Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Já jich také moc nepotkávám, ale když už se nějakej vyskytne, tak to stojí za to.:-)

Šumava je naším cílem letos v červenci (Kašperské Hory).

1 0
možnosti
ZS

Kašperky jsou super, to si užijete :-)

0 0
možnosti
Foto

Trošku jste to přehnala, když to takto napíšete. Označit automaticky za blbce toho, kdo se v nějaké nepříjemné situaci ohradí proti něčemu, co mu nesedne, není zrovna na výši.

0 0
možnosti
Foto

Určitě jsou místa, kde se lidi nepotřebují vytahovat na druhý a otravovat jim život. Ale pšt! Přesnou lokalitu bych tady nezveřejňovala, aby se to moc nerozkřiklo.;-)R^

1 0
možnosti
ZS

Rozkaz, náčelniku, budu mlčet ;-D

1 0
možnosti
JS

Zato jinde jako by je shazovali po pytlech, Zuzi R^:-)

2 0
možnosti
ZS

Jani, a proto jsem z toho měla takovou radost:-)

1 0
možnosti
Foto

Zuzko s nedočkavostí jsem rychle otevřel článek jestli tam neni Za tři dny.......ani jednoho blbce...co měl zavřeno:-)

1 0
možnosti
MS

Jestli totéž mohou tvrdit i ti, kteří vás na Šumavě potkali, tak je to super. :-)

0 0
možnosti
ZS

To se budete muset zeptat jich...;-)

1 0
možnosti
Foto

Vždycky jsem měla ráda hory - v dětství a mládí Jeseníky, protože byly nejblíž, Krkonoše protože to byly naše "velehory" a po revoluci zpřístupněnou Šumavu a vůbec ty hranice s Bavorskem...Jižní Čechy, Lužnice, Krumlov - ten směr mne vždycky táhnul.

Potom jsem strávila pár let na Vysočině a nechala tam kus srdce. Mám do důchodu asi 20 let, ale už přemýšlím kam bych se odstěhovala - dala jste mi opět inspiraci.R^

1 0
možnosti
ZS

Šumava je nádherná a jak píšete, také miluji jih Čech:-)

0 0
možnosti

Je pravda, že takový výlet bez největší havárie:-)), tedy srážky s blbcem:-D velmi umocní zážitek. Pohoda, že?

To spřežení byli jací psí?:-)

Hezký běžecký "vstup" do nového roku, Zůzo!

1 0
možnosti
ZS

Máří, děkuju a taky ti přeju krásný celý rok!

Byli to bílý švýcarští ovčáci, lehli ke stolu a užívali si pozornost.:-)

1 0
možnosti
MD

Pokud se nekdo pohybuje se psem na vodiku na upravene bezecke trati, pak je otazkou ..

0 0
možnosti
ZS

To bylo někde řečeno?

Nějak se nám vytratila ze života tolerance... řidiči nesnášejí cyklisty, cyklisti běžce, běžci chodce, chodci bez psů pejskaře, atd... všichni mají právo žít a povinnost svým chováním neobtěžovat a neohrožovat druhé... bohužel si mnozí myslí, že oni jsou jaksi víc...

1 0
možnosti
VV

Za tech 28 let se nektere zvyky prenesly i z Bayerischer Wald na Sumavu. A je to dobre.

Je take mile, kdyz jdete po pesine a z dalky uz vas lide zdravie Grüß Gott.

1 0
možnosti
ZS

Taky to mám ráda, úsměv a pozdrav :-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 281
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 3262x
„V okamžiku, kdy jsem pochopila, že dokážu všechno, co si umanu, se můj život obrátil naruby. Životní zkušenosti mi ukázaly, že se nemusím brát vážně a s úsměvem jde všechno líp. Limity, které mám, si tvořím sama ve své hlavě a je jen na mně, jestli je překonám.“

 

Jsem autorkou knih:

Když se dáma rozběhne aneb Ani v padesáti není pozdě

Deník běžkyně v nejlepších letech s podtitulem Co vám o běhání nikdo neřekne,

a knih fejetonů ze života:

Běh života s úsměvem

Diagnóza žena

Když mi budete chtít něco sdělit, můžete napsat: zuzkasouckova@atlas.cz

 

Pokud se vám mé psaní líbí, navštivte také moji fb stránku, kde často glosuji běžné životní situace:

https://www.facebook.com/zuzkasouckovaspisovatelka/?pnref=lhc

Vaše vzkazy mne potěší.