Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

já jsem si pořídil O2 TV: Pořady sleduji třeba až druhý den a pak mohu reklamu prostě přeskočit.

0 2
možnosti
JB

Nejlepší je reklama na únik moči. S úžasem sleduji nádhernou mladou dámu, jak někam elegantně kráčí a vzápětí se dovím, že její elegance tkví v tom, že má speciální vložky na únik moči. V ten moment je erotika v prachu.:-)

6 0
možnosti
ZS

Přesně, aby si ženská skoro připadala méněcenná, když tento problém nemá :-)

2 0
možnosti
Foto

R^;-Dz toho si nic nedělejte- kdo by si taky povídal se svojí vagínou, žejo?

a včera byla reklama na prezervativ díky němuž vám muž připraví bombastický orgasmus-to bude teprv pokec:-)

5 0
možnosti
ŠM

místo pr...používáme výraz : ZADEL

0 0
možnosti
JB

Mně se nejvív osvědčuje prdel.

5 0
možnosti
PB

P43e13t84r 13B49u30r18i56a33n

25. 10. 2017 9:28

Tak, myslel jsem, že ten příspěvek bude o něčem jiném, ale přesto dobré.

2 0
možnosti
ZS

Dík za přečtení, i když to nenaplnil očekávání :-)

0 0
možnosti
Foto

R^ a karma. No jo vagína. To jsou krémy, masti, tampóny, křidélka ( nikoliv z KFC ) a mnoho dalšího. Ale co my muži. Jen nějaký sajrajt na erekci, ale to je stejně opět jen kvůli vagině ( většinou ). A navíc není slovo pyj ani ve vyjmenovaných slovech. A to je mi opravdu záhadou. Tady vidím jistou diskriminaci......;-)

14 0
možnosti
Foto

Musím se přiznat, že já mám jednu strašně oblíbenou a vždycky se na ní těším (i děti). Ta s medvědem (Rice,rice,baby).;-D Ta se, myslím, povedla.;-)

U většiny ostatních si říkám, jestli je ta finanční odměna tak dobrá, že ti lidé jsou ochotni se ztrapňovat (např. zmíněná paní Vagína).

5 0
možnosti
ZS
KL

ne reklamy nesahat. nic lepšího pro nas pivare prostatiky nemohli vymyslet. ještě s fotbalem by se to mělo vychytat, nejaka delší komercni pauza max po 30-ti minutach.

5 0
možnosti

V příšernosti u mě vedou všechny reklamy Old Spice... Kdo tohle vymýšlí... :).. Zato už běžně používám odpověď: "Sám si vlez do misky:" Ale M&M ́s stále nekupuji, čili se to asi minulo účinkem :)

4 0
možnosti
ŠM

mám to taky tak, Vlezte si do misky (místo Jděte do zadele!) a kupodivu mi rozumějí ;-D

2 0
možnosti
  • Počet článků 281
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 3262x
„V okamžiku, kdy jsem pochopila, že dokážu všechno, co si umanu, se můj život obrátil naruby. Životní zkušenosti mi ukázaly, že se nemusím brát vážně a s úsměvem jde všechno líp. Limity, které mám, si tvořím sama ve své hlavě a je jen na mně, jestli je překonám.“

 

Jsem autorkou knih:

Když se dáma rozběhne aneb Ani v padesáti není pozdě

Deník běžkyně v nejlepších letech s podtitulem Co vám o běhání nikdo neřekne,

a knih fejetonů ze života:

Běh života s úsměvem

Diagnóza žena

Když mi budete chtít něco sdělit, můžete napsat: zuzkasouckova@atlas.cz

 

Pokud se vám mé psaní líbí, navštivte také moji fb stránku, kde často glosuji běžné životní situace:

https://www.facebook.com/zuzkasouckovaspisovatelka/?pnref=lhc

Vaše vzkazy mne potěší.