Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Zuzko, my musíme mít v rámci pravidel SÚKL vyvěšen nad každým umývadlem 11 bodový návod, jak si umýt ruce. To bys nevěřila, jak je to složité.

Doposud sis nepochybně myla ruce špatně, závadně, nedbale atd. Teprve návod Tě zbaví všech neduhů

Takže pomalu ve mně zraje myšlenka návodu na požívání WC.

U defekace je to snadné - tam je to unisex. U močení pravda existují jisté genderové odlišnosti a tedy budou jistojistě nutné návody 2.

Trochu si lámu hlavu s piktogramy, protože - jak sama uznáš - udělat je názorně a přitom se nevystavit trestnímu stíhání za obscénnost a pobuřování - je poměrně těžký oříšek.

Za článek karma.

10 0
možnosti
DV

D93a70v50i39d 90V58l62k

21. 4. 2018 9:03

Prosím tě Tome na to my koupelnáři máme dávno instruktážní video z Německa;-D

3 0
možnosti
  • Počet článků 281
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 3262x
„V okamžiku, kdy jsem pochopila, že dokážu všechno, co si umanu, se můj život obrátil naruby. Životní zkušenosti mi ukázaly, že se nemusím brát vážně a s úsměvem jde všechno líp. Limity, které mám, si tvořím sama ve své hlavě a je jen na mně, jestli je překonám.“

 

Jsem autorkou knih:

Když se dáma rozběhne aneb Ani v padesáti není pozdě

Deník běžkyně v nejlepších letech s podtitulem Co vám o běhání nikdo neřekne,

a knih fejetonů ze života:

Běh života s úsměvem

Diagnóza žena

Když mi budete chtít něco sdělit, můžete napsat: zuzkasouckova@atlas.cz

 

Pokud se vám mé psaní líbí, navštivte také moji fb stránku, kde často glosuji běžné životní situace:

https://www.facebook.com/zuzkasouckovaspisovatelka/?pnref=lhc

Vaše vzkazy mne potěší.