Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Zuzko, mám velkou výhodu, z puberty jsem ještě sám nevyrostl R^;-D

1 0
možnosti
ZS

Určitě výhodné minimálně pro tebe, Horste;-D;-(

0 0
možnosti
MF

už se nemůžu dočkat.... :-))))) pomalu to přichází na "program dne", tak jsem zvědavý. A za pět let pokračování

body si vytisknu a budu si je před spaním číst ;-)

1 0
možnosti
ZS

Snad to pomůže zachovat si duševní svěžest. Hodně štěstí!

0 0
možnosti
JS

J66a71n 13S27v97a47t85e56k

3. 9. 2018 7:12

Někdy mám pocit, že mateřská a otcovská láska je to jediné, co ještě zabránilo ublížení na těle našeho mladšího (skoro patnáctiletého) potomka...

1 0
možnosti
JP

J25a12n 86P92a58l90l27a98s

2. 9. 2018 22:15

Dobrý večer, když jsem na gymplu přitáhl hned napoprvé dvě čtyřky (v devítce jsem měl samé jedničky), máma si hystericky pouštěla plyn a já řval smíchy, protože točila kohoutem u radiátoru s tepelnou pojistkou.

Po dalším podobném vysvědčení už jen prosila, abych školu dodělal bez propadnutí.

I rodiče se dají vychovat, ale je to fuška.

0 0
možnosti
ZS

Maminka měla zřejmě svá očekávání ;-D

0 0
možnosti
MK

U dcery jsem jeden čas pochyboval, zda není nějak duševně zaostalá. Na otázky většinou odpovídala "nevím".

Co bylo ve škole? nevím

jak se má kamarádka? nevím

co jste měli k obědu? nevím

Pak jsem dostal do rukou návod na puberťáky a tam jsem se dozvěděl, že nevím znamená "o tom se s tebou nebudu bavit"

No, alespoň jsem si oddechl, že není úplně blbá, aby si nepamatovala ani to, co měla k jídlu.

5 0
možnosti
MB

Nějak si nevzpomínám, že by ve vyprávění mého dědy, malého sedláka z východních Čech, a mojí maminky (1919) o jejím mládí zaznělo něco podobného, o čem píše autorka článku. Na pubertu nebyl jaksi čas ani doba.

2 0
možnosti
VB

Všeho moc škodí, nejde ustupovat pořád. Ten mobil bych mu rozšlapal.

0 0
možnosti

A hlavně nikdy nepoužívejte ani náhodou výrazů puberťák či puberta, kterými dospěláci s neutuchajícím úsilím vyjadřují svou domnělou nadřazenost, aniž by jim docházelo, že tím dělají ze sebe namistrovance jen zásluhou svého věku, což většinou u dospívajících opravdu nezabírá:-)

0 0
možnosti
Foto

R^přežit pubertu svých dětí je fakt umění;-D

1 0
možnosti
ZS

...tak my už to máme za sebou a teď ať si to užívají jiní ;-D;-D;-D

1 0
možnosti
Foto

Na pubertě mě baví ta obrovská škála otrávených, opovržlivých a znuděných výrazů s očima vyvrácenýma v sloup. Věřím, že fotovýstava na toto téma by slavila úspěch.:-)

3 0
možnosti
ZS

Ano, je umění tohle dokázat;-D;-D

1 0
možnosti
  • Počet článků 281
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 3262x
„V okamžiku, kdy jsem pochopila, že dokážu všechno, co si umanu, se můj život obrátil naruby. Životní zkušenosti mi ukázaly, že se nemusím brát vážně a s úsměvem jde všechno líp. Limity, které mám, si tvořím sama ve své hlavě a je jen na mně, jestli je překonám.“

 

Jsem autorkou knih:

Když se dáma rozběhne aneb Ani v padesáti není pozdě

Deník běžkyně v nejlepších letech s podtitulem Co vám o běhání nikdo neřekne,

a knih fejetonů ze života:

Běh života s úsměvem

Diagnóza žena

Když mi budete chtít něco sdělit, můžete napsat: zuzkasouckova@atlas.cz

 

Pokud se vám mé psaní líbí, navštivte také moji fb stránku, kde často glosuji běžné životní situace:

https://www.facebook.com/zuzkasouckovaspisovatelka/?pnref=lhc

Vaše vzkazy mne potěší.