Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JM

Nezapomenu, jak moje maminka kdysi dělala tažený štrůdl, tahala a tahala, pak to hodila na zem a rozdupala. Přitom to byla tak jemná žena! A rum dává dodnes do koblih, aby nenatáhly tuk. Já rum nesnáším, protože se jím opíjel můj muž (rozvedena), proto koblihy nedělám.

1 0
možnosti
ZS

Vaše maminka je můj člověk.

Váš odpor k rumu je pochopitelný...

Hezkou neděli! :-)

0 0
možnosti
JP

J20a50n 63P32a98l84l36a63s

17. 3. 2018 19:13

Dobrý večer, doporučuji cenově dostupný rum např. z Aldi:

http://www.discounter-preisvergleich.de/Echter-54iger-undUumlbersee-Rum-ALDI-Sued-1610.html

Dávám ho deci do vdolečků: 1 vejce, 180 g jogurtu, 2 lžíce cukru, 1 vanilkový cukr, trošku rumu, špetka soli, 200 g hl. mouky, polovina prášku do pečiva. Šup s tím na rozpálený omastek!

1 0
možnosti
ZS

Do vdolků se rum dávat musí! Nesají prý pak tolik tuku při smažení.

Díky za návštěvu. :-)

0 0
možnosti
JK

Starý dobrý návod na rumové pralinky.

Kupte zásobu čokoládových zajíců a několik láhví rumu.

Každé figurce ukousněte uši a nalijte dovnitř až po okraj rumu. Konzumujte dokud nedojdou zající, rum nebo vnímání reality.

4 0
možnosti
JT

J92i75r51i 36T29i20c62h72y

17. 3. 2018 15:20

Prelozte si to kreativni a genderove.

0 0
možnosti
PM

Rum? Neleze to do peněz? Nestačil by bramborový likér?:-)

0 0
možnosti
Foto

R^tak to hned musím vyzkoušet:-)

.moc pěkný blog-dík za něj a za recept;-)

4 0
možnosti
ZS
LJ

Tažený štrůdl dělala má maminka dvakrát týdně, počínaje zářím. Podmínkou bylo, že někdo z nás dětí posbíral a nakrájel jablka. Ještě žije jedna má teta a dělá ho ještě ve svých devadesáti letech.

1 0
možnosti
ZS

Tažený závin je špica. Pamatuju si, když jsem ještě byla dítě, jak moje kamarádka s ním chodila ven. Dodnes vidím to nekonečné množství vrstev těsta proložené jablky...

Hezkou sobotu!:-)

0 0
možnosti
Foto

J28a50n28a 15M46a53j72o56v88á

17. 3. 2018 13:15

Má pravdu, tvůj choť i ty. Bez rumu se nedá péci :-)

2 0
možnosti
ZS

Že jo.

Měj se krásně :-)

0 0
možnosti
Foto

Skvělý nápad, taky by mě nenapadlo dát do štrúdlu rum. Vtipně napsané :-) R^

4 0
možnosti
ZS

Zkuste ;-), můj muž si to nenechal patentovat a já to pustila ven.

Diky!

0 0
možnosti
OU
Uživatel požádal o vymazání
2 0
možnosti
ZS

Hádanka moc pěkná.

Děkuji za milá slova!

0 0
možnosti
  • Počet článků 281
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 3262x
„V okamžiku, kdy jsem pochopila, že dokážu všechno, co si umanu, se můj život obrátil naruby. Životní zkušenosti mi ukázaly, že se nemusím brát vážně a s úsměvem jde všechno líp. Limity, které mám, si tvořím sama ve své hlavě a je jen na mně, jestli je překonám.“

 

Jsem autorkou knih:

Když se dáma rozběhne aneb Ani v padesáti není pozdě

Deník běžkyně v nejlepších letech s podtitulem Co vám o běhání nikdo neřekne,

a knih fejetonů ze života:

Běh života s úsměvem

Diagnóza žena

Když mi budete chtít něco sdělit, můžete napsat: zuzkasouckova@atlas.cz

 

Pokud se vám mé psaní líbí, navštivte také moji fb stránku, kde často glosuji běžné životní situace:

https://www.facebook.com/zuzkasouckovaspisovatelka/?pnref=lhc

Vaše vzkazy mne potěší.