Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

R^Drze si dovolim jeden laicky, staromodni a navic sobecky nazor: Holky, neholit, s tim kouzelnym trojuhelnickem dole vam to daleko vic slusi:-)

4 0
možnosti
Foto

Já jsem, Honzo, horňák. Ve tmě je každá kočka černá.

2 0
možnosti
JS

R^;-)

Třeba šlo o dotaz objednaný předem, aby se zvýšila sledovanost ;-D

2 0
možnosti
Foto

To může být. Ba, je to pravděpodobné.

1 0
možnosti
Foto

My muži, co si holíme ksicht, s tím nemáme tolik práce jak ženy, co si holí celé tělo. Z časových důvodů jsem jistou delší dobu nechal ksicht zarůst, výhodné je to pro zvlášť lenivé šetřivé, plnovous může sloužit i jako utírátko pro mastné ruce... R^;-D

3 0
možnosti
Foto

Ano. A také se do něj dobře chytá polévka.

0 0
možnosti
OF

http://www.zdravotnickydenik.cz/2016/07/bobr-nebo-prouzek-upravy-zenskeho-klina-se-staly-spolecenskou-nutnosti/

Ta otázka zase nebyla tak hloupá.Dermatolog by asi odpověděl lépe.

Viz článek.Alespoň jsem zase něco dozvěděl.

Vám karma.:-P

2 0
možnosti
ZS

Za karmu pěkně děkuju :-)

0 0
možnosti
Foto

Je to velmi individuální. Tak třeba, někdy je pubické ochlupení tak bohaté, že leze z plavek. Pak je samozřejmě dobré zkracovat. Ale oholit ji úplně? To bych měl pocit, že jsem pedofil.

4 0
možnosti
PV

P57a98v24e92l 49V59é47b49r

20. 1. 2018 9:29

Protentokrát s vámi zcela úplně souhlasím. S každým slovem.

0 0
možnosti
DV

D52a28v93i69d 32V52l46k

20. 1. 2018 8:36

Já myslím, že to záleží na vkusu každé jednotlivé soudružky.Mně připadá dost srandovní , když si chlapi holí nohy, ale je to jejich věc.

2 0
možnosti
  • Počet článků 281
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 3262x
„V okamžiku, kdy jsem pochopila, že dokážu všechno, co si umanu, se můj život obrátil naruby. Životní zkušenosti mi ukázaly, že se nemusím brát vážně a s úsměvem jde všechno líp. Limity, které mám, si tvořím sama ve své hlavě a je jen na mně, jestli je překonám.“

 

Jsem autorkou knih:

Když se dáma rozběhne aneb Ani v padesáti není pozdě

Deník běžkyně v nejlepších letech s podtitulem Co vám o běhání nikdo neřekne,

a knih fejetonů ze života:

Běh života s úsměvem

Diagnóza žena

Když mi budete chtít něco sdělit, můžete napsat: zuzkasouckova@atlas.cz

 

Pokud se vám mé psaní líbí, navštivte také moji fb stránku, kde často glosuji běžné životní situace:

https://www.facebook.com/zuzkasouckovaspisovatelka/?pnref=lhc

Vaše vzkazy mne potěší.