Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Zuzko, přece víš z jedné mé knihy, že jistý učitel po nás vrhal svůj svazek klíčů. Hezký den!;-D

1 0
možnosti

Jednu Silvu Novákovou, úču, znám. Ale ta se píše s Y...

V každém případě díky. :-)

0 0
možnosti

Zůzo, možná stačilo napsat, že podtitul povolání učitel/já je...kaskadér. Přiznám, když to tak čtu, že i přes svůj velmi kladný vztah k dětem, bych toto dělat nemohla.

Takže velký obdiv!

1 0
možnosti

... ne... /já, ale učitel/ka:-))) ten mobil má pořád navrch:-D

0 0
možnosti

D60a75v11i21d 21V11l85k

24. 7. 2018 6:43

krása ovšem značně genderově nevyvážené;-D

0 0
možnosti

Davide, a to se musí vždy vyrovnávat? ;-D;-D... mně osobně genderová nevyrovnanost nevadí;-D;-D;-D

0 0
možnosti
Foto

S chuti v pet rano precteno, diky, Zuzi. Nas chemikar hazel po nejvetsich hajzlicich zcela bezostysne kameny, a casto se strefil. Zemepisar daval facku pres tvar, holka nebo kluk,pri zapomenuti ucebnich pomucek, ovsem predtim si obradne sundaval hodinky,aby se mu nerozbily.V detstvi mi nekteri ucitele pripadali jako podivini, ted je uplne chapu. Tady donedavna odchazeli ucitele do duchodu v 45 ti letech, kvuli syndromu vyhoreni asi. V sedesati byli aktivnejsi a veselejsi nez kterykoliv studentik. Jinak vtipne a ctive napsano, preju vsem ucitelum poradnou prazdninovou regeneraci ducha i tela!V

2 0
možnosti

Marti, napsala jsi to moc pěkně, jinak to vlastně ani neumíš. V

Hezký den!

0 0
možnosti

Vidím, že je to asi na všech školách téměř stejné.:-) Karma.R^

1 0
možnosti

L97í57d27a 51T44i30c56h63á

23. 7. 2018 21:45

Tak tohle jsem prožívala až do důchodu, přičemž jsem si posledních asi deset let myslela, že se tohoto slastného období nikdy nedožiju (a sázela jsem pravidelně tu sportku) - a vida, jsem v důchodu už jedenáct let a je ze mne spokojená ženská se spoustou koníčků a zálib.

Učitelčin rok naprosto sedí, jen já jsem ještě navíc někdy v půlce září při opakování loňského učiva rok co rok nadávala, který vůl jsem tady vloni učil (děcka neuměly nic, nic, nic a ještě stokrát nic). R^VR^V:-)

1 0
možnosti
Foto

To jste neučila mě.;-D Dlouho jsem nechápala, proč se pořád dokolečka opakují ty lehké věci z dřívějška. Jo, to bejvávalo...8-o

0 0
možnosti
Foto

Ano, znám velmi dobře. Doporučuji na youtube video "červnová učitelka". R^;-D

1 0
možnosti
Foto

R^;-DJá bych fakt učit nemohla... Ten závěr školního roku znám, že učitelé vykupují losy a sázejí Sportku. Ti nejvytrvalejší vydrží do důchodu.;-)

P.S. K té zlomenině nemuselo dojít, kdyby dítě mělo papír na levost v zacházení s míčem.:-)

1 0
možnosti

Vida, jenže to zatím nevyšetrují, asi... ;-D;-D

1 0
možnosti
Foto

Před cca 20 lety byly ambiciózní matky teprve v zárodku, takže si učitel mohl dovolit na sígra i zařvat. Když jeden sígr začal bázlivě naznačovat, že si postěžuje svému tátovi a ten si to s učitelem přijde vyříkat, odpověděl učitel, že se na takové setkání těší. K setkání nakonec nedošlo.

O něco později se učitel stal ajťákem, o něco později blogerem a ještě později potkal Tajemnou blondýnu. O tom až někdy jindy.

1 0
možnosti

To o blondýně mě zajímá...;-D

0 0
možnosti
  • Počet článků 281
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 3262x
„V okamžiku, kdy jsem pochopila, že dokážu všechno, co si umanu, se můj život obrátil naruby. Životní zkušenosti mi ukázaly, že se nemusím brát vážně a s úsměvem jde všechno líp. Limity, které mám, si tvořím sama ve své hlavě a je jen na mně, jestli je překonám.“

 

Jsem autorkou knih:

Když se dáma rozběhne aneb Ani v padesáti není pozdě

Deník běžkyně v nejlepších letech s podtitulem Co vám o běhání nikdo neřekne,

a knih fejetonů ze života:

Běh života s úsměvem

Diagnóza žena

Když mi budete chtít něco sdělit, můžete napsat: zuzkasouckova@atlas.cz

 

Pokud se vám mé psaní líbí, navštivte také moji fb stránku, kde často glosuji běžné životní situace:

https://www.facebook.com/zuzkasouckovaspisovatelka/?pnref=lhc

Vaše vzkazy mne potěší.