Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Tak se tak koukám na reklamu a oni mi ji najednou přeruší jakýmsi filmem ...

0 0
možnosti
Foto

Jo jeste je skvela reklama JA NEMUSIM- JA UZ HO VIDIM .))

0 0
možnosti
Foto

Diky za pekne pocteni, pro me povedena reklama je vzdy s Bartoskou a mluvicim kocourem.. ale kdyz jsme u tech reklam, co treba rikate na ty predvanocni jak jim rikam citove vyderacske.. asi tusite nac narazim, dedecek zustane na vanoce sam holcicka mu posle ke dverim medvidka atd atd i slza mi ukapla .

0 0
možnosti
Foto

Zuzko, dost opožděně gratuluji k úspěšnému článku. Ať je Ti nadále spánek sladší než MED!R^;-D

1 1
možnosti

Děkuji, Horste, a krásný den ti přeju :-)

0 0
možnosti
Foto

Reklamy vnímám spíše jako umná díla střihačů a mistrů zvuku. Jsou kolikrát dokonalejší nežli videoklipy. Ale já skoro vůbec české komerční stanice nesleduji, kvůli reklamám a filmy si pouštím na internetu. Na CNN a v USA ale běží jiné reklamy, dokonce i méně střihově a technicky dokonalé. Ale například reklamy, snažící se pomoci obětem práce s azbestem anebo strašně moc reklam na různé vakcinace, na pomoc dětem v neziskovkách. Připadnou mi ale obecně méně agresivní a méně podbízivé, nežli ty české. Nejhorší byly samozřejmě reklamní šoty Donalda Trumpa, ty byly plné pomluv a desinformací a očerňování protivnice. S tím se zase u nás nesektáme, je u nás vyšší kultura a strana by se znemožnila, kdyby v reklamní kampani pouze kritizovala opozici.

0 0
možnosti
Uživatel požádal o vymazání
1 0
možnosti
Foto

vy všichni děláte jako kdybyste nevěděli, že všechny pořady v TV mají za úkol prodat co nejvíce reklam. Mě se ale líbí tato: https://www.youtube.com/watch?v=wTwQ7U4qt-E

0 0
možnosti

A co tak jít spát jako člověk a ne hnípat u bedny?

1 1
možnosti

S věkem se to lepší. Chce to po večeři nějakou tu skleničku dobrého pití a člověk se probere a telka sama vypne. Pak se člověk snadněji přesune do ložnice než když stále svítí bedna a zrovna je tam něco jiného než reklama;-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 281
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 3262x
„V okamžiku, kdy jsem pochopila, že dokážu všechno, co si umanu, se můj život obrátil naruby. Životní zkušenosti mi ukázaly, že se nemusím brát vážně a s úsměvem jde všechno líp. Limity, které mám, si tvořím sama ve své hlavě a je jen na mně, jestli je překonám.“

 

Jsem autorkou knih:

Když se dáma rozběhne aneb Ani v padesáti není pozdě

Deník běžkyně v nejlepších letech s podtitulem Co vám o běhání nikdo neřekne,

a knih fejetonů ze života:

Běh života s úsměvem

Diagnóza žena

Když mi budete chtít něco sdělit, můžete napsat: zuzkasouckova@atlas.cz

 

Pokud se vám mé psaní líbí, navštivte také moji fb stránku, kde často glosuji běžné životní situace:

https://www.facebook.com/zuzkasouckovaspisovatelka/?pnref=lhc

Vaše vzkazy mne potěší.