Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

jeste dam jeden priklad je to asi pul roku , byla jsem na poste pro vic balicku na dobirku a nektere byly placene dopredu a pani to popletla a dala me omylem i jeden na dobirku bez penez.. cekala jsem co se bude dit, protoze jsem to zjistila az se mi ozvala odesilatelka ze nema stale platbu za saty. Nemela jsem se ceho chytit iobalku jsem vyhodila a patrala jsem na netu sledovani balicku i na poste a rekli ze balik byl PRODAN nebo ZLIKVIDOVAN. totez rekli te odesilatelce, dobrej bordel, nez by posta priznala svoji chybu tak zapira.

0 0
možnosti
Foto

posta ma konkurenci , v ulozence nebo zasilkovne vyjde o polovinu levneji mozna -nekde i jen na tretinu ceny posty, sice si tam musite jit ale mate to stopro bez fronty. Nekde musite znat heslo, to vam prijde na mejl a do mobilu a je to v pohode hlavne usetrite nervy a cas protoze posta vam ten listek vzdycky da do schranky a vzdycky tam stejne musite jit za 3x draz.

0 0
možnosti
ZS

A to je hezký;-D;-D

Kráné svátky!

0 0
možnosti
ŠZ

Má zkušenost je taková:

Posílali jsme obyčejný, nikoli spěšný balík. Adresát mi po týdnu volal, ca je s tím balíkem. Podle podacího čísla jsme zjistili, že stále leží u nás na poště. Po reklamaci nám bylo sděleno, že na tento typ balíku má pošta 30 dnů. To samé se stalo, když jsem si objednal něco z e-shopu. Odesílatel mi oznámil, že zásilka je expedována (v pondělí). Ještě v pátek ležela na podací poště. Oni prostě tenhle typ zásilek nechávají odležet, aby zákazník musel připlatit za spěšnou zásilku. A to s tím mají vícepráci, protože to musí vytřídit na ty co mají počkat a ty co musí jet hned. Jakmile to odešlo z podací pošty, šlo to ráz na ráz. Srandovní je taky, že když mám štěstí a doručovatelka mi ten balík dává doma, prostě jen podepíšu převzetí a je hotovo. Samozřejmě musím číhat u schránky, aby mi neutekla. Když to neuhlídám a najdu tam oznámení o "neúspěšném" pokusu, na poště musím vyklopit občanku abych prokázal totožnost. A to bydlím na vesnici, kde se všichni známe.

2 0
možnosti
ZS

Tohle přesně mi vyprávěla kolegyně. Najela si na sledování zásilek a sama zjistila, že balíček leží pořád na podací poště...

Hezké Vánoce!

0 0
možnosti
RC

Mimo ten Vánoční kolorit je u nás pošta tragická i v běžném roce. Hodina čekání na dopis není výjimkou. Mimo jiné nabízí losy i mládeži nezletilé. Když si člověk písemně stěžuje, tak dostane odpověď s hrubkami. Tak co se vlastně divíme?

0 0
možnosti
RK

R14a59d76i13m 68K33a64l78a46s

20. 12. 2017 8:49

Určitě se v diskuzi zvedne zástup hlasů těch, kteří jsou s Českou poštou spokojení. Nicméně člověk má za ta léta v hlavě už tolik podobných příhod, které popisuje p. Součková, že hlas pro (ale i proti) neznamená vlastně vůbec nic na skutečnosti, že Česká pošta je nevyzpytatelná služba.

Moje nejhorší zkušenost se odehrála také před Vánoci. Objednal jsem někdy okolo 10.-12. balík a do poslední chvíle na něj čekal. Kontroloval jsem poštovní schránku s případným avízem, protože SMS ještě služba nefungovala, a několik posledních dnů strávil doma. Lístek nikde, balíček nikde. Odjížděl jsem 24.12. ráno, vrátit jsem se chtěl někdy po svátcích. Naštěstí pro mě, byl to jen dárek pro mě:-). Nicméně v den návratu ke své poštovní schránce jsem lísteček o uložení zásilky našel a nikoho nepřekvapí, že se na něm psalo, že mě 23.12. nikdo nezastihl, a proto byla zásilka uložena na poště.

Vyrazil jsem tedy na poštu, vystál nezbytnou a vždy přítomnou frontu a paní na přepážce mi sdělila, že balíček byl již jako nevyzvednutý odeslán zpět odesílateli. Vznesl jsem první zbytečný argument o tom, že jsem byl den před Štědrým dnem doma a nikdo mě nekontaktoval. Na to jsem dostal odkaz na centrální poštu (už si přesně nevzpomínám), abych se poptal případně tam. Vytáhl jsem druhý argument o tom, že balíček měl prodlouženou úložní lhůtu, a že jej tedy rozhodně nikdo nikam odesílat neměl a musí být na poště. Dostal jsem nazpět stejnou informaci.

