Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

J47a43n 60Š42i17k

26. 3. 2019 8:05

Když někoho děti nezdraví, je to chyba rodičů, kteří je to nenaučili. Myslím, že to zdaleka není jak to píšete. Naopak je překvapující kolik dospělých neodpoví na pozdrav nebo si jen zamručí "Dobrý" a kolik dětí umí slušně a hezky pozdravit. Mám daleko lepší zkušenosti.

2 0
možnosti
JK

Ona se slušnost jeví jen jako šikanování mladých kluků. Zdravit každýho vořežpruta, to jsou mravokárci na koni, ale prudit zaměstnavatele odpovídat na životopisy, to se jim nechce.

0 0
možnosti
Foto

Zažívala jsem něco podobného v obchodě. Vstoupil mlčící zákazník, a já přispěchala s přáním dobrého dne. Odpověď: já chci..... V klidu jsem popřála ještě důrazněji dobrý den. Pozitivně reagovala s bídou třetina. Ti ostatní si mleli to svoje "chci a chci a chci".

3 0
možnosti
JC

Nic ve zlým, ale vtíravé "JAK VÁM MOHU POMOCI" mě dohání někdy i k okamžitému odchodu...

0 0
možnosti
DS

Mám též zkušenost, Zuzko. Taktéž nejen ze školství. Ale jak říkáš, kde tu slušnost mají některé děti pobrat?

2 0
možnosti
ZS

Dášo, vždyť já ani nemůžu říct, že jsem ráda, že máš stejnou zkušenost...

Pěkný večer V

0 0
možnosti
PB

..... na lontu to máme ináč zařízený!,- sousedovic synek, stár cca 12 jařin, kráčí kolem zahrádky a všechny slušně pozdraví,- odvětím na pozdrav,- vedlejší dva stolky dospělejch turistů srkají meltu a vínečko, malýho Jožina mají totál v patě! Klučisko to přešrotoval v palici, zrobil čelem vzad a rovnou ke stolkům a hlásí klasiku "Dobrý den!",- ...... všichni sborem odvětí a následuje tříminutový ticho, rudí za ušima sa stydijou až za roh ! Tož sem si přisadil,- "no vite, ty nevzdělaní a nechápající blbci z dědiny to řídíjou ešče po staru, tak snad Vás to neurazilo !" (divadlo neskutečný!)

7 0
možnosti
ZJ

Jaký máte i phon, kolik sms pošlete za den,

Jste nemoderní zapšklá stará struktura a vykopávka.

Stejně, jako já.

To, co jste popsala, nebylo to v pátek? Když spěchali stávkovat?

0 1
možnosti
JJ

Slušnost se dnes považuje za slabost. Ale pokud chceme žít a umřít jako "slušní lidé", nezbývá, než se s tím smířit. :-)

Já mám zkušenost, že na turistických cestách, ať už pěšky, na kole nebo na běžkách, často pozdraví i úplně neznámí lidé. A často mě s tím předběhnou i ženy nebo dívky. Ty však, bohužel, už většinou ne ahoj, ale "dobrý den".;-)

Jinak doporučuji to těm mladším a hbitějším moc neusnadňovat. Takže - neuhýbat! Pokud to není v lyžařské stopě. :-)

1 0
možnosti
ZS

Taky se vždycky musím smát, když řeknu protiběžci ahoj a on dobrý den :-).

Hezký večer! V

1 0
možnosti
LT

L17í56d47a 64T27i88c23h50á

25. 3. 2019 19:26

Já jsem taky byla od dětství vychovávána k tomu, že starší lidi v domě, známé a učitele je třeba zdravit. Dnes to nějak upadá. Ale když s manželem chodíváme po lesních cestách i v okolí našeho bydliště, všimli jsme si v poslední době, že třeba cyklisté, kterým ustoupíme z cesty a necháme je projet, poděkují (skoro všichni!).

1 0
možnosti
ZS

Možná se nekde potkáme a určitě to bude příjemné... vždycky se usměju a děkuju, když mi někdo uhne... mám tyhle drobné radosti ráda.

Hezký večer V

1 0
možnosti
Foto

Pejskaři, z těch by si měli vzít všichni příklad...:-)R^

1 0
možnosti
ZS

Ahoj, Horste, máš pravduV

0 0
možnosti
Foto

H70a80n13a 20V98l70k42o80v18á

25. 3. 2019 18:40

:-) Já děti zdravím první - celou třídu které se mi střídají po 45 minutách...Občas je mi odpovědí nacvičený sbor vychovanou paní učitelkou;-)

Když potkám děti samostatně, zdraví tak 30 %. Dám jim šanci pozdravit první a potom zdravím - je mi trapné přejít kolem bez povšimnutí.

Ovšem pokud potkám v tramvaji druháčka s babičkou, nemám co řešit.

Naprosto jinou zkušenost mám s dětmi (i rodinnými příslušníky) kteří za mou (naprosto stejnou jako někteří ve škole dostávají zadarmo) práci platí mimo oblast školství vlastními penězi.

Všichni -děti i rodiče- zdraví z dálky a s úsměvem....

A k té přírodě - pejskaři se zdraví skoro všichni, v lesích na stezkách s turisty je to tak na 80%.

Ovšem generace 30 mínus nezdraví. A běžci taky ne.

Pamatuji že za mého mládí (tak 1985 - 1995) jsme se na běžkách zdravili lyžařským pozdravem "Skol" a na vodě "Ahoj" (já měla patentované "ahóój loď").

Což se dnes už taky nenosí.

1 0
možnosti
ZS

Taky neumím projít bez pozdravu...

Hezký večer :-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 281
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 3262x
„V okamžiku, kdy jsem pochopila, že dokážu všechno, co si umanu, se můj život obrátil naruby. Životní zkušenosti mi ukázaly, že se nemusím brát vážně a s úsměvem jde všechno líp. Limity, které mám, si tvořím sama ve své hlavě a je jen na mně, jestli je překonám.“

 

Jsem autorkou knih:

Když se dáma rozběhne aneb Ani v padesáti není pozdě

Deník běžkyně v nejlepších letech s podtitulem Co vám o běhání nikdo neřekne,

a knih fejetonů ze života:

Běh života s úsměvem

Diagnóza žena

Když mi budete chtít něco sdělit, můžete napsat: zuzkasouckova@atlas.cz

 

Pokud se vám mé psaní líbí, navštivte také moji fb stránku, kde často glosuji běžné životní situace:

https://www.facebook.com/zuzkasouckovaspisovatelka/?pnref=lhc

Vaše vzkazy mne potěší.