Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

potřebuju návod na pomeranč 8-o

je na něm něco oranžového a vůbec mi to nechutná, víte někdo co s tím? ;-)

1 0
možnosti

za chvili tu mame navody, jak oloupat banan!

2 0
možnosti

Marku, oloupat banán, to je věda... jsem bezradná :-)

0 0
možnosti

Bylo by báječné, kdyby se někomu podařilo právnicky přesně definovat pojem "zdravý selský rozum" a pak tuto definici uzákonil... V tom okamžiku by většina návodů, které nás mají chránit před vlastní hloupostí, byla zcela zbytečná a jistě by ubylo i různých pří mezi výrobci a uživateli...

Jinak, článek je nádherný a ode mne zasloužená karma...

2 0
možnosti

Nádherný... nádherné slovo a já děkuju.

Přeju Vám nádherný den:-)

0 0
možnosti

R^A to nás ještě čeká návod k použití na krabičce s párátky.

4 0
možnosti

I53v44o 57Ž38á20č69e64k

22. 4. 2018 0:33

Jasně, párátko je nebezpečná věc, můžete si jím vypíchnout oko.

1 0
možnosti

I37v30o 80Ž89á39č35e22k

21. 4. 2018 20:01

Potíž je v tom, že ti pitomci, kteří s výrobkem udělají nějakou blbost a pak se kvůli tomu soudí, ten soud občas vyhrají.

3 0
možnosti

P95e24t87r 81P31i94l28n89ý

21. 4. 2018 19:15

Dávám karmu a přidávám vlastní zkušenost...

Přečetl jsem, jak se správně má, příbalový lístek u léku. A dočetl jsem se o možných nežádoucích účincích:

- spavost a malátnost

- nespavost

- průjem

- zácpa

- nadměrná tvorba slin

- sucho v ústech...

Má lékařka se tomu spolu se mnou zasmála a dala radu - prostě to nečíst.

Je přece jasné, že se výrobce sichruje proti žalobám typu - chci odškodné za to, že mě bolelo, když jsem se kladivem majznul do hlavy! V návodu nebylo napsáno, že to nemám dělat.

5 0
možnosti

Teď jste mě totálně rozsekal. Ještě teď se směju. Díky !

0 0
možnosti
Foto

R^naprostý souhlas-selský rozum pomůže často víc než složitě psané návodyR^

3 0
možnosti

Přesně tak... bohužel selský rozum se vytrácí...

4 0
možnosti

Jj, svatá pravda. Přečtěte si manuál k autu - v zatáčce zatočit, jezděte opatrně, auto se může převrátit atd. atd. Ale nikde se nedočtete, jak vyměnit žárovku v předním světlometu (pokud nesvítí levý, je to přinejmenším na popravu řidiče, zabavení a zlikvidování auta, případně uvěznění celého příbuzenstva řidiče atd.).

Ale hlavně, že víme, že v zatáčce máme zatočit, nestrkat zmoklou micku do mikrovlnky, atd. Není nad to, když nás někdo vede a na každém kroku nám radí, co dělat, či nedělat. A naše milovaná EU nad námi bdí jako anděl strážný. Jsem absolutně šťastný v tomto světě... Jen nevím, zda není nebezpečné nosit nazouvací pantofle, místo tradičních bačkor se žebříčkovým zapínáním. Prosím, poraďte...

4 0
možnosti

Psst, neříkejte to nahlas, nebo přijde nařízení EU, v jakých pantoflích, se má kdo pohybovat...

Když dělali svodidla na D5 a já hodinovou trasu do Prahy jela čtyři hodiny, uklidňovala jsem se, že si na dálnici budu připadat bezpečně skoro jako s vložkou s křidélky;-D;-D;-D

1 0
možnosti
Foto

Ta kolobrnda je suprová,Zuzko...A blog také:-)R^

1 0
možnosti

Šárko, díky...

Už jste doma z výletu?:-)

1 0
možnosti
Foto

V návodu na použití se musí z alibismu zakázat všechny případy, ve kterých může dojít k poranění. Jinak by se zákazník hojil na výrobci.

0 0
možnosti
  • Počet článků 281
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 3262x
„V okamžiku, kdy jsem pochopila, že dokážu všechno, co si umanu, se můj život obrátil naruby. Životní zkušenosti mi ukázaly, že se nemusím brát vážně a s úsměvem jde všechno líp. Limity, které mám, si tvořím sama ve své hlavě a je jen na mně, jestli je překonám.“

 

Jsem autorkou knih:

Když se dáma rozběhne aneb Ani v padesáti není pozdě

Deník běžkyně v nejlepších letech s podtitulem Co vám o běhání nikdo neřekne,

a knih fejetonů ze života:

Běh života s úsměvem

Diagnóza žena

Když mi budete chtít něco sdělit, můžete napsat: zuzkasouckova@atlas.cz

 

Pokud se vám mé psaní líbí, navštivte také moji fb stránku, kde často glosuji běžné životní situace:

https://www.facebook.com/zuzkasouckovaspisovatelka/?pnref=lhc

Vaše vzkazy mne potěší.