Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

H24a50n70a 68V14l54k82o24v63á

29. 2. 2016 14:51

Pamatuji si, jak jsem na závodech v jednom švýcarském hotelu někdy v roce 1988 viděla v TV reklamě vložky s křidélky....To bylo tehdy pro mne něco tak neuvěřitelného....a O.B. tampony co se vozily ze západu stejně vzácné jako pravé rifle....

Jinak mne má matka naprosto nepoučenou ve 12 letech vybavila balíčkem zabaleným v ubrousku a igelitu se slovy "ode dneška to budeš nosit".

Tak jsem nosila. Menstruaci jsem naštěstí dostala až ve 14 letech, jedna z posledních ve třídě, takže jsem se mezitím dozvěděla, k čemu mi balíček bude dobrý...

3 0
možnosti
ZS

Vaše matka byla osvětová, mě má nechala na pospas osudu, vlastně přírodě;-)

1 0
možnosti
Foto

Než rozkliknu diskuzi, tak idím d a příspěvky, slo y 2 a když ji ote řu, prý žádný příspě ek - taky pěknej krám, stejně jako moje klá e sni e - ostatně mám krámů plnou půdu. :o) Já jsem tedy z ěda na onu diskuzi, tuším, že by zde mo lo bejt i eselo :-)R^Do prči , o to s tou klá esni í je? Potřebné si laska ě doplňte 8-o pomo ...;-) To je krám!

4 0
možnosti
ZS

Karle, je to OK, rozluštila jsem, že vám nefunguje klávesa V a C a ještě H

... tuhle jsem si do ní (vzhledem k tématu blogu upřesňuji - do klávesnice!) nadrobila a taky mi nešla. Stačilo obrátit vzůru nohama, tedy klávesama, vyklepat drobky a bylo opraveno. Čekala jsem, že mě můj IT mág, kterého mám za manžela, pochválí, ale on mi vynadal, že nad tím nemám jíst. On to tedy řekl trochu jinak... ;-D;-D

3 0
možnosti
JF

J58a60n 84F48r57o47l31í90k

29. 2. 2016 14:29

Tak dnes prezidentské téma.;-D

0 0
možnosti
ZS

No vidíte, a já spíš myslela, že to je téma ryze ženské;-);-D;-D

2 0
možnosti
  • Počet článků 281
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 3262x
„V okamžiku, kdy jsem pochopila, že dokážu všechno, co si umanu, se můj život obrátil naruby. Životní zkušenosti mi ukázaly, že se nemusím brát vážně a s úsměvem jde všechno líp. Limity, které mám, si tvořím sama ve své hlavě a je jen na mně, jestli je překonám.“

 

Jsem autorkou knih:

Když se dáma rozběhne aneb Ani v padesáti není pozdě

Deník běžkyně v nejlepších letech s podtitulem Co vám o běhání nikdo neřekne,

a knih fejetonů ze života:

Běh života s úsměvem

Diagnóza žena

Když mi budete chtít něco sdělit, můžete napsat: zuzkasouckova@atlas.cz

 

Pokud se vám mé psaní líbí, navštivte také moji fb stránku, kde často glosuji běžné životní situace:

https://www.facebook.com/zuzkasouckovaspisovatelka/?pnref=lhc

Vaše vzkazy mne potěší.