Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

;-DR^

Do toho nového WC jsem jednou zavítala. A zapomněla jsem se zamknout, prostě dveře se zavřely a já netušila, že se mají ještě nějakým tlačítkem zamknout. Tak mi tam vlezl další pasažér.."prý:"Jé, pardon, ale wc nesvítilo!";-D

1 0
možnosti
Foto

R^ Moooc pěkné! No prosím, a pak se pánové diví, proč chodí ženy na WC, když ne přímo hromadně, tak alespoň ve dvou. ;-D

1 0
možnosti

Je to tak...;-D

Díky za přečtení a hezký večer!

0 0
možnosti

D48a41v32i89d 40V51l73k

13. 5. 2018 19:46

To jsou ta drobná traumata intelektuálky.Zuzko pobavilas velmi:-)

1 0
možnosti

;-D;-D;-D... kdo je nemá. Diky!

0 0
možnosti

;-D já se teda vůbec nesměju, ale fakt vůbec ne, ta představa té třídy ... z veřejných WC, natož ve vlaku ! mám osypky a chvění v prstech u nohou ... s pozdravem brýlím zdar smekám před vaší odvahou ono zařízení použít R^

1 0
možnosti

;-D;-D... Zdenko, je to spíš o potřebě než o odvaze;-)

0 0
možnosti
Foto

S vlaky mám v poslední době spíše pozitivní zkušenosti, ale WC (jakékoliv veřejné snad kromě slušných restaurací) to je kapitola sama pro sebe. Poučení pro příště: mít u sebe vždy brýle na čtení.R^;-D

No v nejhorším případě by tě z vlaku vyhodili na konečné.;-)

0 0
možnosti

Já ty brýle u sebe mám, ale v kabelce ;-D;-D

Hezký večer! :-)

1 0
možnosti

Připomněla jste mi stěžejní okamžiky mého dětství... :-)

Nebylo mi ani pět, když jsme s rodiči vyjeli (osobním) vlakem do Prahy. Za Táborem mě maminka doprovodila na WC a sama čekala na chodbičce. Ale ouha, ta odpudivá místnůstka se rozhodla mě nevydat, dveře nešly otevřít ani když se snažil tatínek a posléze i průvodčí. Až v Benešově mě vysvobodil přivolaný mechanik.

Aby toho nebylo málo, to samé jsem si zopakovala první týden v první třídě na školním WC. Ta byla opatřena klíčem zvenku a zrovna když jsem byla uvnitř, někdo klíčem otočil. Trvalo dost dlouho, než si učitelka všimla, že ve třídě jedno dítě chybí. Na třetí podobnou zkušenost už jsem nečekala, moje podvědomí to zařídilo tak, že na veřejná WC po většinu života nemusím.

Až v dospělosti jsem vzala na milost WC v metru nebo v Ikea, v zahraničí žádný problém s WC nemám. Ale ostražitá při použití těchto zařízení už asi nikdy být nepřestanu. ;-D

2 0
možnosti

Tohle musi být strašák na celý život.

Hezký den!

1 0
možnosti
Foto

Naposledy jsem jela vlakem asi před třemi lety. Poté, co jsem se dala přesvědčit, že to bude pohodlnější než auto, neb vlaky dnes jsou na úrovni letadel.8-o Povídali! Kromě koženky nahrazené čalouněním (ať žije svrab a spol.!) a tekoucí vody na WC úroveň stejná jako za kolejních let. Jenže chudá studentka využívající cestu k učení holt byla ochotná skousnout víc nepohodlí.:-)

1 0
možnosti
Uživatel požádal o vymazání
0 0
možnosti

Ale tak je to čistější...

0 0
možnosti
Foto

ZuzkoR^Před týdnem jsem jela poprvé v Česku vlakem. Vlak báječný, čistý až na to, že i když to byl rychlík tak stál i např. Moravský písek ;-Dale zděšena jsem byla z vlakového nádraží Zlín. Tam se zastavil čas a viděla jsem nepředstavitelnou špínu a nepořádek.;-€

3 0
možnosti

Nádraží je asi kapitola sama pro sebe... většinou se tam stahuje bůhvíco...

0 0
možnosti
  • Počet článků 281
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 3262x
„V okamžiku, kdy jsem pochopila, že dokážu všechno, co si umanu, se můj život obrátil naruby. Životní zkušenosti mi ukázaly, že se nemusím brát vážně a s úsměvem jde všechno líp. Limity, které mám, si tvořím sama ve své hlavě a je jen na mně, jestli je překonám.“

 

Jsem autorkou knih:

Když se dáma rozběhne aneb Ani v padesáti není pozdě

Deník běžkyně v nejlepších letech s podtitulem Co vám o běhání nikdo neřekne,

a knih fejetonů ze života:

Běh života s úsměvem

Diagnóza žena

Když mi budete chtít něco sdělit, můžete napsat: zuzkasouckova@atlas.cz

 

Pokud se vám mé psaní líbí, navštivte také moji fb stránku, kde často glosuji běžné životní situace:

https://www.facebook.com/zuzkasouckovaspisovatelka/?pnref=lhc

Vaše vzkazy mne potěší.