Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
DV

D37a67v28i33d 93V14l93k

17. 3. 2018 10:37

To je moc hezky napsané Zuzko.Tak mě napadlo Konkurenční Zuzka Hubeňáková má knížku Tepláková bohyně, ty bys mohla mít Štrůdlová bohyně. A jinak se netrap, je všeobecně známo ,že nejlepší kuchaři jsou vždy chlapi;-D;-D Moc hezky mi bylo u toho čtení děkuji.

3 0
možnosti
ZS

A to jsem moc ráda, Davide. Vážím si, že jsem tě pobavila, a že jsi mi to napsal. Děkuju.

Hezký vikend!

1 0
možnosti
  • Počet článků 281
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 3262x
„V okamžiku, kdy jsem pochopila, že dokážu všechno, co si umanu, se můj život obrátil naruby. Životní zkušenosti mi ukázaly, že se nemusím brát vážně a s úsměvem jde všechno líp. Limity, které mám, si tvořím sama ve své hlavě a je jen na mně, jestli je překonám.“

 

Jsem autorkou knih:

Když se dáma rozběhne aneb Ani v padesáti není pozdě

Deník běžkyně v nejlepších letech s podtitulem Co vám o běhání nikdo neřekne,

a knih fejetonů ze života:

Běh života s úsměvem

Diagnóza žena

Když mi budete chtít něco sdělit, můžete napsat: zuzkasouckova@atlas.cz

 

Pokud se vám mé psaní líbí, navštivte také moji fb stránku, kde často glosuji běžné životní situace:

https://www.facebook.com/zuzkasouckovaspisovatelka/?pnref=lhc

Vaše vzkazy mne potěší.