Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Návody miluju, zejména ty nesrozumitelný, přeložený zřejmě Google překladačem z čínštiny či jakého jazyka.;-D Jasně, souhlasím, že by někdy stačilo místo tlusté bichle pár věcných informací a nezbytných rad pro spotřebitele: např. o údržbě, součástkách apod, - to by vydalo na formát A5.

Gratuluju ti k novému vozidlu, hlavně se drž oběma rukama a nejezdi po tmě (ani se zavřenýma očima).;-)R^

4 0
možnosti
ZS

Ještě, že jsi mi připomněla, že se mám držet oběma rukama, při dnešní krasojízdě jsem si chtěla utřít nos a málem jsem šla do kytek...

Hezký víkend!

P.S.. budou už prázdniny?

1 0
možnosti
DB

je to tlak právníků na to, aby měli práci a to velmi dobře placenou..o nic jiného nejde a je to nastartováno v USA..... kde obvykle jak senátoři tak kongresmani jsou právníci vlastnící obrovské právnické kanceláře...no a z něčeho přeci ti chudáci musí žít, že? no a k nám se to převalilo také.......import z USA...a do jisté míry je to vlastně sociální inženýrství, kdy je jistá vrstva obyvatelstva preferována....právníci

0 0
možnosti
PK

Dovolím si s Vámi tak trochu polemizovat... Před vánocemi měl kolega v práci průšvih, který si zavinil zcela sám svojí vlastní blbostí... a místo toho, aby si sám zanadával "jsem blbej, jsem blbej..." a v tichosti zaplatil škodu (pokud se nemýlím kolem 8000,- i když je možné, že by to za něj zaplatila pojišťovna), tak začal kolem sebe kopat, svádět vinu na kde co a na kde koho a k tomu všemu si k tomu pozval i právníka... A čeho dosáhl? Je duben a vedení nás stále kontroluje kvůli kdejaké blbosti, pořád nám někdo "stojí za zadkem"... protože už nechtějí obdobné oplétačky s právníky... A osobně se domnívám, že něco podobného je problémem Spojených států... Vše nejspíš začalo tím, že si někteří jedinci nechtěli přiznat svojí hloupost a vše chtěli hodit na výrobce... a právníci by byli hloupí, kdyby si takovou příležitost nechali ujít...

0 0
možnosti
OU
Uživatel požádal o vymazání
0 0
možnosti
Foto

No jo, když ono ještě nikoho nenapadlo přiložit jako návod k použití lístek s větou S výrobkem používej i mozek!!! ;-)

7 0
možnosti
ZS

Václave, to byste si měl nechat patentovat. Ale rychle, ať vám tu geniální myšlenku nikdo neukradne... znáte lidi:-)

1 0
možnosti
Foto

Zuzko, a většinou jsou návody psané tak mini písmenky, že i lupa zuří. Povedený koloběžkový konec - i začátek - týdne! R^:-)

3 0
možnosti
ZS

Ano, mini písmena!

Hezký víkend, Horste a děkuju!

1 0
možnosti
JB

J45i40r25i 59B26o33r

21. 4. 2018 9:18

Mám dva příklady.Jeden je ze starého návodu na auto Moskvič kde je psáno ,"kladivo uchopíme za dřevěnou násadu".Druhý návod je starý několik měsíců.Návod na elektronický plašič krtků. Pokud je plašič neúčinný: 1) krtek má příliš velký hlad

2) krtek má mladé

3) krtek je HLUCHÝ !!!

13 0
možnosti
ZS

Tzv, alibismus... jo krtek, ten našich návodů nedbá!;-D;-D;-D;-D

Hezkou sobotu!

0 0
možnosti

V návodu k použití zpravidla nejvíc místa zaberou bezpečnostní předpisy a varování. Zejména u mobilu je to tedy krvák:-) Ale tím taky většinou rada jak s výrobkem, končí. Ale zato je to aspoň ve dvaceti jazycích.

Ty americké kauzy začaly přece tím, že jeden z fast foodů neupozornil, že kafe je horké;-D A prohrál.

Zůzo, tak ať se ti dobře jezdí, a hezký víkend!R^

4 0
možnosti
ZS

Horký kafe? To snad nemůžou těm zákazníkům dělat. Proboha, co kdyby se opařili... ;-D;-D

Máří, děkuji a taky přeju krásný den!

1 0
možnosti
Foto

R^Do termohrnku zakoupeného ve sportovních potřebách nedáváme výživu pro kojence a jeho obsah může být horký.;-);-D8-o

3 0
možnosti
ZS

Naštěstí nemám kojence ani termohrnek, jinak vůbec nevím, co bych si počala...:-)

Krásnou jarňo-letní sobotu:-)

2 0
možnosti
DV

D24a83v35i36d 41V51l89k

21. 4. 2018 9:02

Nojo Zuzi to Tě pak, ale manželka donutí koupit v nejmenovánem hypermarketu s nábytkem komodu Skäniskard člověk to montuje, samozřejmě, že přeskakuje v tom návodu celé stránky a nakonec Ti z toho vyjde noční stolek ;-D;-D;-D;-D

3 0
možnosti
ZS

Davide, jak ti rozumím, taky bych to nedokázala celé přečíst.

Hezký víkend!:-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 281
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 3262x
„V okamžiku, kdy jsem pochopila, že dokážu všechno, co si umanu, se můj život obrátil naruby. Životní zkušenosti mi ukázaly, že se nemusím brát vážně a s úsměvem jde všechno líp. Limity, které mám, si tvořím sama ve své hlavě a je jen na mně, jestli je překonám.“

 

Jsem autorkou knih:

Když se dáma rozběhne aneb Ani v padesáti není pozdě

Deník běžkyně v nejlepších letech s podtitulem Co vám o běhání nikdo neřekne,

a knih fejetonů ze života:

Běh života s úsměvem

Diagnóza žena

Když mi budete chtít něco sdělit, můžete napsat: zuzkasouckova@atlas.cz

 

Pokud se vám mé psaní líbí, navštivte také moji fb stránku, kde často glosuji běžné životní situace:

https://www.facebook.com/zuzkasouckovaspisovatelka/?pnref=lhc

Vaše vzkazy mne potěší.