Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
VV

Myslim, ze tato socialni sit pretrva jeste leta. Mne jen rusi, kdyz je moc plna a neni slyset vlastniho slova.

jen bych podotknul, a Horst mi to jiste potvrdi, ze v Bavorsku je neslusne si sednout k prazdnemu stolu. Tam je zvykem ze novy host u jednoho poloprazdneho stolu zaklepe a zepta se zda si smi prisednout.

0 0
možnosti
ZS

Vida, jiný kraj, jiný mrav...:-)

Hezký, právě začínající víkend!

0 0
možnosti
JN

Hezky napsané, karma. R^

4 0
možnosti
JH

Jestli to bylo teď, tak na patnáct vajec musí mít tři sta slepic.

0 0
možnosti
MH

Není pravda!!

Moc záleží na krmení..... Měli jsme (pravda pár let zpátky) 6 slepic a v létě, v zimě, 5 až 6 ks vajec bylo denně

1 0
možnosti
Foto

Tvít nebo netvít, to je oč tu běží :-)R^

A ještě něco k tomuto: "mimiku, které všichni rozuměli".

Dočetl jsem se (a celkem tomu věřím), že mladá generace má potíže s rozklíčováním mimoverbální komunikace, protože v tom nemá trénink - ty smajlíci na facebooku nenahradí schopnost rozpoznávat náladu z výrazu tváře.

7 0
možnosti
ZS

Vtip je v tom, že virtuální konverzace neumí rozklíčovat emoce. Proto často vznikají nedorozumění. A tomu, co říkáte, také věřím.

Hezký den, nebo co to tam za velkou louží právě máte...;-D;-D

4 0
možnosti

Za chvilku naše vláda zakáže i tyto hospody, zjistí, že FB je nebezpečný, zavřou supermarkety a budou nám nařizovat, jak se máme bavit !!!

3 0
možnosti
PK

..no to by bylo fajn,ještě by mohli předělit nějakou ,,Bavičku"...

0 0
možnosti
Foto

Až tahle generace odejte do nebeských hospod, budou do restaurací chodit jen dělníci na oběd a večer několik nekuřáků, kteří se doma pohádali...R^R^:-)

9 0
možnosti
LM

tak furt lepsi, nez kdyz tam chodili delnici od rana v pracovni dobe, ne?

2 0
možnosti
MB

Hospoda je fenomen. Opravdu ,neopakovatelná zvláštnost - někdo chodí pít pivo - já žvanit u sklenice. B.Clinton čuměl u Tygra - hle, tady sedí spisovatel, vedle zedník, dále lékař ... Podobně jinde, vesnice - někam se přijde - nikdo nikoho nezná - při odchodu ... Kulečník - není možno hrát, zase tam sedí dítě hospodského, koulí ... Lidé - stamgastové, pravda, žádné fenomenální a světazměnové myšlenky nenášejí - oni mluví o tom podstatném - o svém životě ... Pak se i zdá, že je to nudné - není ! Je to skutečné, odžité. Obecně vzato, jsou „on-line“ - indikují stav připojení - taky třeba poznamenat, že někdy i naopak „off-line“ . To když jsou zahlceni daty - vypojeni ! ... :-)

3 0
možnosti
PK

No bydlím na podobné vesnici, jen hospoda se tam otevírá až od úterka od 16.hod., ale poslouchat bych Vám nedoporučoval, bo takové výraziva co tam putují se nedají opakovat asi ani po 22 hod. a tak ten internet raději mám a celkem slušně si s ním rozumím.;-D

1 0
možnosti
ZS

Ale, jsem už velká holka a nějaké to hrubé zrno mě z míry nevyvede... on ani ten internet není po téhle stránce svatý:-)

1 0
možnosti

Zůzo, v obyčejné hospodě na člověka dýchne normální, nefalšovaný život:-))

Bez přetvářky, bez obalu...A to je dobré vědět.

5 0
možnosti
ZS

Jj, Máří, bez přetvářky, bez obalu, to jsou ta spávná slova. Díky!

A hezký večer!:-)

3 0
možnosti
  • Počet článků 281
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 3262x
„V okamžiku, kdy jsem pochopila, že dokážu všechno, co si umanu, se můj život obrátil naruby. Životní zkušenosti mi ukázaly, že se nemusím brát vážně a s úsměvem jde všechno líp. Limity, které mám, si tvořím sama ve své hlavě a je jen na mně, jestli je překonám.“

 

Jsem autorkou knih:

Když se dáma rozběhne aneb Ani v padesáti není pozdě

Deník běžkyně v nejlepších letech s podtitulem Co vám o běhání nikdo neřekne,

a knih fejetonů ze života:

Běh života s úsměvem

Diagnóza žena

Když mi budete chtít něco sdělit, můžete napsat: zuzkasouckova@atlas.cz

 

Pokud se vám mé psaní líbí, navštivte také moji fb stránku, kde často glosuji běžné životní situace:

https://www.facebook.com/zuzkasouckovaspisovatelka/?pnref=lhc

Vaše vzkazy mne potěší.