Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Je mi jasný, že se před stářím nemůžu zabarikádovat v bytě a neodemknu a neodemknu - stejně tam někudy proklouzne, mrcha! Ale jediná finta jak obelstít tělesné stáří je, když člověk zůstane mladý tam uvnitř. Výborný nápad, Zuzko!Jo a s těma vráskama to fakt funguje - brýle dolů a voilá: už jsem zase mladá holka!R^:-):-)

2 0
možnosti

Brýle dolů umí i uklidit byt;-D;-D

Hezký víkend, Pavli!

1 0
možnosti

Ten odstavec za zemskou přitažlivostí je nadstandardně dobrý a není to jen lechtivým tématem.

K tématu: někde to řekla paní Maciuchová: "Stáří, ...je jen pro statečné!"

1 0
možnosti

Zůzo, vzhledem k tomu, že ani když umíš běhat jako Součková stáří neutečeš, uzavřela jsem s ním příměří. A je to dost dobrý. Přichází pozvolna, ale víc fyzicky než duševně, a to je pro mě důležité. Všechno mě baví jako vždycky. A nějaké vrásky? Aspoň je vidět, že jsem opravdu žila. Dobré chvíle, i ty méně.

Hezky jsi to napsala.

2 0
možnosti

Máří, jsi úžasná:-)

1 0
možnosti

.... tak zase má to svoje výhody, žejo?!,- v šalině mě pouštijou sednout, ve kšeftech mě hnedle vobsluhujou, úřednice sa na mňa usmívají a všecko za mě vyplňujou, felčaři mě přednostně vošetřujou,- ...... a Jožin mi to v putyce osvětlil,- "two starej, voni sou na tebe hodní protože tě chcou mit co nejdřív z krku, se bojijou že bys jim tam mohl exnout V!!"

3 0
možnosti

Mě ještě nikdo sednout nepustil, jestli to nebude tím, že nejezdím hromadnou dopravou...:-)

0 0
možnosti

Tak já na to stáři jdu fikaně - zdůrazňuji ho. Vlasy mám úplně stříbrné, oblečení nenápadné, jen "moudrým" mlčením maskuji částečnou nedoslýchavost.

Ať to nezakřiknu, ale mám své stáří ráda.:-)

1 0
možnosti

Jste fikaná, brzy vás budu následovat...;-D

1 0
možnosti
Foto

Zuzko, proto nám asi lety slábne zrak, abychom to stárnutí tak ostře neviděli. Příroda je mazaná... Povedený konec týdne celé Tvé kumpánii domovské i té roztroušené R^R^;-D

1 0
možnosti

I tobě a všem ostatním přeju krásný vikend:-)

0 0
možnosti
Foto

Míte pravdu, paní Zuzko, pokud to berete s humorem - a ironicky... Ale přesto - myslím si, že vzhledu člověka se přikládá zbytečně velká důležitost. Krása člověka by se neměla hodnotit podle počtu vrásek, ale v jeho celkovém vzhledu fyzickém - i v oduševnělosti.Tím nemyslím, že by člověk neměl o svůj vzhled pečovat, to je nutné, ale nemělo by se to přehánět... Není opravdu nic trapnějšího, než když "stará" (starý) ze sebe dělá "mladou"... Nejen svým vyumělkovaným vzhledem, ale i svým chováním... :-/ I stárnutí by měl člověk přijmout s vyrovnaností a s úctou. Žádnému z nás se stáří nevyhne, nezemře-li ovšem zavčasu mladý, což je samozřejmě horší varianta. ;-( Ráda fotografuji, (a maluji) staré stromy, ale i a obličeje starých lidí, ve kterých se zračí nejen jejich minulé prožitky, ale i jejich povaha... Některé obličeje starých lidí jsou krásné (moudré a laskavé), některé jsou bohužel odpuzující. Obličeje mladých (vyretušovaných) krásek a modelek jsou prázdné, nicneříkající... Obličeje zločinců (zlých lidí), obličeje životních ztroskotanců, obličeje opilců a podobných závisláků, jsou politováníhodné, někdy až odpuzující. "A oko do srdce okno." Nebuďme povrchní a chápejme život v celé jeho celistvosti... Omlouvám se za vážnější tón příspěvku, téma o stárnutí člověka mi zase tolik humorné nepřipadá... A dík, paní Zuzko, za námět k přemýšlení... R^V

1 0
možnosti
Foto

Ten neřízeny chechot znám velmi dobře. Karma

1 0
možnosti

;-D;-D;-D ... třeba se potkáme, to bude sranda...

0 0
možnosti
Foto

Zuzko, vodkaď mě tak dobře znáš??8-o

1 0
možnosti

Možná proto, že znám sebe.

Hezký den :-)

0 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS