet nekam jinam, kde je pustili, nakrmili a napojili.

Prijde mi to trosku jako prednaska profesora Vondrusky o ceste do Liptakova :)

27 1
možnosti
KC

No fuj, doufám, že nedopadnu tak, abych někdy jezdil na kole s psem ve vozíku.

8 1
možnosti
SL

Proč ne. Pokud má pes víc jak 10let nebo má zdravotní problémy - proč ne.

Nejhorší jsou majitelé psa, kteří ho uvážou na řetěz k boudě ;-€.

Takový by to zasloužil taky (ten řetěz).

3 0
možnosti
MS

Tak trochu mám z toho článku pocit, že kdyby v té putyce psa bez výhrad přijali, byla by to taková svérázná domácí hospůdka, kde jste po strastiplné cestě konečně něco málo pojedli a popili. Takto je to jen ovšem zaplivaná špinavá knajpa s buranskou obsluhou. :-P

22 1
možnosti
RM

Autorka jistě ocenila, že se v takovém pajzlu nekouří. Jistě tam v neděli potkáte několik rodin s dětmi na obědě a přes den spoustu matek s dětmi.

Prostě ne každá hospoda je krásná a útulná.

Zároveň - pes a hospoda - opravdu je vždy lepší se zeptat a kdyby i kdyby měl majitel v rohu hospody nasráno a pes se přitom lesknul a voněl, tak je jen na majiteli, zda psa bude ve svém podniku akceptovat či nikoliv....

11 0
možnosti
MV

jak polkla ten hlen zpatky...jooooooooo....to je ten pravej vesnickej punk!!!!

2 0
možnosti
MV

a diskuze fakt mazec

tys to teda leckde schytala, ty fifleno prazska se psem v hospode. ja nevim, co budes chtit priste? prijet na medvedovi do kavarny a z kabelky vytahnout páva?...

5 0
možnosti

V každé správné francouzské hospodě sedí pes majitele.

3 2
možnosti
MJ

Zuzko, promiň, ale mě jsi pobavila... připomnělo mi to podobný zážitek z hospody u nás na severu. Dodnes na to s Maruškou vzpomínáme.

A že někdo má vozík pro psa? Já jsem v Provenci u levandulových polí viděla lidi, co jeli s vozíkem, na kterém byl chromý pes. Mám fotku a také dodnes vzpomínám.

Takže, budeš také vzpomínat!

Posílám karmu.:-)

3 1
možnosti
ZS

Magdi, děkuji a přeji hezký den.

Jsem ráda, že jsem tě pobavila. :-)

0 0
možnosti
LP

Když chci se psem do hospody, přivážu ho venku a jdu se zeptat, jestli tam může. Málokdy odmítnou. Tady madam nakráčela s čoklem dovnitř automaticky a hospodský ji vyrazil. Je to jeho hospoda. Možná se stačilo napřed zeptat, madam by pak zblajzla guláš, atmosféru vesnické nálevny by ohodnotila jako předrevoluční, která ale k zapadlé vísce tak nějak patří, a všichni by byli spokojeni.

16 0
možnosti

Vy máte psa, ale paní Součková má čokla. Už to mi stačíRv

3 3
možnosti
Foto

Já mám Bernského salašníka. Je trochu cítit tak čeká na mne před hospodou. Na vzduchu je mu líp.

2 0
možnosti
SL

Kokršpaněl nepatří mezi nejposlušnější psy. Někde jsem četl, že patří mezi psy, co klidně zraní i svého majitele. Má snahu se stát dominantní. (můžou to být klidně plky). Ale známí, co mají tyto mazlíčky, tak mají problém je zvládnout i když jsou s nimi v podstatě pořád. Vždy záleží na majiteli, jak si ho vychová.

S Labradorem se určitě srovnávat nedá ;-D

0 0
možnosti
ZP

nepochopil jsem co chcete říci ....výlet jste popsala hezky ,všichni okolo burani a vy paní dokonalá....za mě za článek Rv a za formu i obsah RvRv

25 5
možnosti
  • Počet článků 281
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 3262x
„V okamžiku, kdy jsem pochopila, že dokážu všechno, co si umanu, se můj život obrátil naruby. Životní zkušenosti mi ukázaly, že se nemusím brát vážně a s úsměvem jde všechno líp. Limity, které mám, si tvořím sama ve své hlavě a je jen na mně, jestli je překonám.“

 

Jsem autorkou knih:

Když se dáma rozběhne aneb Ani v padesáti není pozdě

Deník běžkyně v nejlepších letech s podtitulem Co vám o běhání nikdo neřekne,

a knih fejetonů ze života:

Běh života s úsměvem

Diagnóza žena

Když mi budete chtít něco sdělit, můžete napsat: zuzkasouckova@atlas.cz

 

Pokud se vám mé psaní líbí, navštivte také moji fb stránku, kde často glosuji běžné životní situace:

https://www.facebook.com/zuzkasouckovaspisovatelka/?pnref=lhc

Vaše vzkazy mne potěší.