Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JF

S šarmem se člověk rodí ,to se neučí ,na národnosti ani moc nezáleží

0 0
možnosti
Foto

Díky Tvému článku jsem konečně pochopila důležitou věc! Totiž to, že skutečnost, že mé dítě (patrně tušíš, které) vprostřed lesa, kde jiní dlabou lžící z ušmudlaného ešusu, důsledně leští svůj ešus, aby jej mohlo položit na pečlivě vyhlazený ubrousek a vedle něj vyrovnat příbory v přesně stanoveném pořadí a po důkladné kontrole, zda je vše, jak má být, s patřičnou grácií a nonšalantností zkonzumovat naloženou kejdu, neznamená, že je blázen. On to bude Francouz!

1 0
možnosti
ZS

R^Škoda, že je tam tak velký věkový rozdíl, mohli jsme je dát dohromady... ;-)

1 0
možnosti
Foto

Zuzko, vystihla jsi to parádně. Díky za pěkné počtení R^:-)

1 0
možnosti
ZS

Romčo, díky a jsem ráda, že jsi tu byla:-)

0 0
možnosti
Foto

Jsou to takový národní stereotypy: Francouzky mají šarm, Češky jsou krev a mlíko, Italky a Španělky temperamentní atd. atd. Naštěstí to neplatí vždycky, ženský můžou být krásný i umolousaný naprosto kdekoliv. Pěkný počtení. Přeju hezký zbytek víkendu. :-):-):-)

1 0
možnosti
ZS

Díky, napsala jste to, Pavlo, pěkně.

Užijte si neděli.:-)

0 0
možnosti

Zuzko, já vyznávám, že každý má být za všech okolností svůj. A to platí i tohoto tématu.

Samozřejmě, že Francouzky obdivuji pro jejich šarm. Ale ani Češky nejsou k zahození, když se umí načinčat!:))))))

A jak píše dole Šári, je třeba brát v úvahu i fyziognomii, a proto já jsem byla předurčena k inspiraci Anglií. A věř, že ta má taky šmrnc!

Ano, hlavně ať zůstaneme evropské!!!

Pěkný blog a dík za něj!

2 0
možnosti
ZS

Děkuju za návštěvu a hezkou neděli, Marie:-)

1 0
možnosti

Není to jen o oblékání a o zvycích, je to o osobnosti ženy. Mám ráda Francii, mám ráda francouzskou módu a některé jejich zvyky, ale ač si obleču cokoliv alá France a můžu zajít například do Paula dát si francouzskou kávu, croissant a poslouchat francouzské šansony, odpo si dám vepřo knedlo zelo a malé pivo, večer si dopřeju klobásku s hořčicí a vím, že si pokydám francouzský šál a bude po parádě! ;-D

Po delší době Tě zdravím :-)

1 0
možnosti
ZS

Ráda Tě vidím, Miri. Měj se krásně!:-)

1 0
možnosti
Foto

Zuzi, příště až se uvidíme půjdem na šneky. Vím přesně v Praze kam ;-)

1 0
možnosti
Foto

Nemůžu být elegantní jako Francouzka, když jsem jak hrom v polici;-D

0 0
možnosti
KT

Já naopak dávám před francouzským šarmem přednost čádoru a po ránu bych volila burku. Je to  k okolí ohleduplnější.

0 0
možnosti
ZS

Jsem vůči okolí sobecká a nosím svůj ksicht hrdě:-)

Kláro, hezký víkend Vám přeju:-)

4 0
možnosti
MJ

Jednou jsem seděla v Aix en Provence na náměstí a fascinovaně na ně hleděla (na  Francouzsky), byla to teda parádní přehlídka. Prostě to mají v krvi. A já vždycky říkám, že jsem z Moravy a vyrostla jsem na poli s motykou při jednocení řepy. Tak jaká elegance. Ale dobře se na to kouká a to jsem ženská. Zdravím Zuzko!:-)

3 0
možnosti
ZS

My Češky máme zase jiné přednosti a zadnosti:-)

Přeju, Magdo, hezký víkend!:-)

1 0
možnosti
  • Počet článků 281
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 3262x
„V okamžiku, kdy jsem pochopila, že dokážu všechno, co si umanu, se můj život obrátil naruby. Životní zkušenosti mi ukázaly, že se nemusím brát vážně a s úsměvem jde všechno líp. Limity, které mám, si tvořím sama ve své hlavě a je jen na mně, jestli je překonám.“

 

Jsem autorkou knih:

Když se dáma rozběhne aneb Ani v padesáti není pozdě

Deník běžkyně v nejlepších letech s podtitulem Co vám o běhání nikdo neřekne,

a knih fejetonů ze života:

Běh života s úsměvem

Diagnóza žena

Když mi budete chtít něco sdělit, můžete napsat: zuzkasouckova@atlas.cz

 

Pokud se vám mé psaní líbí, navštivte také moji fb stránku, kde často glosuji běžné životní situace:

https://www.facebook.com/zuzkasouckovaspisovatelka/?pnref=lhc

Vaše vzkazy mne potěší.