Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Měl jsem k učitelkám vždy velmi přátelský vztah a to pokračuje nadále. U nás už beránek přišel o hlavu aby nemohl trkat. Pohodové další dny velikonoční!!R^R^:-)

1 0
možnosti

J60a18n 42P73a70l66l28a13s

30. 3. 2018 22:51

Dobrý večer, zkusím Vaše zážitky trumfnout:

Jeden den mě pustili z vojny, druhý den jsem nastoupil na dívčí škole. To neznáte.

1 0
možnosti

I57r69e16n71a 38H74r96u29b19á

30. 3. 2018 21:46

Znáte někdo někoho, kdo má "chleba měkký"? Nepočítám lehkozivky typu rádoby Vip atd. Všude je to čím dál horší.

0 0
možnosti

Zůzo, s tím titulkem souhlasím. Přijde mi, že zvlášť v dnešní době je ten chleba čím dál tvrdší. Takže se úctou klaním...

1 0
možnosti

Díky, Máří. Krásný den.

1 0
možnosti

Moc hezky napsané :-), karma. R^

1 0
možnosti
Foto

Vy nezklamete R^ pěkné Velikonoce přeji :-)

1 0
možnosti

Díky a taky přeju hezký zbytek Velikonoc:-)

0 0
možnosti
Foto

Ano to "flákání" a "nicnedělání", tj. vůbec žádné přípravy a opravování, zejména o víkendech a po večerech velmi dobře znám.;-)

Na druhou stranu, kde jinde ti bude někdo lichotit, že je ti "třicet", nosit ti květiny a bonbóny? Někdy stačí i milý úsměv svěřenců a učitel má pocit, že jeho práce není úplně marná. Užij si, Zuzko, pěkný Velikonoce a v úterý tradá zpátky do práce.R^:-):-)

2 0
možnosti

I ty si užívej Velikonoc, Pavli. Hezký den!:-)

1 0
možnosti

hezky svatky, Zuzko

mas muj hlas v letosnich pretekoch!

1 0
možnosti

Marku, díky.

Ty můj taky a hezký den!

0 0
možnosti
Foto

R^Někdy mám pocit, že by si děti ty pytlíky na hlavu nedávaly, kdyby se jim to neustále nezakazovalo... Na gymplu už v nich bývalo i nablinkáno. Po alkoholu! A na VŠ už vůbec nemluvím, kolikrát se těch pár kluků z ročníku zrušilo tak, že se muselo stavět nejen na čůrání.

0 0
možnosti

Moje děti naštěstí ještě nepijí... tedy pijí - mléko do škol, atd...

Hezké Velikonoce, Kláro!

1 0
možnosti
Foto

Tak té skvělé třicetileté úče Zuzce všechno nejlepší k svátku.

3 0
možnosti

Tome, jsi milý, děkuju... pozor, páťáci mě už tipují na pětatřicet;-D;-D;-D

1 0
možnosti
  • Počet článků 281
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 3262x
„V okamžiku, kdy jsem pochopila, že dokážu všechno, co si umanu, se můj život obrátil naruby. Životní zkušenosti mi ukázaly, že se nemusím brát vážně a s úsměvem jde všechno líp. Limity, které mám, si tvořím sama ve své hlavě a je jen na mně, jestli je překonám.“

 

Jsem autorkou knih:

Když se dáma rozběhne aneb Ani v padesáti není pozdě

Deník běžkyně v nejlepších letech s podtitulem Co vám o běhání nikdo neřekne,

a knih fejetonů ze života:

Běh života s úsměvem

Diagnóza žena

Když mi budete chtít něco sdělit, můžete napsat: zuzkasouckova@atlas.cz

 

Pokud se vám mé psaní líbí, navštivte také moji fb stránku, kde často glosuji běžné životní situace:

https://www.facebook.com/zuzkasouckovaspisovatelka/?pnref=lhc

Vaše vzkazy mne potěší.