Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
LI

R^z duše rozumím, přímo rezonuju. Jsem po šíleném období, zakončeném operací páteře. 6 neděl ležet a mírné chodit, hlavně nesedět. Takže psát blogy? Jedině ve stoje...

0 0
možnosti
Foto

J65a30n27a 53M43a67j91o29v72á

18. 4. 2019 18:13

zuzi, držíme fšecky klouby malé i velké, at si zas brzy neseš ledabyle svoje preso v jedné ruce.

1 0
možnosti
ZS

Jé, Jani, tak to budu určitě brzy fit. Díky. V

0 0
možnosti
Foto

Zuzko palec jako HROMR^

1 0
možnosti
Foto

Tohle je ten pravý a skutečný Mein Kampf. Tak ať to dáš a zase skáčeš přes kaluže. R^

1 0
možnosti
ZS

Tomáši, děkuju a hezké Velikonoce :-)V

0 0
možnosti
Foto

Zuzko,zas to bude dobré:-)V

1 0
možnosti
ZS

Šári, doufám.

Hezké VelikonoceV:-)

1 0
možnosti

Zůzo, chápu tê zcela. Mám to podobně (kyčel)...a napořád. Ono toho je víc. Nedávno jsem slyšela, že "stáří není pro zbabělce". Tak to tak beru:-)

Ty jsi ještě mlaďoška, tak se toho zbavíš. Jen to chvilku musíš vydržet.

I tak ti přeju hezké velikonoce!:-))

1 0
možnosti
ZS

Anooo, stáří není pro zbabělce. Já zase říkám, že stáří mě zastihlo nečekaně takhle mladou...

Hezké Velikonoce i tobě! :-)V

2 0
možnosti
DS

Brzy se nám uzdrav, Zuzko V

1 0
možnosti
ZS

Jojo, Dášo, makám na tom, tedy ležím :-)

0 0
možnosti
Foto

Přeji brzké uzdravení!R^R^

1 0
možnosti
ZS

Diky, Pavli, budu se snažit. :-)

Veselé svátky.

0 0
možnosti
  • Počet článků 281
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 3262x
„V okamžiku, kdy jsem pochopila, že dokážu všechno, co si umanu, se můj život obrátil naruby. Životní zkušenosti mi ukázaly, že se nemusím brát vážně a s úsměvem jde všechno líp. Limity, které mám, si tvořím sama ve své hlavě a je jen na mně, jestli je překonám.“

 

Jsem autorkou knih:

Když se dáma rozběhne aneb Ani v padesáti není pozdě

Deník běžkyně v nejlepších letech s podtitulem Co vám o běhání nikdo neřekne,

a knih fejetonů ze života:

Běh života s úsměvem

Diagnóza žena

Když mi budete chtít něco sdělit, můžete napsat: zuzkasouckova@atlas.cz

 

Pokud se vám mé psaní líbí, navštivte také moji fb stránku, kde často glosuji běžné životní situace:

https://www.facebook.com/zuzkasouckovaspisovatelka/?pnref=lhc

Vaše vzkazy mne potěší.