Pomalu jsem se chystal odejít, když jsem si vzpomněl na radu, kterou mi vštěpovali rodiče: Nenech se odbýt. Rozhodl jsem se tedy, že nikam nepůjdu, a že paní přinutím k akci, zavoláme vedoucí, do depa, ministrovi, kamkoliv:-). Skoro by i měla v tu chvíli zahrát vzletná hudba snad ze Star Wars nebo z Rockyho... Poženeme to výš, myslel jsem si optimisticky.

Nicméně to opravdu zabralo, protože můj "neodchod" od okénka přiměl paní odejít do skladu, odkud se po asi deseti minutách vrátila s mou zásilkou...

Česká pošta.

2 0
možnosti
Foto

Zuzko,s těma kartama...to jako fakt?8-o u nás můžeš platit kteroukoliv na všech prepazkach.:-) A jinak je to masakr,to souhlasím. A když jedna dá těsně pred Vánoci výpověď a vzápětí se hodí marod.....tak se asi všichni z toho pos....em.:-( Tobě karma,i když střílíš do mých řad.;-D

0 0
možnosti
ZS

Šárko, fakt... taky to nechápu:-), proto jsem to psala...

Do tvých řad vlastně ani nestřílím, lidí zaměstnaných u ČP si nesmírně vážím, protože si dovedu představit, jak je to náročné a ani to není zaplacené. Pár pošťaček znám osobně.

Přála bych vám pořádný peníze, klidnou pracovní dobu a spokojené zákazníky.

Za karmu děkuju a přeju Ti klidné Vánoce a do Vánoc na poště aspoň relativní klid.

1 0
možnosti
Foto

tak u nás balíkový doručovatel v pohodě, komunikující, dá se mu zavolat, zjistit, kde je a kdy tak bude u nás, dárky doručeny i během 24 hod po objednání. U doručovatele se dá platit jakoukoli platební kartou (na okénku ne, to je v článku). Jo, jsou občas úlety, ale celkově mám letos zkušenosti ok, ať s poštou, tak PPL i DPD, řidiči ochotní a úsměv. Ano, během roku se mi ztratila výhra v jedné soutěži - láhev dobrého vína - tu se nepovedlo dohledat, ale došla druhá...Snad si tou první aspoň někdo připil na zdraví...

1 0
možnosti
Foto

I12v28a21n 70M24a13r69e34k

19. 12. 2017 20:34

Tak musím Vás trochu p.Součková zklamat. V sobotu jsem si z dlouhé chvíle objednal ve značkovém eshopu Tescomy jejich výrobek. V pondělí v deset hodin mi přišla SMS že balíček předali přepravci - České poště. Dnes v devět hodin ráno mi přišla SMS že můj balíček je připraven k předání na přepážce naší pošty. Poněvadž jsem se pohyboval zrovna po městě, stavil jsem se tedy na poště. Bohužel OP jsem měl doma. Balíček mi paní u přepážky vydala když jsem jí řekl č. svého mob. to jí přesvědčilo že tu SMS poslala mně a stačilo jí to k předání zásilky.R^

1 0
možnosti
ZS

Jsem ráda, že to funguje...

0 0
možnosti

Upřímně řečeno, jestliže někdo nechá dárky na poslední týden, zasluhuje si určitý trest. Tak hodinu až dvě ve frontě :-P

Co se ztracených zásilek týče, já bych se na poštu tak nezlobil. Lidé co dělají s většími dopravními firmami by Vám povyprávěli, co kde poztrácelo či poslalo jinak.

0 0
možnosti
ZS

Ale no tak... to mi připadá jako, že se všichni diví, když v zimě padá sníh... to je přece normální, že to lidi nechávají na poslední chvíli.

Já tedy nevím, proč pošta nezaměstná na tyto exponované dny nějaké studenty, brigádníky. Ale to oni ne, generoval by se pak přece nižší zisk, tak raději nechají chudáky za přepážkami trpět a lid před přepážkami taky...

Hezký zbytek dne!

0 0
možnosti
  • Počet článků 281
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 3262x
„V okamžiku, kdy jsem pochopila, že dokážu všechno, co si umanu, se můj život obrátil naruby. Životní zkušenosti mi ukázaly, že se nemusím brát vážně a s úsměvem jde všechno líp. Limity, které mám, si tvořím sama ve své hlavě a je jen na mně, jestli je překonám.“

 

Jsem autorkou knih:

Když se dáma rozběhne aneb Ani v padesáti není pozdě

Deník běžkyně v nejlepších letech s podtitulem Co vám o běhání nikdo neřekne,

a knih fejetonů ze života:

Běh života s úsměvem

Diagnóza žena

Když mi budete chtít něco sdělit, můžete napsat: zuzkasouckova@atlas.cz

 

Pokud se vám mé psaní líbí, navštivte také moji fb stránku, kde často glosuji běžné životní situace:

https://www.facebook.com/zuzkasouckovaspisovatelka/?pnref=lhc

Vaše vzkazy mne potěší.