Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Skvělý blog, děkuji za něj!!! Taky cítím ten osvobozující pocit, když si člověk uvědomí, co všechno nemusí mít.R^

9 0
možnosti
ZS

Jéé, vy jste mi udělala velkou radost. DíkyV

0 0
možnosti
Foto

Víš co? Včera jsem zjistil, že máme doma hrnce, které jsme si koupili s ženou po svatbě - máme je teda 30 let a pořád jsou dobré a nepotřebujeme další.

Boty měním, až se mi prodere podrážka.

Do obchoďáku nechodím, jen když naprosto nutně musím. Lezou mi na nervy všechny reklamy, nic nepotřebuju, když mi někdo něco vnucuje, dosáhne pravého opaku.

Takže - nevím jestli jde o stáří nebo o cosi jiného. Ale máme to společný. R^

14 0
možnosti
ZS

Vždycky jsem si u babičky připadala jako v muzeu. Mám pocit, že moje vnoučata na tom budou podobně.

Je fajn zjištění, že v tom nejsem sama... vitej v klubu ;-D

0 0
možnosti
MK

Mám to podobně. Ráda bych si něco koupila na sebe, ale obejdu 3 obchody v obchodním centru, vidím to množství hadru, až nakonec usoudim, že nic nepotřebuji a že mi vlastně ti lidé lezou krkem. A padim domů.

14 0
možnosti
ZS

Pak to jistí e-shop...

Hezký den!

1 0
možnosti
Foto

Proč jste si tuto otázku nepoložila v r. 1989, vždyť jste musela tušit, že to takhle přesně dopadne.

0 1
možnosti
ZS

Opravdu jste mě pobavil. :-(

Nikdy jsem nevlastnila věšteckou kouli, i když jako čarodějnice někdy působím:-):-)

8 0
možnosti
LB

Blog mě moc potěšil, ve velkých obchodních domech se mnou cloumají úplně stejné pocity - nejpozději po 15 minutách mi může být veškerá nabídka úplně ukradená a nejkratší cestou prchám na vzduch. A to jsem vytrénovaná nákupními cestami do Prahy, Drážďan či Budapešti v 80. letech!

Naopak miluji malé obchůdky, kde mě znají a ráda nakupuji na farmářských trzích.

Faktem je, že s přibývajícími roky čím dál víc zjišťuji, že k životu až tak moc věcí nepotřebuji... a tak doma dost pravidelně (a brutálně) reviduji obsah skříní, komor a sklepa a všeho nepotřebného či málo využívaného se zbavuji tak, že věci pošlu dál, k těm, kterým budou ještě chvíli sloužit.

A po každé takové akci cítím obrovskou úlevu.

8 0
možnosti
ZS

Máte moji velkou poklonu, věcí se zbavovat chci, ale pořád je to pro mě boj.

Pětkrát všechno otočím v ruce, vzpomenu na toho, kdo mi to daroval, pocítím v sobě neúctu vůči němu a vrátím na misto. Totéž mám i s oblečením.

Takže jsem na začátku této cesty. Alespoň se snažím nic nenosit do hnízda, opravdu mám všechno, a co nemám, nepotřebuji.

Snad se mi to podaří, a je pro mě velkým povzbuzením váš text.:-)

6 0
možnosti
Foto

Připojuji se k paní Janě, vývoj Vás dovedl k moudrosti. Moudrý člověk v ideálním případě dospěje k poznání pravých hodnot :)

5 0
možnosti
ZS

I vám děkuju, Lucko!V

Nějak mi ten komerční způsob života začíná vadit.

Víte, když jsem šla z toho obchodu, byla jsem až na sebe naštvaná, že už neumím ani utrácet. Že se sem už nějak nehodím. Ale vy a Jana Slaninová jste mě povzbudily.

Hezký den vám oběma.:-)

1 0
možnosti
JS

Stará nejsi, Zuzi - pouze moudrá:-)R^V

7 0
možnosti
ZS

Jani, ale to jsi řekla moc hezky. Děkuju V

1 0
možnosti
  • Počet článků 281
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 3262x
„V okamžiku, kdy jsem pochopila, že dokážu všechno, co si umanu, se můj život obrátil naruby. Životní zkušenosti mi ukázaly, že se nemusím brát vážně a s úsměvem jde všechno líp. Limity, které mám, si tvořím sama ve své hlavě a je jen na mně, jestli je překonám.“

 

Jsem autorkou knih:

Když se dáma rozběhne aneb Ani v padesáti není pozdě

Deník běžkyně v nejlepších letech s podtitulem Co vám o běhání nikdo neřekne,

a knih fejetonů ze života:

Běh života s úsměvem

Diagnóza žena

Když mi budete chtít něco sdělit, můžete napsat: zuzkasouckova@atlas.cz

 

Pokud se vám mé psaní líbí, navštivte také moji fb stránku, kde často glosuji běžné životní situace:

https://www.facebook.com/zuzkasouckovaspisovatelka/?pnref=lhc

Vaše vzkazy mne potěší.