Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
FF

;-DR^...s vámi, Zuzko, musí být život rajskou procházkou.....to já mám známou, stejně postiženou, ale ta jen každý týden rozdá povely a manžel stěhuje a běda, když si dovolí mezi zuby něco utrousit. Byt mají vlastně permanentně v jednom kole...ani WC s koupelnou si není jisto.

1 0
možnosti
ZS

Františku, já bych povely taky ráda dávala, ale ten můj na ně neslyší;-)... Každý svého štěstí strůjce! ... já už jsem jak teta Kateřina ze Saturnina;-D;-D;-D

0 0
možnosti
Foto

no já si zase nepamatuju kde co bylo, takže jsem nekomfliktní:-)

1 0
možnosti
ZS

Jaromíre, opravdu jste mě rozesmál;-D;-D;-D

Hezký den. ZS... Zdravím cyklistu;-)

0 0
možnosti
PM

Soudě dle diskuse,vypadá to,že postižením zvaným "stěhovavá žena" trpí většina žen.I má drahá tím "trpí".Po 12 letech soužití pochopila,že takové změny a pohnutky nejlépe uskutečnit v mé každoroční podzimní 14denní nepřítomnosti,kdy po návratu odpočat od dětí snesu cokoliv,mnohdy,v euforii ze šťastného shledání,změny i přehlédnu a zaregistruju po pár dnech,kdy už je mi to,po každodenní pracovní rutině,jedno.:-)

2 0
možnosti
ZS

R^Vaše žena chytře pochopila, jak na Vás. A Vy aspoň víte, že se doma bez Vás neflákala ;-)

Hezký den. ZS

0 0
možnosti
Foto

Jó, také občas takhle sedím, rozhlížím se po pokoji a vím, že je něco v nepořádku. Ano, ta poklička uprostřed obýváku už leží dva dny a ty kolečkové brusle pod linku patrně někdo položil před týdnem... A taky si nemůžu pomoct, a když nemůžu, tak prostě nemůžu - asi tam ještě pár dní zůstanou. ;-)

3 0
možnosti
ZS

R^... bordel v bytě - šťastné dítě... ;-)

1 0
možnosti
Foto

Zuzko, už Vás nechci, mám takovou doma, ale karmu utrousímR^

2 0
možnosti
ZS

R^Horste, tak aspoň víte, že nejste sám, vzpomeňte na mého muže...;-)

A za karmu pěkně děkuju. ;-)

1 0
možnosti
Foto

Tak to už panu Součkovi nezávidím ;-D;-D;-D;-D

2 0
možnosti
ZS

Ale, no tak, Martine, taková maličkost a hned jsem upadla v nemilost?;-D;-D;-D

1 0
možnosti
RE

Zkoušel jsem i chvíli psát, teď vidím, že je daleko lepší jen číst......:-) Přesně tohle znám od mojí mámy. Pokud jsem s ní šel za mlada k nějakým přátelům, sedla si a začala jim, nejdřív nástinně, přestavovat kvartýr. Pak už mi nezbývalo, než utíkat rychle a hooodně daleko, než ji napadne k tomu použít to ,,silné tupé zvíře:":-)

1 0
možnosti
ZS

Romane, kdo uteče, vyhraje.R^

Tak na Vaší maminku tedy nemám, u přátel si vůbec netroufnu své myšlenky prezentovat, ale je fakt, že si kolikrát říkám, že mají nábytek špatně, a proč si to nepostaví tak a tak... Zřejmě jsem stejná krevní skupina;-)

0 0
možnosti
PB

......  si říkám, k čemu je to vlastně dobrý ? co tím stěhováním nábytku řešíte, nebo co tím sledujete ....to se jako musí, nebo by se to jednou za čas mělo,- a PROČ ;-D? Předpokládám, že podobné dotazy nejednou zazněly z úst vyjeveného "pána domu" ! R^

1 0
možnosti
ZS

R^... pán domu si vedle mě zvykl už na ledacos;-).

A Vás jsem, doufám, potěšila, že jsem napsala něco zevnitř a né o lítání venku (a že jsem o víkendu absolvovala zase triatlon).;-D;-D

0 0
možnosti
Foto

J58a37n69a 73M77a71j82o64v86á

22. 7. 2014 14:05

Zuzi, já jsem tohle dělávala věčně - manžel nikdy nevěděl, kam se vrací. Stačilo málo (knížka, která už se nevešla) a stěhovalo se. Docela často byl spouštěč napínavý film v televizi a manžel na noční. Než našli vraha, byt byl k nepoznání :-). Nebo jsem prostě stěhovala do tří do rána - přece to nenechám nedořešené :-). Vždycky náhlý impuls, skoro nikdy plán. 

Přemýšlím, proč už to tolik nedělám...a...dělám (i když méně - není čas). Jen než s tím vylepšováním obejdu dům a zahradu, tak se to tak nějak rozptýlí.

1 0
možnosti
ZS

Jani, taky slábnu... dokonce i ten můj to tuhle poznamenal a mně se dokonce zdálo, jako by mu to bylo líto.;-)

0 0
možnosti
Foto

Jenom Zuzko dávejte pozor, aby jste nenašla věci vystěhované navždy;-D. Pobavila jste aR^.V

1 0
možnosti
ZS

Jiří, u nás stěhuji já, nikoli manžel... tak se nebojím;-D;-D;-D

1 0
možnosti
  • Počet článků 281
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 3262x
„V okamžiku, kdy jsem pochopila, že dokážu všechno, co si umanu, se můj život obrátil naruby. Životní zkušenosti mi ukázaly, že se nemusím brát vážně a s úsměvem jde všechno líp. Limity, které mám, si tvořím sama ve své hlavě a je jen na mně, jestli je překonám.“

 

Jsem autorkou knih:

Když se dáma rozběhne aneb Ani v padesáti není pozdě

Deník běžkyně v nejlepších letech s podtitulem Co vám o běhání nikdo neřekne,

a knih fejetonů ze života:

Běh života s úsměvem

Diagnóza žena

Když mi budete chtít něco sdělit, můžete napsat: zuzkasouckova@atlas.cz

 

Pokud se vám mé psaní líbí, navštivte také moji fb stránku, kde často glosuji běžné životní situace:

https://www.facebook.com/zuzkasouckovaspisovatelka/?pnref=lhc

Vaše vzkazy mne potěší.