Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

A co času a peněz člověk ušetří.;-)

2 0
možnosti
DV

D28a57v94i24d 38V37l88k

10. 6. 2018 11:57

Zuzko, kdo to má tohleto. Osobní holička architekta8-o8-o Ty nejsi rebelka ,naopak jsi lehce zhýralá, to nemá ani Monika Babišková;-D

2 0
možnosti
ZS

Úhel pohledu... já nejsem zhýralá lehce, když jsi mi to takhle naservíroval, tak těžce;-D:-P

0 0
možnosti
Foto

Mimo chleba, na mazání sádlem, ho používej bez škvarků;-DR^

1 0
možnosti
Foto

;-D R^

BTW, asi jsem taky rebelka, dělám to stejně (až na ty vlasy, které si stříhám sama).

1 0
možnosti
ZS

Vy jste prostě m(M)oudrá.:-)

0 0
možnosti
Foto

Krém na oční okolí jsem možná asi měla někdy v ruce,ale tim to končí.;-D

Zuzko,mám to úplně stejně.R^

3 0
možnosti
ZS

Šárko, pst, neříkej to nahlas, nebo nás budou kosmetičky kamenovat;-D

2 0
možnosti
Foto

Padesátku mám za humny a jako bych četla ve vašem blogu svoje postupy: u kosmetičky (ke které chodím opravdu nárazově) udivení, že nepoužívám oční krém, u kadeřnice (kam jsem zašla před svatbou dcery) zděšení, že si barvím vlasy sama. Naštěstí jsem si porodila kadeřnici, tak aspoň střih mám odborný. Svůj věk přijímám a musím konstatovat, že v žádném věku jsem nebyla klidnější, vyrovnanější, spokojenější a šťastnější. I bez botoxů, umělých řas, nehtů a silikonů.;-D;-D :-);-)

máte karmu R^

2 0
možnosti
ZS

Děkuju!

Jste můj člověk V

1 0
možnosti
ZS
Foto

Hele, a to nevíš, že podstatou téměř každého krému je esence, která zní v latině velmi vznešeně - "Adeps suilus". V češtině je takové méně vznosné - "vepřové sádlo". Takže jsi vlastně o nic nepřišla. R^

3 0
možnosti
ZS

...a s cibulí na čerstvém chlebu je ten krém nejlepší... mňam!

5 0
možnosti
VF

V květnu jsme se sešli my pětasedmdesátníci. Plánovala jsem, jestli koupit nové šaty a boty, co vlasy.......Dopadlo to úžasně! Deset holek a dvanáct kluků, krásné setkání ! Nikdo si ani nevšiml, že mám stejné šaty, co jsem měla na setkání před pěti lety, starší páskové boty za 170 Kč, ale kluci se mě ptali "Věro, to jsou tvoje vlasy"? Byla jsem jediná neobarvená. Vlasy bílé, jak anglická královna, jen krátké. Tak vidíte.;-)

4 0
možnosti
ZS

Tuhle jsme s kamarádkou zrovna řešily, kdy dojde na ten okamžik, kdy přiznat šediny. A hlavně jak? Nedovedu si představit polovinu hlavy bílou, než to odroste... a stříhat nechci.

Bílé vlasy vám určitě sluší.

1 0
možnosti
Foto

R^Nic se samozřejmě nemá přehánět, žádné patláma patláma nás nezachrání, ale když ženskému člověku s přibývajícím věkem naskakují zrovna u očí takové drobné zákopy, jako by se těšily, kdy konečně vyrazíme na zteč.:-)

1 0
možnosti
ZS

Mnohé z nás se se stárnutím smiřují těžce, ale stáří je jediný způsob, jak se dožít vysokého věku...:-)

1 0
možnosti
  • Počet článků 281
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 3262x
„V okamžiku, kdy jsem pochopila, že dokážu všechno, co si umanu, se můj život obrátil naruby. Životní zkušenosti mi ukázaly, že se nemusím brát vážně a s úsměvem jde všechno líp. Limity, které mám, si tvořím sama ve své hlavě a je jen na mně, jestli je překonám.“

 

Jsem autorkou knih:

Když se dáma rozběhne aneb Ani v padesáti není pozdě

Deník běžkyně v nejlepších letech s podtitulem Co vám o běhání nikdo neřekne,

a knih fejetonů ze života:

Běh života s úsměvem

Diagnóza žena

Když mi budete chtít něco sdělit, můžete napsat: zuzkasouckova@atlas.cz

 

Pokud se vám mé psaní líbí, navštivte také moji fb stránku, kde často glosuji běžné životní situace:

https://www.facebook.com/zuzkasouckovaspisovatelka/?pnref=lhc

Vaše vzkazy mne potěší.