Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Zuzko, jen co jsem přilítla z autobusu, tentokrát ho chytila,;-D sedám a píšu... že to je přesně ono... z duše a s nadvěcností, co milujuR^... proboha tak neni rohlík, tak neni uklizeno, tak nad tímhle mávnu rukou, nechce se mi, nejdu, umím říct ne, chci dělat tohle, tak je mi jedno, že u sousedů jinak...mám ve svém profilu svobodomyslnost jako slovo, které mám ráda....protože žlutý kotouč zaleze a zase vyleze a zase večer zaleze a ráno zase vyleze a my se tu pinožíme na blbostech. Spoustu věcí si ženský dělají samy. Mají žít jak o život, uvědomit si sebe a cítit se jako královny, ne jako zodpovědné služky, co sejmou tíhu světa. A ano, právě v tomto krásném věku.

hezký článeček za hezký rámeček.:-)

4 0
možnosti
ZS

Radko, když jste autobus stihla, zřejmě jste se zrychlila, což mně nehrozí - to zrychlení, a to si zasloužíR^

Děkuju!

0 0
možnosti
Foto

Líbí. Asi jsem všemu nerozuměl, ale proč taky. Mě stačí že je to vod ženský;-)

1 0
možnosti
RE

Říkám to furt. Po padesátce se před člověkem otevře neskutečné spektrum ženskejch, co konečně začínají žít!!R^ Karma se tam ještě vlezla:-)

3 0
možnosti
ZS

Karma se vleze vždycky, Romane;-D;-D

Hezký zelený čtvrtek!

0 0
možnosti
VB

Ja se hrozila, ze zanedlouho prijde moje posledni "cet" a s tim prvni sediny a vrasky a z tech "sátek" se zhroutim, ale to covece bude asi pekny. Nehlede na to, ze s menopauzou zmizi i jedna z velkych otrav zenskeho sveta :D

1 0
možnosti
ZS

Viky, bude to takový, jaký si to uděláš, věř mi;-)

1 0
možnosti
TK

Jo, jo, Zuzko, hlásím se k tobě na nástupišti. Je to opravdu dobrá stanice. A já si to taky užívám. A rozhodně ještě nechci přestupovat. :-)

1 0
možnosti
ZS

Tamčo, bohužel ten rychlík jede pořád dál;-)

Měj se hezky!

0 0
možnosti
Foto

J13a45n 97D95l79o36u42h80ý

23. 3. 2016 20:21

ten Tvůj nadhled Zůzo.. takovej nejní vidět ani z Ještědu.. jen kdyby si z toho něco vzaly holky o jednu dvě stanice dřív.. vyučovat bys měla ;)

3 0
možnosti
ZS

Honzo, ty víš, tohle učí život sám, to je nepřenosné ;-)

Díky!V

1 0
možnosti
JP

J28a48n 81P83a87l44l94a89s

23. 3. 2016 19:49

Dobrý večer, nádhera. Na stolním kalendáři Krásná paní je hlavním mottem „Dnešek je krásnější než včerejšek“. Pokud na to přistoupíme, který den bude nejkrásnější?

Mě osobně nejvíc zaskočila 60, protože jsem se na ni vůbec necítil, tedy kromě obligátního „tu mě pchá a onde zas píchá“.

A na závěr si neodpustím své oblíbené přísloví: Když se ráno probudíš a nic tě nebolí, seš mrtvej.

1 0
možnosti
ZS

„Co je za den?“ zeptal se Pú.

„Je dneska,“ písklo prasátko.

„Můj nejoblíbenější den,“ řekl Pú.

;-)

Díky, že jste se stavil!

2 0
možnosti
JH

:) Pekny prispevek! Az me to donutilo si udelat registraci.. a ty mrchy:) mi nedovolili moje kryci jmeno. Tak vsemu zdar! At to beha a vseho si uzivej. 12:)

2 0
možnosti
ZS

Můj ultra guru, kolego ze stanice, kdybys věděl, jak tě tady ráda vidím! A nemysli si, já tě pořád sleduju, i když nepíšu.

MSF! Ať to běhá!

1 0
možnosti
VF

I holka ze stanice 70 plus srdečně zdraví a souhlasí.:-)

1 0
možnosti
ZS

Věrko, to jsou dobré zprávy, díky za ně!:-)

1 0
možnosti
  • Počet článků 281
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 3262x
„V okamžiku, kdy jsem pochopila, že dokážu všechno, co si umanu, se můj život obrátil naruby. Životní zkušenosti mi ukázaly, že se nemusím brát vážně a s úsměvem jde všechno líp. Limity, které mám, si tvořím sama ve své hlavě a je jen na mně, jestli je překonám.“

 

Jsem autorkou knih:

Když se dáma rozběhne aneb Ani v padesáti není pozdě

Deník běžkyně v nejlepších letech s podtitulem Co vám o běhání nikdo neřekne,

a knih fejetonů ze života:

Běh života s úsměvem

Diagnóza žena

Když mi budete chtít něco sdělit, můžete napsat: zuzkasouckova@atlas.cz

 

Pokud se vám mé psaní líbí, navštivte také moji fb stránku, kde často glosuji běžné životní situace:

https://www.facebook.com/zuzkasouckovaspisovatelka/?pnref=lhc

Vaše vzkazy mne potěší.