Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

R^ať vám to vydrží tak pěkně dalších třicetR^;-)

1 0
možnosti
Foto

Zuzko,20 let a je to navlas stejné,jako u vás;-DR^

1 0
možnosti

Taky krásný číslo, Šárko. Gratuluju!

0 0
možnosti
Foto

Tak vidím, že všude je to stejné. Ale výhoda je, že když si nakoupím nové hadříky, tak to nekomentuje protože si ani nevšimne. A když náhodou jo, tak řeknu, že už to nějaký pátek mám a jsme oba spokojení. R^

1 0
možnosti

Vtipné je to, když něco nosím roky a jednoho dne on prozře - ty jsi nějaká nová. ;-D;-D

0 0
možnosti

Zuzko, mně jistá nevšímavost vyhovuje. Ze strategických důvodů... občas podstrčím nějakou novou kočku... a tvrdím, že už ji přece máme pět let! :-)R^

4 0
možnosti
Foto

Já zase štěně a řeknu mu, že jsem o tom povídala, ale to by musel poslouchat. :-)

2 0
možnosti

D75a50v71i43d 92V17l14k

6. 5. 2018 19:51

Co kontroloval na zadku?? Nové půlky;-D?

3 0
možnosti

Mám pěknej, tak se rád vždycky podívá ;-D;-D

0 0
možnosti
Foto

Gratuluji k nové přilbě a úžasnému manželovi (i když ten už není úplně nový ;-))!R^:-)

Teď jsi mi nasadila do hlavy amygdalu. Já ti nevím, jestli to mám. No možná někdy...;-D

4 0
možnosti

Musíš to mít, přece mě v tom nenecháš samotnou;-D;-D

1 0
možnosti

Mám odžito přes 31 let, podobně rodičové celoživotně. Manželství pak záhada sama. Žádné školení není, nikde se nic nevyučuje ! Plno otázek ! Je vůbec možné, aby vedle sebe žili celý život zcela neznámí lidé ? Kdyby se alespoň před tím znali ! Moudrý otec bonmotoval - Synu, ženy bytosti podivné jsou - hle, jen pohlédni na matku svou ! Matka zase v důvěrných chvílích vytasila svůj tajný archiv a říká mi. Tvůj otec není úplně špatný chlap. Ale když jsem byla mladá, pohledná zdravotní sestra ... Například ten doktor Novák a nějak podivně se zasnila. Já synovsky čuměl, nevěda co si o tom mám vlastně myslet ...No ale každopádně ta moje školní láska Naďa z Brna ... Nu, moje žena se zase jmenuje Marcela ... :-)

0 0
možnosti

Ráda jsem vás pobavila. V

0 0
možnosti

Zůzo, tak léta soužití souhlasí, ale štve mě, že ten tvůj muž má lepší postřeh. To by se mi tedy fakt nestalo;-D Ani omylem!

1 0
možnosti

Víš, musíš použít fintu fň - očima, stejně jak protagonistka anekdoty na začátku, hypnotizuješ jeho a zároveň pomrkáváním a otáčením panenek vzhůru, nenápadně napovídáš...;-D

1 0
možnosti
Foto

R^Tak sportovní potřeby jsou jeden z mála obchodů, kde se taky vyžívám.;-) Před čtrnácti dny jsem se těšila, jak se na závodě pochlubím tou krásnou novou mikinou. Bylo takové teplo, že jsem ji nevytáhla z batůžku.;-(

1 0
možnosti

Klárko, to byla vyloženě smůla. Ale čas na mikinu určitě přijde.:-)

1 0
možnosti
  • Počet článků 281
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 3262x
„V okamžiku, kdy jsem pochopila, že dokážu všechno, co si umanu, se můj život obrátil naruby. Životní zkušenosti mi ukázaly, že se nemusím brát vážně a s úsměvem jde všechno líp. Limity, které mám, si tvořím sama ve své hlavě a je jen na mně, jestli je překonám.“

 

Jsem autorkou knih:

Když se dáma rozběhne aneb Ani v padesáti není pozdě

Deník běžkyně v nejlepších letech s podtitulem Co vám o běhání nikdo neřekne,

a knih fejetonů ze života:

Běh života s úsměvem

Diagnóza žena

Když mi budete chtít něco sdělit, můžete napsat: zuzkasouckova@atlas.cz

 

Pokud se vám mé psaní líbí, navštivte také moji fb stránku, kde často glosuji běžné životní situace:

https://www.facebook.com/zuzkasouckovaspisovatelka/?pnref=lhc

Vaše vzkazy mne potěší.