Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Tenhle problém jsem fakt neměla. Byla jsem mezi prvními. Ale prsa s tím zas tolik nesouvisejí, ty nemám dodnes.;-D Dobře si pamatuju, jak mamka tvrdila, že tlusté vložky bez křidélek jsou luxusní, protože mají lepící pásek... A líčila peripetie s nelepícími vložkami. Syndrom toxického šoku je v každém balení tamponů popsaný dodnes. Stejně je používám, i když jsou z bělené vaty a ta prý způsobuje rakovinu, povídaly ekoaktivistky...

2 0
možnosti
ZS

Klárko, co si budeme namlouvat, i žít, je životu nebezpečné;-D

Hezký večer!

1 0
možnosti
Foto

Zuzko, dobrý téma;-D

Já si pamatuji, že jsem byla jedna z posledních, kdo TO ještě na základce neměl. A normálně jsem jim záviděla. Jednou jsem se naštvala a šla si koupit vložky, ačkoliv jsem je ještě nepotřebovala,ale okatě jsem si je nesla domů s výtazem:" Dívejte všichni, já UŽ to mám taky!";-D

A teď bych se toho nejradši zbavila, první dva dny jsem skoro nepoužitelná, jak mě bolí břicho a hlava:-(

2 0
možnosti
ZS

;-Dbylo krutý, nemít TO...;-)

2 0
možnosti
PB

.... ;-D tělocvikářka na základce (za nás bejval tělomrsk společnej) : "Karle, šupšup, se převlíkám,nééé ?!,- ...soužko, se dneska necejtím, já to mám ! Co jako máš ??????,- ..... no tóóó, jak to má Vondráčková, taky nemosi cvičit !"

.... úča v záchvatu pekelnýho smíchu lehla na žíněnku,- tělocvikář vystartoval z kabinetu a než mu to vyklopila pokoušel se ji fixovat do tzv. stabilizační polohy,- .....nóóó, a potem lehl vedle ní a chechtali se voba jako koněi,- ten den necvičil nikdo,- asi sme to nakonec "měli" všeci ! R^

6 0
možnosti
ZS

R^;-D;-D;-D... a už mám zase v klávesnici bordel, protože jsem vyprskla a obsah mojí pusy se přestěhoval ke mně do klína a já si na něm držím noťas... Petře, vy umíte!!!:-)

2 0
možnosti
Foto

H86a53n14a 80V78l48k60o45v13á

29. 2. 2016 15:49

Ještě si vybavuji první české vložky s fixačním páskem - to lepidlo vždycky drželo na látce tak silně, že jsem je čistila benzínem.

2 0
možnosti
ZS

To je pravda, lepidlo se přilepilo k látce... že to byl takový tenký modrý proužek, možná byly vedle sebe 2 až 3...

2 0
možnosti
Foto

U nás se onomu mučícímu nástroji značky Violetta říkalo "překližky". Schraňovaly jsme tehdy malé zlaté sichrhajcky, kterými připínali tkalounky s čísly v čistírnách. Byly na připevnění nejšikovnější. Když jsem z Mexika přivezla kamarádce "ólvejsky" balené jednotlivě a tenoučké jak list, zírala jak tříkilová vrána sjetá fermetrazinem.... ;-D

6 0
možnosti
ZS

My doma měli nejmenší spínák dlouhý asi 7 cm. Dovedeš si, Šárko, představit, co to dělalo s kvalitní, nejspíš bio (řečeno dnešní terminologií), bavlnou... jedno očko zatržené a do hodiny díra jako vrata...

0 0
možnosti
Foto

Ta část na vodě je obzvlášť zajímavá. Nevím, čím to, ale když jsem jezdila jako vedoucí na tábory, v momentě, jak to dostala jedna, nejpozději do druhého dne se "nakazily" všechny holky z oddílu - včetně mne ;-)

5 0
možnosti
ZS

Je to asi nakažlivý... moje kamarádka, zdravotní sestřička, je se svojí doktorkou tak sfázovaná, že to dostávají snad v jedné minutě...:-)

2 0
možnosti
MV

nam klukum ze tridy "to" ukazala na kraji lesa na skole v prirode Zlatka in natura...dlouho jsem "to" mel pred ocima. dostala za "to" tenkrát 3 Donaldy!

2 0
možnosti
ZS

Ufff, Zlatka byla za tři Donaldy z laciného kraje i přes své vznešené jméno, Marku...;-);-D;-D

0 0
možnosti
Foto

nemám zkušenosti, nemohu se vyjádřit :-)

2 0
možnosti
ZS

Jaromíre, ani špetku zkušeností? Nešel jsi je nikdy manželce kupovat? Nevynášel jsi nikdy koš? ...;-)

0 0
možnosti
Foto

Uf, ještě že už jsem nějakou dobu ten postklimakterickej diblík.:-)R^

1 0
možnosti
Foto

Jestli ještě někdo víte co byly čaje. Tancující dívence to sjelo na parket a někteří tanečníci s tím hráli chvíli fotbal. Ještě že na tom nebylo jméno...

1 0
možnosti
ZS

Já jsem čaje přímo nezažila, ale vím o co jde...

Myslím, že stačilo podívat se kolem, Horste. Ta dívka, která byla rudá nebo plakala hanbou, byla jistě původní majitelka;-)

1 0
možnosti
  • Počet článků 281
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 3262x
„V okamžiku, kdy jsem pochopila, že dokážu všechno, co si umanu, se můj život obrátil naruby. Životní zkušenosti mi ukázaly, že se nemusím brát vážně a s úsměvem jde všechno líp. Limity, které mám, si tvořím sama ve své hlavě a je jen na mně, jestli je překonám.“

 

Jsem autorkou knih:

Když se dáma rozběhne aneb Ani v padesáti není pozdě

Deník běžkyně v nejlepších letech s podtitulem Co vám o běhání nikdo neřekne,

a knih fejetonů ze života:

Běh života s úsměvem

Diagnóza žena

Když mi budete chtít něco sdělit, můžete napsat: zuzkasouckova@atlas.cz

 

Pokud se vám mé psaní líbí, navštivte také moji fb stránku, kde často glosuji běžné životní situace:

https://www.facebook.com/zuzkasouckovaspisovatelka/?pnref=lhc

Vaše vzkazy mne potěší.