Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Bohužel se obávám, že Obluda, která dokáže toto udělat psovi, by se možná nepostarala ani o to dítě, ale to je pouze moje domněnka. Občas takové jedince potkávám, u kterých si nejsem jistá, jestli rozlišují rozdíl mezi Věcí a Bytostí.:-/

Je to smutný.

4 0
možnosti
ZS

Mám stejné obavy...

Pavli, hezký večer!:-)

1 0
možnosti
ZB

Proč hned odsuzovat každého,kdo si dá podobný inzerát?Duvody mohou být ruzné a rozhodnutí si takový inzerát podat není jednoduché.I já zrovna takový mám.Jeden z našich psu má alergii na seno a dost se u nás trápí.Hledáme tedy pro něho nový domov.Lidi,kteří jsou schopní vyhodit psa z auta nebo uvázat v lese jsou většinou hovada,které se nějakým inzerátem nebudou ani zatěžovat...

0 0
možnosti
ZS

Děkuji za čtení i za komentář.

0 0
možnosti

Zuzko, to se čte opravdu moc špatně.

Částečně je to současným způsobem života. Jakoby lidi neměli na cit čas.

A pak mnozí nevědí, a ani se nezabývají, jak je pes s lidmi za tu dlouho dobu, co žije v jejich blízkosti, s nimi zžitý.

Pořizovat si psa "ke kostýmku", a pak ho vyhnat je opovržení hodné.

Není to věc, ale živá bytost, a každý by měl psa, jako společníka v životě, dobře uvážit. A předvídat, zda tomu pro příštích cca 15 let nebude nic bránit.

Díky za blog!

2 0
možnosti
ZS

Máří, já děkuju:-) a hezký zbytek dne!

0 0
možnosti
Foto

Znám jednu, co fakt takový inzerát dala, a za drahého papírového psa chtěla i dost peněz. Psa si koupila s ex, a s novým chlapem se jí už nehodil... Ex ten inzerát našel a psa si vzal, samozřejmě zadarmo.:-)

2 0
možnosti

takže když zjistíte, že vaše dítě má alergii na psí srst - zbavíte se dítěte, a nikoliv pejska?? Když nastane situace, že je třeba postarat se o těžce nemocnou matku, které by přítomnost psa mohla stav zhoršit - maminku radši odložíte do LDNky? Pochopte, že člověk, blízký rodinný příslušník, je pro normálního člověka vždycky víc než pes

0 1
možnosti
ZS

Blízký rodinný příslušník je určitě víc, to s vámi souhlasím.

Ovšem přivázat psa ke stromu v lese, nebo se ho snažit ubít lopatou, mně rozhodně nepřipadá etické...

2 0
možnosti
PK

Vůbec jsem to neměl číst, představa reálné skutečnosti mě děsí a zároveň vzbuzuje nenávist vůči tomu, kdo by takto pejsanovi ublížil. Můj pejsan se má lepší než já , tak to říká žena a něco na tom je , tak jen doufám,že mě nepřežije;-D

5 0
možnosti
ZS

Taky si občas říkám, že bych chtěla být svým psem;-D

3 0
možnosti
JS

Lidi nepřemýšlí.. :-/

2 0
možnosti
Foto

Uvazou nebo vysadi u dalnice :'( Lidi bohuzel nevedi, co vsechno to obnasi a hlavne jak je to drahe.

4 0
možnosti
  • Počet článků 281
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 3262x
„V okamžiku, kdy jsem pochopila, že dokážu všechno, co si umanu, se můj život obrátil naruby. Životní zkušenosti mi ukázaly, že se nemusím brát vážně a s úsměvem jde všechno líp. Limity, které mám, si tvořím sama ve své hlavě a je jen na mně, jestli je překonám.“

 

Jsem autorkou knih:

Když se dáma rozběhne aneb Ani v padesáti není pozdě

Deník běžkyně v nejlepších letech s podtitulem Co vám o běhání nikdo neřekne,

a knih fejetonů ze života:

Běh života s úsměvem

Diagnóza žena

Když mi budete chtít něco sdělit, můžete napsat: zuzkasouckova@atlas.cz

 

Pokud se vám mé psaní líbí, navštivte také moji fb stránku, kde často glosuji běžné životní situace:

https://www.facebook.com/zuzkasouckovaspisovatelka/?pnref=lhc

Vaše vzkazy mne potěší.