Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zuzko, na screeningu jsem si tyhle nesmysly už dávno vyřešila, prostě řeknu, že na otázky nebudu po stopadesáté odpovídat nebo řeknu, že jim požadovaná informace o mně není k ničemu a nestane se vůbec nic, kromě otráveného obličeje(:-))))).

Screening mi udělají.

0 0
možnosti

G94e70o30r91g54e 58H78o54l31y

13. 2. 2018 22:25

Zajimavy clanek, souhlasim s Vami i zde z oceanem...tady je ted vse zalozeno na nejakem podvodu a clovek uz nemuze verit nicemu, viz napr. toto:

https://www.ctvnews.ca/canada/don-t-call-back-one-ring-scam-targets-phones-across-canada-1.3801297

1 0
možnosti
Foto

Pěkný článek. Díky.

1 0
možnosti

Pěkný komentář. Díky.:-)

0 0
možnosti
Foto

Asi jste opravdu stará, vždyť Vás nikdo a nic k tomu nenutí, kde se ve Vás vzal pocit, že jste k tomu nucena? Tomu nerozumím já, v obchodech může být mraky věcí, ale nikdo nikdy Vás nenutí si je koupit, drží Vám snad prodavač nůž pod krkem, či Vás jinak nutí k nákupu? Otázkou je, jestli se potit z obrovského výběru, kdy nemusím koupit nebo se potit při honičce za něčím, co stejně neseženu. Státní zdravotnictví je jiná píseň, ale neuvěřitelná byrokracie ve zdravotnictví, kdy nezáleží na zdraví člověka a nejdůležitější je periodické vykazování hlášení, je vlastně na objednávku většiny. Všichni se chtějí cítit hrozně bezpečně, ideálně eliminovat všechny zdravotní problémy, jenže stát nemá jinou páku než byrokracii vymknutou z kloubů.

0 0
možnosti
Foto

Budiž vám útěchou, že tady musíme u doktora těch papírů vyplnit taky hafo. :-)

A kdykoliv pozoruju tu naši udýchanou honbu za plastikovými šidítky, tak si vzpomenu na Komenského výrok "Veškeré kvaltování toliko pro hovado dobré jest" R^

3 0
možnosti

Je mi to útěchou:-). Díky a posílám pozdrav za velkou loužiV

0 0
možnosti

Člověk v sobě musí najít sílu a sám sobě si říci dost! K životu stačí pár věcí, ostatní

je k ničemu. Žádný mobil, žádný počítač vám nenahradí chvilku strávenou u táboráku, opékání, rožnění všeho možného, zahrajeme si na kytary , jsme venku

v přírodě a je to blaho na duši. Je mi smutno, když vidím ty mag,,ry, co pořád čučí do mobilu a nic nevnímají. Nechápou, že život je o něčem jiném!

0 0
možnosti
Foto

R^mám úplně stejný pocit-lidé vyhazují věci a kupují nové ikdyž je vlastně nepotřebují

3 0
možnosti

Taktéž mám pocit mimoně,vystihla jste to perfektně :-),já to řeším tak,moc toho nepotřebuji,a když tak "držáky",mám osvědčené značky a obchody ,ceny jsou vyšší,ale odpovídá tomu kvalita,nerad věci vyhazuji.

2 0
možnosti

Vždy jsem byla marnivá a chtěla nove, teď už to nedokážu ...

0 0
možnosti

ten přebytek nepotřebného je jen výsledkem volné neregulované ekonomiky.......a s tím nikdo nic neudělá.......on totiž výrobci nikdy neví dopředu co se na trhu uchytne......a tak občas vyrobí i někdo o nikdo či jen málo lidí chce.........a takových výrobců je mnoho.............

přebytek použitých věcí lze velmi rychle předat těm, kdo by si na nové nikdy nevydělali..a těch je dost..........jde jen o to zorganizovat systém toho předání...........

3 0
možnosti

To je protože peníze jsou až na prvním místě. Na jedné straně se tlačí na ekologii a na druhé se plýtvá se vším.

2 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS