Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

R42a88d65e86k 13H52a89m62p96l

26. 6. 2018 16:58

Karma, jen pro Vás možná překvapivě, ale Vaše rodné číslo, pokud jej budu chtít zjistit, zjistím celkem bez problémů a zcela legálně. Ale jinak chápu, že jej nechcete všude uvádět, byť samo o sobě je neškodné - tedy pokud Vám nevadí, že někdo zjistí kolik je Vám let a že jste žena. Samozřejmě již před GDPR bylo jeho zneužití nezákonné. :-P

2 0
možnosti
ZS

Já si uvědomuju, že lze zjistit, ale tady mi to přišlo jaksi zbytečné :-)

0 0
možnosti
Foto

R^já mám kartiček spoustu-to co tak ušetřím pak utratím za něco co jsem vůbec koupit nechtěla;-D

6 0
možnosti
ZS

Jak vidno, nechcete slevu zadarmo:-)

0 0
možnosti
Foto

R^ Zuzko, a neměla ta paní požadovat rodná čísla všech členů domácnosti, když je ta kartička přenosná? :-)

4 0
možnosti
ZS

Emrichu, to je fakt, to mě nenapadlo. Fakt dobrý argument:-)

0 0
možnosti
VF

Moje lékárnice také chtěla kartičku. Odvětila jsem, že ji mají na moje rodné číslo, že sleva vždycky automaticky naskakuje. Donaskakovala, neboť podle zákona BFLM (či jak se ta novinka jmenuje) na ochranu osobních údajů postaru se žít nedá. Na kartičku jsem ale slevu dostala. Za moje dlouhodobě užívané léky opravdu ušetřím.

3 0
možnosti
Foto

R^To je přesné! Nedávno po mně chtěla kartičku pokladní v supermarketu, taky už natahovala ruku a opravdu taky málem zkolabovala, že ji nemám:-).

2 0
možnosti
ZS

To jsou šoky, když jeden odmítá kartičku :-)

0 0
možnosti
ZS

Betko, vítejte v klubu...:-)

0 0
možnosti
JS

Stálá písnička všech Lovců Duší:

"NAŠI kartičku máte?"

Odpovídám:

"Nemám. Kdybych měla tolik kartiček, co mi jich kdo nabízí, mohla bych hrát mariáš!"

A je Zuzko klid :)

Jo, přiznávám. Mám dvě kartičky. Kartu zdravotní pojišťovny a tu, která mi dovoluje legálně loupit ze svého účtu vlastní peníze :)

P.S.: na klouby si objednej na netu ALAVIS, můj muž to taky užívá. Je to pro koně a asi proto, je to opravdu účinné. Lidi zdravé nepotřebují, zvířata ano!

7 0
možnosti

Ten Alavis (koňský) se používá i pro psy do psích spřežení (husky, malamuti a tak) a taky funguje, musheři na něj nedají dopustit.;-D

2 0
možnosti
Foto

R^Bohužel, leckomu za pultem stále stačí ono "tady to je" jako argument k vymáhání informací, po kterých jim nic není. Když jsem se včera ve zdravotnickém zařízení ptala po dokladu za poplatek, o který si řekli, byla jsem poučena, že "oni si to zapisují do sešitu a tam to všechno je".

... Taky nemám kartičky. ;-)

2 0
možnosti
Foto

I84v64a19n 19V56e70s88e72l54ý

26. 6. 2018 14:15

Pěkné a jsem na tom stejně. Tady s kartičkami, ne s lékárnou, ale tam chodím převážně s recepty na léky bez doplatku.

Na týdenní nákup jezdím do hypermarketu a tam už se mě většina pokladních na kartičku neptá, ty s lepší pamětí na lidi už opakují moje: "nemám, nehlásím se všude kde se to nabízí". Já, ač už důchodce, náklady na život utáhnu i bez honění slev a vlastnictví slevových karet.

3 1
možnosti
  • Počet článků 281
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 3262x
„V okamžiku, kdy jsem pochopila, že dokážu všechno, co si umanu, se můj život obrátil naruby. Životní zkušenosti mi ukázaly, že se nemusím brát vážně a s úsměvem jde všechno líp. Limity, které mám, si tvořím sama ve své hlavě a je jen na mně, jestli je překonám.“

 

Jsem autorkou knih:

Když se dáma rozběhne aneb Ani v padesáti není pozdě

Deník běžkyně v nejlepších letech s podtitulem Co vám o běhání nikdo neřekne,

a knih fejetonů ze života:

Běh života s úsměvem

Diagnóza žena

Když mi budete chtít něco sdělit, můžete napsat: zuzkasouckova@atlas.cz

 

Pokud se vám mé psaní líbí, navštivte také moji fb stránku, kde často glosuji běžné životní situace:

https://www.facebook.com/zuzkasouckovaspisovatelka/?pnref=lhc

Vaše vzkazy mne potěší.