Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Problémy s přijímáním potravy je jen první díl, nyní už jsou i venku "krásné" vztahy v týmu..s pani Vítkovou a dalšími ženami...docela GS chápu,že nemá chuť se do takového kolektivu vracet8-o

0 0
možnosti
Foto

A není Vám divné, že všichni okolo Gábině ubližovali, všichni na ni byli zlí a nikdo si s ní nechtěl hrát...? Proč asi? Ve většině případů není chyba na straně většiny, ale naopak toho, kdo fňuká...

1 0
možnosti

Tato žena dokázala za svou kratkou kariéru více, než spousta jiných sportovců za nepoměrně delší působení, NATOŽ VĚTŠINA MÍSTNÍCH ŽVANILŮ...!

4 0
možnosti

Cože?!? Tohle napsal Cajthaml? 8-o

0 0
možnosti

Paní Zuzko, se vším velký souhlas, mám tři dcery a vím o čem je řeč;-D Móóóc pěkně napsaný článek, ale u Vás ani na nic jiného nejsem zvyklá. ;-D

5 0
možnosti

D46a46v30i55d 69V89l93k

12. 4. 2018 11:42

Toho trenéra by okamžitě mělo odstavit od práce s dospívajícími a dětmi. Dobrý blog Zuzko díkyR^

3 0
možnosti

Gabrielka má tendenci ve svých projevech situace hrotit. Tenhle tlak na sportovce je naprosto běžná věc.

0 0
možnosti

Tři poznámky.

Nevím, proč když je někdo úspěšný, tak mu/jí automaticky lidé přisuzují určité vlastnosti jen na základě mediálního obrazu. K čertu, nikdo z nás neví, jaká Gábina je. Známe jí všichni jen z obrazovek

Gábina nemá štíhlou, křehkou konstituci. Má jí robustní, což jí umožňuje tam navěsit dost svalů. Štíhlá je např. Veronika.

Anorexie a bulimie jsou problém. Ono nikdo neví moc co s tím. Jsou extrémní případy, jako její trenér, které lze označit jen cenzurovaným slovem. Ale u jiných, může to spustit normální poznámka.

1 1
možnosti

Gabriela mi přišla, že něco skrývá, působila na mne křehce, ale to asi byl jen dojem. Je to hezká žena, ale rozhodně nevypadá na svůj věk, řekla bych ji o 10let více. Toto přiznání mi nijak nepřekvapilo.

0 0
možnosti
Foto

Ve věcech mám ráda rovnováhu. Tak jako mám radost z vítězství, upřímnou, tak zároveň neumím žít v několikadenním rauši, kdy jsem rázem národně hrdější, než kdy u mě bylo k pozorování. Jako baba princmetálová, co ne že by neviděla tu jejich dřinu, kterou my často nevidíme - a pak hravě kritizujeme, ale jako ta baba skeptik už zas vidím ty reklamní spoty na paštiky a na všechno a celebrování a celebrování a nabalování a idealizace národem.

Mám ráda Jarmilu Kratochvílovou... mám. Pro mne dříč- at už to bylo jakkoliv, skromná ženská, která by furt těžit mohla... netěží, není v žádných šou... a přiznám se... jejím pokračovatelem - i když jinde - je pro mne Martina Sáblíková. Nevím, jestli ty dvě vydaly knížku, jestli si na něco stěžují a jestli do toho zatahují okolí. Omlouvám se... mám raději uspořádanost. Přesto chápu hlavně ten strašný tlak, kterým GS musela procházet a před ním každopádně klobouk dolů.

4 0
možnosti

Jarmil Kratochvíl je těžký dopingový případ.

Neodsuzuju jí za doping. Kvůli dvou věcem. Jednak byla taková doba a být na jejím místě, asi bych v dopingu také jel. Druhá věc je, že jen doping nestačí. K tomu se musí hodně, hodně dřít.

Nicméně, její reakce, že nedopovala, jsou směšné a kvůli tomu si jí rozhodně vážit nemohu.

1 0
možnosti
Foto

Dobrý den, Zuzko. Víte, já mám na to trochu "opatrnější" pohled...

https://vladimirkroupa.blog.idnes.cz/blog.aspx?c=658328

1 0
možnosti

Při veškeré úctě k našim vrcholovým sportovcům, to se svým nadšením nepřeháním. Jde o viditelné živnostníky - Ve sportu. Samozřejmě mám radost, když utrhnou vavřín pro ČR a dají příklad mládežníkům. Po pravdě řečeno, jde o živnostnění i rizikové, čas je omezen, rizik plno - zdraví. Vždy si vzpomenu na p. Voznicu - nikdo jej nezná ! Takový tatík v obci, který kdysi založil firmu na topení - vodu. Zestárnul už má i choroby. Převzali synové, tatík papíruje. Funguje jim to, pouze žádné knihy nepíšou a na TV obrazovce se asi neobjeví ! ... Gábině i Voznicům, přeji vše nej ! ... :-)

2 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS