Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
FF

R^Moje řeč, Zuzko....tady v Praze se revitalizuje ostošest. Někde to beru...ale většinou se z parku stane naprostá holomajzna. Zřejmě je to takový trend, aby se v parku nikdo nebál a všude bylo vidět. Všechny keře se vyrvou a místo nich leda stromek, který pak trpí, cesmíny, břečťany a holý trávník. Vypadá to občas jak na hřbitově. V ulicích se pak sází místo deštníkových javorů jen samé stromky příbuzných akátům s tenkými větvemi dorůstajících poměrně vysokých výšek. Ptáci se nemají kde ukrýt a vše je poměrně rychle zničeno. Nikdo se pak už o takový park moc nestará, kromě firmy, která přijede s vysavači a foukači shrabat listí, posekat trávník. Nově nasazených pár keřů hyne a na povrch se derou zavlažovací hadice, stříkající převážně na chodník. Je mi z toho trochu smutno.

2 0
možnosti
Foto

Pláču spolu s přírodou.;-( Doprčic (vhodnější výraz si domyslete sami), ať už konečně člověk přestane tý přírodě vládnout, když to stejně neumí!

Zuzko, přeju ti vše nej... v novém roce, spoustu elánu, radosti a neblátivé stezky...:-):-):-)

3 0
možnosti
ZS

Viď!

Tak zase zítra začínáme. Já nevím proč, ale nějak se mi nechce:-)

1 0
možnosti
MV

Sajrajt. At je novej rok jinej!

2 0
možnosti
ZS

Taky bych si to přála, právě uplynulý rok nebyl dobrej, ale co se dá dělat... nezbývá, než jet dál... :-)

0 0
možnosti
JS

R^

Poručit větru a dešti za peníze...

...ale i ten největší lidský výtvor dokáže příroda velmi brzy obsadit po svém. Chrám se rozpadne, obroste mechem, na římsách se zachytí semena stromů a po nějakých pár letech už nikdo neví, co tam bylo původně...

Pěkné dny jsoucí i budoucí Ti přeju, Zuzi! Dokud všichni nevrosteme zpět tam, odkud rostou všechny stromy...:-)

2 0
možnosti
ZS

Jani, hezká slova, díky!:-)

1 0
možnosti
Foto

R^R^R^

Na pomoc potrebnym uz existuji, zvlast o Vanocich, sbirky z nasich (jiz zdanenych) penez ;-€

2 0
možnosti
RE

Ona až se Mže naštve, tak ty zahozené miliony pěkně vypláchne, aby to Příroda mohla zase pěkně osázet:) (V tom pojmu Příroda může být zahrnut i člověk, pokud k ní přistupuje s pokorou)

2 0
možnosti
PS

Souhlas. Že je i člověk součástí přírody jaksi opomíjejí nazelenalí mladíci. Příklad - ani jednomu z nich nevadí, že děti a mládež (člověk) musí od března do října denně vstávat o hodinu dříve. Nikomu z nich nevadí tzv. "letní čas". Na tohle téma napsal prof. Kolíbal z Brna (http://www.kolibal.cz) článek "Je člověk ekologické ochrany hoden"?... či tak nějak...

1 0
možnosti
MJ

Zuzko, nic z člověka neudělá vládce přírody. Natož pochybné dotace. Přeju, ať se Ti letos lehce běhá v nějakých hezkých botkách!:-)

3 0
možnosti
ZS

Magdi, škoda že si to někteří neuvědomují.

Děkuju a Tobě taky krásný rok! :-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 281
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 3262x
„V okamžiku, kdy jsem pochopila, že dokážu všechno, co si umanu, se můj život obrátil naruby. Životní zkušenosti mi ukázaly, že se nemusím brát vážně a s úsměvem jde všechno líp. Limity, které mám, si tvořím sama ve své hlavě a je jen na mně, jestli je překonám.“

 

Jsem autorkou knih:

Když se dáma rozběhne aneb Ani v padesáti není pozdě

Deník běžkyně v nejlepších letech s podtitulem Co vám o běhání nikdo neřekne,

a knih fejetonů ze života:

Běh života s úsměvem

Diagnóza žena

Když mi budete chtít něco sdělit, můžete napsat: zuzkasouckova@atlas.cz

 

Pokud se vám mé psaní líbí, navštivte také moji fb stránku, kde často glosuji běžné životní situace:

https://www.facebook.com/zuzkasouckovaspisovatelka/?pnref=lhc

Vaše vzkazy mne potěší.