Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
PB

..... jak cítíte bolest a vnímáte nepohodlí TAK JE TO PORÁD SAKRA DOBRÝ!,- sa dajte šupitopresto do richtiku,- šak za chvilu startujou první maratony,- ....držím pěsti!

1 0
možnosti
ZS

Petře, taky si říkám a taky si říkám, ze by mohlo být hůř.

DekujuV

0 0
možnosti
Foto

R^moc smutné držím palce a přeji hodně silR^

1 0
možnosti
ZS

Děkuju, jste moc hodná.

Hezké Velikonoce:-)

0 0
možnosti
VF

Přeji brzké uzdravení a omlouvám se, že jsem se poněkud škodolibě zasmála Vašemu narušenému zažívání. Kamarádce postupně vyměnili oba kyčelní klouby, pak spadla s kola, pravou ruku má v ortéze. Levou už nenarovná, protože nechtěla sádru, tak si na ni jen pověsí kabelku. Snaží se uklízet (?), vařit (?) a sem-tam na zahrádce vytrhnout plevel. O pomoc si trucovitě nechce říct, tak jí říkám - dobře ti tak. Dovolím si Vám radit, nechejte se obskakovat, užívejte si to ale brzy se uzdravte.R^:-)

1 0
možnosti
ZS

Věro, děkuju. Já se obskakovat nechám, ale štve mě to. Celý život jsme samostatné a tak to zaskočí.

Jsem ráda, že jste se smála, byť škodolibě. ;-)

1 0
možnosti
Foto

Zuzko, mít něco napořád - všeho druhu - vydrží jen hrdinky a hrdinové. Přeji uzdravující se nezdravou nohu a aby se jí ta zdravá neposmívala!!R^

1 0
možnosti
ZS

Díky, Horste! Hezký den :-)V

0 0
možnosti
  • Počet článků 281
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 3262x
„V okamžiku, kdy jsem pochopila, že dokážu všechno, co si umanu, se můj život obrátil naruby. Životní zkušenosti mi ukázaly, že se nemusím brát vážně a s úsměvem jde všechno líp. Limity, které mám, si tvořím sama ve své hlavě a je jen na mně, jestli je překonám.“

 

Jsem autorkou knih:

Když se dáma rozběhne aneb Ani v padesáti není pozdě

Deník běžkyně v nejlepších letech s podtitulem Co vám o běhání nikdo neřekne,

a knih fejetonů ze života:

Běh života s úsměvem

Diagnóza žena

Když mi budete chtít něco sdělit, můžete napsat: zuzkasouckova@atlas.cz

 

Pokud se vám mé psaní líbí, navštivte také moji fb stránku, kde často glosuji běžné životní situace:

https://www.facebook.com/zuzkasouckovaspisovatelka/?pnref=lhc

Vaše vzkazy mne potěší.