Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
ZS

... a nohy v teple;-)

Hezké Velikonoce, Horste!

0 0
možnosti
MP

Na pobočce jiné z " velké bankovní trojky " - dítka snad hned po maturitě, člověk je musí hlídat zda mají na razítku nastavený správný datum. Produkty, které banka inzeruje zapírají atd. atd. Oni to snad dělají schválně, aby si člověk řešil finance po internetu a tudíž už hodila všechnu odpovědnost na klienta :-(

1 0
možnosti
PK

Přidám svoji historku s KB. Byl jsem klientem 20 let. Když jsem chtěl hypotéku, i přes moji velmi dobrou historii jako klienta, vstřícnost nula. Místo jakéhokoli benefitu k hypotéce jsem opakovaně dostával nabídky na spoření, investice, pojištění a nevím co ještě. Oznámil jsem svůj odchod a najednou mi volaly snad všechny šarže z banky. Odešel jsem a jsem skoro 10 let u jiné banky. A funguje to. Kdyby ne - papá.

2 0
možnosti
Foto

J60a20n11a 45M96a15j76o40v85á

29. 3. 2018 14:01

Jo, komerčce jsme taky udělali pápá.

2 0
možnosti

No jó, naše stará dobrá Komerčka! Ty jsou k aroganci snad vychováváni. Můj kolega z Komerčky (když jsme odešli), říkal: Komerční banka - vaše jamka!:-) A tys do ní asi spadla;-D

Hele, Zůzo, a že byla fronta od šaltru až ke dveřím?!

1 0
možnosti
ZS

Vida, jsem ráda, že jsem tenhle článek napsala... do teď jsem netušila , že je KB tak profláknutá... mohla jsem si ušetřit čas, zklamání a nervy... nevadí, aspoň jsem měla o čem psát.

Máří, hezké Velikonoce :-)

1 0
možnosti

Hmm, komerčka je ztělesněním té reklamy na Air Bank, kde předpokládám neradi také vystupují jako .....ní banka.

1 0
možnosti
ZS

Kdyby mi to seplo dřív, tak jsem šla rovnou vedle...

Máte pravdu, bylo to skoro jako v té reklamě... klienti jsou tu kvůli nám, tak ať si počkají nebo ať platí, kdyz chtějí být u nás...

Hezké Velikonoce!

0 0
možnosti
Foto

A že ses mi neozvala?;-D;-) Já bych tě čekat nenechala:-)) Mmch,dala jsem ti hlas a doufám,že budeš v první trojce.R^

2 0
možnosti
ZS

Jé, Šárko, škoda, jsi trochu z ruky :-)

Za hlas moc děkuju, ani jsem nevěděla, že se už hlasuje...

1 0
možnosti
RP

Úplně normální, proto jsem šel po 20 letech k Fio.;-D

2 0
možnosti
SB

Tak takto se chová KB ? Hrůza ! Díky za příspěvek z praxe.

1 0
možnosti
PK

To to tedy zaměstnankyně KB pěkně podělala.....co by asi řekl francouzský majitel SG takovémuto chování....?

2 0
možnosti
Foto

Já jsem v KB pracovala a klientce,která SAMA přijde,bych ruce zulíbala:-) Tohle byla nějaká piiip důležitá jak...:-/

4 0
možnosti
  • Počet článků 281
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 3262x
„V okamžiku, kdy jsem pochopila, že dokážu všechno, co si umanu, se můj život obrátil naruby. Životní zkušenosti mi ukázaly, že se nemusím brát vážně a s úsměvem jde všechno líp. Limity, které mám, si tvořím sama ve své hlavě a je jen na mně, jestli je překonám.“

 

Jsem autorkou knih:

Když se dáma rozběhne aneb Ani v padesáti není pozdě

Deník běžkyně v nejlepších letech s podtitulem Co vám o běhání nikdo neřekne,

a knih fejetonů ze života:

Běh života s úsměvem

Diagnóza žena

Když mi budete chtít něco sdělit, můžete napsat: zuzkasouckova@atlas.cz

 

Pokud se vám mé psaní líbí, navštivte také moji fb stránku, kde často glosuji běžné životní situace:

https://www.facebook.com/zuzkasouckovaspisovatelka/?pnref=lhc

Vaše vzkazy mne potěší.