Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

To jsou situace!;-D Ale je moc fajn, že ses opět po dlouhé době podělila o své historky.R^:-):-)

2 0
možnosti

Děkuju ti, Pavli.

Do nového roku ti přeju jen samé krásné dny a pevné zdraví.

2 0
možnosti
Foto

Zuzko, psát jsi nezapomněla, nádherné!! Přeji ti nejméně trakčních problémů po opuštění své chýše!!A také bezpečný skok ve zdraví do té DVAADVACÍTKY!!Potěšilo mě zdejší objevení se Martina I. To je kvalitní kousek. JinakR^;-D

1 0
možnosti

Jsi moc milý, Horste.

I tobě krásný a dobrý nový rok. A hlavně pevné zdraví.

0 0
možnosti
Foto

Zuzko, mě snad šálí zrak a vracím se do dob minulých. Moc děkuji za tvůj návrat!R^V

2 0
možnosti

Jitu, tak nějak nevím, co mě vedlo... asi Martinovy narozeniny (viz níže). ;-D

Užij si Silvestr a přeju hlavně zdraví v příštím roce tobě a tvé rodině.

1 0
možnosti
Foto

Zuzko!!!!!

Neumíš si představit, jak jsem se těšil na tu chvíli, kdy sem něco napíšeš a to, že se tak stalo v předvečer mých letošních 21. narozeznin, tomu dává ty správné grády.

Ale k tématu - taky vím, jaké je to dobíhat na poslední chvíli, vpadnout do příslušné kabinky a dosedat na keramickou mísu už v průbehu vyměšovacího procesu. Nebo jindy uskočit mezi letitý tis a indiferentní budovu (a posléze zjistit, že jsem za... zády měl rozsvícené okno a vyděšenou účetní), či jinak na (před)poslední chvíli zachraňovat situaci. ;-D;-D

Proto v tom květnu do té Plzně dorazit prostě musíš. Máš to kousek, to dáš i na kolobrndě. ;-D

3 0
možnosti

Martine, to je jasný, že dorazím.

Ani nevím, proč jsem to sem dala, asi jsem chtěla vyzkoušet, jestli to ještě umím. Tvůj komentář mě potěšil.V

K zítřejším narozeninám ti přeju všechno špatný, aby se ti vyhnulo. A do nového roku totéž.

(...tak, a sfoukla jsem to jednou ranou... ;-D)

3 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS