Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
MV

protoze hlas blogerce roku jsem dal Sarce B., vam davam hlas do SKOKANKY. myslim, ze jako k bezkyni se k Vam hodi vic! krasnej brezen preju (a mam radost, ze populisticka Sichtarova lehce zatím utírá...)

0 0
možnosti
Foto

Jakožto chlapec prožívající pubertu v posledních letech normalizace jsem netušil, co ty holky na "tom" mají a co je na "tom" baví. To ostatně netuším dodnes.

Ovšem co se týká nakupování hygienických potřeb, zde znám historku, kterak spolužačka mojí mámy vyslala svého tatínka, distingovaného a kultivovaného pána, vědce s více akademickými tituly než písmeny ve jméně, aby tuto komoditu zakoupil. Pan otec to vzal s důstojností a vážností sobě vlastní, v příslušné prodejně našel správný regál a s balíčkem přistoupil k pokladně. Muž kupující dámské hygienické potřeby nebyl tenkrát moc častým jevem, i stalo se, že paní pokladní znejistěla a zeptala se: "Jste si jistý, že jste chtěl koupit právě tohle?" A ten dobrý muž důstojným hlasem odpověděl: "Jistě, já ani jiné nepoužívám."

8 0
možnosti
ZS

R^;-D;-D...aneb Jak je důležité stát si za svým!

1 0
možnosti
ZS

Jednou jdu spát v deset a tady je takovej mejdan, sakra, já jsem to zmeškala! Ale protože jsem dobrá duše, jsem ráda, že jste si to tady užily, holky!;-)

3 0
možnosti
FF

;-DJak já vás, holky, chápu....vždyť i muži mají své dny.

7 0
možnosti
ZS

Františku, děkujeme za pochopení! :-) Už jsem tě dlouho neviděla...

3 0
možnosti
Foto

Zuzko, R^ k tomu není víc co dodat ;-D;-D

2 0
možnosti
Foto

J55a33n36a 38M41a51j97o54v44á

29. 2. 2016 21:57

Jéééjda, ženský, tohle je tedy téma...jdu si něco nalít;-);-)

7 0
možnosti
VI

V43l75a71s19t65a 28I38l33e87k

29. 2. 2016 21:34

Tak jak se mladý holky těší až to dostanou, tak se moje žena těší až už to nikdy nedostane;-D.

5 0
možnosti
Foto

To mi přijde tak nějak smutné. I když to nemám moc ráda.;-D

1 0
možnosti

Zuzko, absolutní hrůza byly vložky v NDR. Tam v tomto případě soudruzi patrně neudělali chybu, ale pojali to zřejmě, jako výcvikovou pomůcku, aby nebyly ženské nějaké padavky, a něco vydržely (třeba v armádě).Taková vložka se rovnala neohoblovanému prkénku;-D

4 0
možnosti
ZS

Marie, auu, naštěstí jsem neměla tu čest. Zdá se, že soudruzi v NDR měli silně vyvinutý smysl pro týrání nevinných...;-)

4 0
možnosti
Foto

A pamatujete, jak koncem osmdesátých let ( s nástupem puberty silných ročníků) byly dámské hygienické potřeby nedostatkovým zbožím? No my Češky si vždycky nějak poradíme. Používaly jsme různé varianty typu ́Urob si sám ́ a v nouzi nejvyšší jsme požádaly tetu v NSR, aby nám nějaké zaslala. Přišel jen jeden balík (podivně potrhaný) - buď si na celnici mysleli, že je to velkozásilka drog, nebo je použili k vlastní potřebě. :-):-):-)

2 0
možnosti
ZS

To mě nikdy nenapadlo, že by to mělo souvislost s "Husákovými dětmi", ale logiku to má.

Vy jste měli výhodu, že jste mohli využít tetičku v NSR, my ostatní bojovali ve frontách... kéž se to už nikdy nevrátí...;-)

0 0
možnosti
LV

Hm, co dodat - to by měla být pro chlapy povinná četba. Jenže, známe je: že prý oni se zas musí každý den holit (jako bychom my ne) - to prý kdysi napsal už Karel Čapek

1 0
možnosti
ZS

O holení mi ani nemluvte...;-);-D

1 0
možnosti
  • Počet článků 281
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 3262x
„V okamžiku, kdy jsem pochopila, že dokážu všechno, co si umanu, se můj život obrátil naruby. Životní zkušenosti mi ukázaly, že se nemusím brát vážně a s úsměvem jde všechno líp. Limity, které mám, si tvořím sama ve své hlavě a je jen na mně, jestli je překonám.“

 

Jsem autorkou knih:

Když se dáma rozběhne aneb Ani v padesáti není pozdě

Deník běžkyně v nejlepších letech s podtitulem Co vám o běhání nikdo neřekne,

a knih fejetonů ze života:

Běh života s úsměvem

Diagnóza žena

Když mi budete chtít něco sdělit, můžete napsat: zuzkasouckova@atlas.cz

 

Pokud se vám mé psaní líbí, navštivte také moji fb stránku, kde často glosuji běžné životní situace:

https://www.facebook.com/zuzkasouckovaspisovatelka/?pnref=lhc

Vaše vzkazy mne potěší.